Karburátory+DynoJet

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod petrucio » ned 03. led 2016 21:29:43

-MP- píše: Ale vůbec netuším čím to bylo . Si ze mě dělal Alp jen tak prdel , či co ...
Nemáte tušáka co to mohlo způsobit ?


zajímavý příběh, možná taky rébus, jak ten od Stráši :D , Nevím jak kolegové, já by jsem hledal příčinu někde ve vysokonapěťové části zapalování, tzn. fajfky, kabely, indukční cívky, asi zkondenzovaná vlhkost, která zapříčiní probíjení na kostru.(pokud máš studenou garáž, tak studené díly se vlivem teplejšího prostředí orosí jak půllitr a je to v..) V tomto případě bych zkusil, třeba fénem, vysušit hlavně indučky a fajky s kabelama. :src:
TransAlp 650, HONDA CR250R, ČZ 250 typ 513 CROSS, ČZ 380 typ 514 CROSS, YAMAHA DT125R,
Uživatelský avatar
petrucio
Člen klubu
 
Příspěvky: 881
Registrován: sob 03. kvě 2014 16:28:32
Bydliště: č.budějce
Motorka: TA 650

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod -MP- » úte 05. led 2016 11:59:57

No když ono to furt jiskru házelo , takže v zapalování bych to nehledal . Ale teď valí TA na oba knedlíky , tak stejně prd vyzkoumám . Jak bude tepleji tak ho půjdu poskládat a pokud bude suchá silnice i projet a uvidíme .
Díky za vaše rekce a podněty .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Honda XL 600 V Transalp (1992) , BMW F800GS Adventure ( 2014 )
Uživatelský avatar
-MP-
Člen klubu
 
Příspěvky: 464
Registrován: pon 22. pro 2014 23:55:18
Bydliště: Třebíč
Motorka: TA 600

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod petrucio » úte 05. led 2016 21:32:06

-MP- píše:No když ono to furt jiskru házelo , takže v zapalování bych to nehledal ...


Jasně, ono se to blbě vysvětluje, ale když jsi zkoušel jiskru, jak háže, tak jsi měl svíčky vytočený, že. Tak ti to jiskru hodí, ale ve válci, kde je svíce pod dost velkým tlakem (komprese - nepříznivé prostředí pro přeskok jiskry) už jiskra přeskočit nemusí a proud si najde při vlhkém prostředí snadnější cestu. Proto při zkoušení jiskry je dobré použít starou svíci a udělat na ni odtrh 3-4x větší , třeba i 1cm, aby se trochu simulovaly podmínky ve válci.
TransAlp 650, HONDA CR250R, ČZ 250 typ 513 CROSS, ČZ 380 typ 514 CROSS, YAMAHA DT125R,
Uživatelský avatar
petrucio
Člen klubu
 
Příspěvky: 881
Registrován: sob 03. kvě 2014 16:28:32
Bydliště: č.budějce
Motorka: TA 650

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod Resyk » úte 05. led 2016 22:04:49

petrucio má recht jiskra na svíčce v kompresi a mimo se chová jinak taky záleží na barvě jiskry pokud je do tmavších barev ( fialová, modrá atp.) je jiskra slabá ale pokud de do světlých barev ( světle modrá, žlutá až bílá ) je jiskra silná.
A s jiskrou mimo kompresi nás jednou vypeklo auto, mimo válce svíce dávaly jiskry jak prd ale ve válci skoro nic, na chybě byly svíce a kabely ( nemusí bejt tvůj případ! )

PS: 1cm odtrh :O to mi přijde spíš na zkoušku Teslova transformátoru a né zapalování motoru :D
Cesta do Hradce Králové je lepší na motorce nežli ve vrtulníku!
Uživatelský avatar
Resyk
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 421
Registrován: stř 19. bře 2014 19:44:33
Bydliště: Perknov
Motorka: TA 650

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod roman.v » sob 31. srp 2019 8:45:08

Zdravím,
možná to úplně nesouvisí s tématem, ale nechtěl jsem zakládat nové vlákno.
U Alpa 600-96 se mi zdá, že při zvedání se z volnoběhu motor jakoby kucká, než se dostane do otáček a pak už jede v pohodě. Tak nějak si to zablafá, než se to dostane do cca 2000 otáček a pak už to jde hladce. Svíčky a vzduchový filtr jsou nové, ventily a volnoběh seřízen, karburátory po synchronizaci. Nechcípá to. Je to normální nebo je potřeba něco řešit? Poslední, co mě napadá, jsou karburátory, do čehož se mi úplně nechce. Díval jsem se na ně - pro přední válec je na vnitřní straně příruby trochu bordelu, pro zadní válec je to čisté. Před výměnou svíček to blbě chytalo a občas jakoby nesepnul sytič, ale teď to bylo na první dobrou.
Předem díky za radu.
Uživatelský avatar
roman.v
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 43
Registrován: pon 12. lis 2018 22:46:08
Bydliště: Řevnice
Motorka: TA 600

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod petrucio » ned 01. zář 2019 20:48:46

koukni ještě na membrány, zda není prasklá, nebo jen dirka proti světlu. :gd:
TransAlp 650, HONDA CR250R, ČZ 250 typ 513 CROSS, ČZ 380 typ 514 CROSS, YAMAHA DT125R,
Uživatelský avatar
petrucio
Člen klubu
 
Příspěvky: 881
Registrován: sob 03. kvě 2014 16:28:32
Bydliště: č.budějce
Motorka: TA 650

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod roman.v » ned 01. zář 2019 21:56:41

Takze sundat vicka, vytahnout pruzinu a valecek s membranou a prohlidnout? Jeste jsem si rikal, jestli nebude neco s bohatosti, to jsem jeste nezkousel.
A pokud budou membrany v poradku, tak karbce ven a rozebrat? Ja s tim mel driv potize, jakoby se nechytal sytic pri studenym startu.
A diky!
Uživatelský avatar
roman.v
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 43
Registrován: pon 12. lis 2018 22:46:08
Bydliště: Řevnice
Motorka: TA 600

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod roman.v » ned 01. zář 2019 22:34:02

Koukal jsem na wemoto a to je teda rana, ta membrana. Nemel by nekdo tip,kde to lze sehnat za lepsi peniz?
Uživatelský avatar
roman.v
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 43
Registrován: pon 12. lis 2018 22:46:08
Bydliště: Řevnice
Motorka: TA 600

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod -MP- » pon 02. zář 2019 5:47:09

Nevím co stojej na wemotu , ale minulej tejden to řešili tady : https://www.motorkari.cz/tema/?t=213189 a dávali tam nějaký odkazy na membrány z německa.
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Honda XL 600 V Transalp (1992) , BMW F800GS Adventure ( 2014 )
Uživatelský avatar
-MP-
Člen klubu
 
Příspěvky: 464
Registrován: pon 22. pro 2014 23:55:18
Bydliště: Třebíč
Motorka: TA 600

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod roman.v » pon 02. zář 2019 17:36:19

Zdravim, zkontroloval jsem vsechny membrany (2x horni, 2x bocni) a vse se zda v poradku. Soupatko chodi hladce, v te casti, do ktere bylo videt, bylo vse ciste. Tak nevim. Co mi prislo zvlastni, tak zapusteni sroubku na bohatost dost hluboko do tela karbce-cca 7 mm na obou stranach. V manualu Haynes to podle fotek vypada, ze by mel byt spis v lici s telem.
Nejaky tip, proc se to z volnobehu tak zvlastne sbira do otacek? Jeden by myslel, ze to snad chcipne. A pri zavreni plynu samozrejme dost zretelne brumlani do vyfuku.
Predem diky!
Uživatelský avatar
roman.v
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 43
Registrován: pon 12. lis 2018 22:46:08
Bydliště: Řevnice
Motorka: TA 600

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod roman.v » pon 02. zář 2019 18:08:06

A ještě dotaz - je nutné znovu udělat synchronizaci, když jsem z toho vytáhnul šoupátka a membrány?
Uživatelský avatar
roman.v
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 43
Registrován: pon 12. lis 2018 22:46:08
Bydliště: Řevnice
Motorka: TA 600

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod roman.v » stř 04. zář 2019 18:17:45

Zdravim, tak jsem po kontrole membran udelal znovu synchronizaci a nastavil bohatost na tovarni nastaveni. Svete, div se-funguje to. Motor bezi hladce od nejnizsich otacek, zadne kuckani pri pridani z volnobehu. Ten sroub byl o nekolik otacek vytocen ven (na kazdem valci o 0.7 mm) a jestli to spravne chapu, smes byla bohatsi nez mela byt. To by asi vysvetlovalo problemy se startovanim ve velkych vyskach-hodne benzinu uz v zakladu a k tomu ridky vzduch. Asi..
Na dalsi ladeni bohatosti nemam zkusenosti, nastavil jsem dle manualu 1 a 3/4.
Mam radost :pc:
Uživatelský avatar
roman.v
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 43
Registrován: pon 12. lis 2018 22:46:08
Bydliště: Řevnice
Motorka: TA 600

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod roman.v » sob 09. kvě 2020 12:33:22

Zdravím,
při startování TA600-96 po cca půl roce se objevilo pár drobností (když pominu to, že nechtěl dlouho vůbec chytit):
* po úplném zahřátí (teplota uprostřed hlavního pole) kolísají otáčky mezi cca 1250-1400. Je to OK? Není to pravidelné, vždy chvíli běží kolem těch 1400, pak skokově klesne na cca 1250 a zase zpátky
* prosakuje vypouštění levého karbce, i když ten šroubek je dotažen na fest. Není to moc, vytvoří se tam kapka benzínu, ale..Nějaký nápad, jak to odstranit?
* přijde mi, že rosí benzín kolem šroubu nastavení bohatosti, také u levého karbce

Nalil jsem tam teď benzín 100 okt, tak nevím, jestli to nemůže být tím - jestli to nemohlo něco rozpustit. Ale asi je to blbost...

Předem díky za info. :gd:
Uživatelský avatar
roman.v
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 43
Registrován: pon 12. lis 2018 22:46:08
Bydliště: Řevnice
Motorka: TA 600

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod Druith » úte 16. čer 2020 6:38:06

Ahoj,

mám TA600 1987 a odešli mi horní i boční membrány a originály už nejsou. Nemá někdo tip čím je nahradit aby po 5 000 km neodešli taky? Nemám chuť to dělat 3x do roka. Klidně i jiný karburátory. Z 650 bude asi sázka najistotu řekl bych. Předem díky za vaše zkušenosti a postřehy.
Uživatelský avatar
Druith
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 7
Registrován: úte 15. říj 2019 9:53:28
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Motorka: TA600

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Celkem je online 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 návštěvník (Tato data jsou založena na uživatelích, kteří byli aktivní za posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 255 uživatelů dne stř 14. črc 2021 19:33:55
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Oprávnění fóra

Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Legenda

V tomto fóru nejsou další nepřečtená témata. Nové příspěvky V tomto fóru nejsou další nepřečtená témata. Žádné nové příspěvky NO_UNREAD_POSTS_LOCKED Fórum je zamknuté
Nové příspěvky Subfórum Nové příspěvky Žádné nové příspěvky Subfórum Žádné nové příspěvky Cíl odkazu fóra Cíl odkazu fóra

Přihlásit se  ›  Registrovat


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron