od jaruna » úte 08. říj 2019 9:56:43
To platí pro všechny kdo by měl zájem.
jakost mat. EN 10270-2-VDSiCr (alternativa 14260)
ČSN 026002
Progresivní vinutí
vyřízení zakázky cca 2-3 týdny
„V současné době je nejkvalitnější materiál na trhu Oteva 70SC.
Je cca o 5-15 % pevnější proti materiálu uvedeném na výkresu (14260.8) a má cca o 20-30 % vyšší odolnost.“
"název OTEVA 70 SC je obchodní název dodavatele.
Označení EN 10270 - 2 -VDSiCr je oficiální zatřídění materiálu podle materiálové normy. "
"Montáž hustším vinutím nahoru - jde o eliminaci neodpružených hmot"
"Délka pružin :
600 (1987-1995) nové 571,5mm servisní limit 565,5mm
600 (1996-1999) nové 612 mm servisní limit 605 mm
650 - nové 599,4 servisní limit 589,2 mm"
„Použitelnosti progresu z 650 na 600
Tyto pružiny pasují do TA600 i TA650 bez problému a jakýchkoliv uprav. TA má v předních teleskopech kratší pružinu a asi 3cm dlouhý valeček, při výměně vyhodíš pružinu i s válečkem a vložíš novou pruzinu.
Wirth originál progresy mají jeden rozměr pro TA 600 i 650 „
„Pro 600 rv 87-95 vyhodit rozříznutý váleček
Je to ta položka č.7 ten váleček pod nim je podložka a pružina 571mm.
progress pružina 571+ valeček 30mm + podložka = délka nového progresu 605mm“
Nicméně podložku bych tam osobně nechal, ať se pružina neopírá rovnou o Alu víčko!
„Pro 600 rv 96-99
Délka progresivní pružiny kterou budou vyrábět je 605mm,je to sice spodní mez při které bys mněl měnit tvojí originál pružinu, která má 612mm.“
Ale funguje to! :-)
schema.jpg
"Progresy jsou „hrubší“ tak někteří dávají pouze 500ml do trubky…
650 r.v 2003 to je 548ml 10W (dle Hondy)
650 má 542ml do trubky a 10w (info z fóra)
Pro TA600 je předepsáno 549ml. Platí to i při použití progresů ?
Nemůžu si vynachválit sea 7,5, drží to pod mejma 80 kilama perfektně a přitom to není tak tvrdé jako desítka "