Help

Sháníte něco? Hoďte to sem

Help

Příspěvekod avik » ned 10. čer 2018 21:08:52

Mám na moto problém. Motor mě začal vynechávat a podle mechanika od Hondy to dělá CDI. Měl jsem motorku v servisu na seřízení a tento můj problém ale nevyřešili ( za origi CDI chce Honda 15 tisíc).A tak bych potřeboval půjčit na zkoušku to CDI abych zjistil jestli to moje je opravdu načaté. Když jedu tak na jedničku a dvojku se motor normálně vytáčí, ale zařadím trojku a když se vytočí na čtyří tisíce otáček tak motor začne vynechávat. A zrovna tak je to na čtyřiku i na pětku. Nedá se s tím nic předjet a jízda je utrpení. A tak kdyby jste někdo měl doma nevyužité CDI tak ho vemte na sraz a já bych to vyzkoušel. Je to na XL 650V typ RD 10 E Děkuji avik.
Uživatelský avatar
avik
Člen klubu
 
Příspěvky: 1014
Registrován: úte 25. bře 2014 9:41:14
Bydliště: Česká Třebová
Motorka: Benelli250

Help

Příspěvekod PAVIK » ned 10. čer 2018 21:34:41

Membrany v karburatorech. Presne tohle mi delal Alp taky. Prvne jsem hledal v elektrice a pak zjisteno, ze membrany jsou jak reseto. Popraskaly behem jednoho roku... Ze zacatku to vypadalo jak klouzajici spojka, potom se to zhorsovalo a jednoho dne jsem doskakal domu jen na zvyseny volnobeh. Schvalne na to koukni.
Uživatelský avatar
PAVIK
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 358
Registrován: stř 26. bře 2014 6:38:07
Bydliště: Strakonice
Motorka: A.Caponord

Help

Příspěvekod petrucio » ned 10. čer 2018 21:47:07

avik píše:A tak bych potřeboval půjčit na zkoušku to CDI abych zjistil jestli to moje je opravdu načaté. ....... A tak kdyby jste někdo měl doma nevyužité CDI tak ho vemte na sraz a já bych to vyzkoušel. Je to na XL 650V typ RD 10 E Děkuji avik.

ahoj, nejsem si jistý, ale není CDI "vázaný" na imobilizer (H.I.S) ? :src: Pak by jsi potřeboval k tomu CDIčku i transpondér (čip) z klíčku. :gd:
TransAlp 650, HONDA CR250R, ČZ 250 typ 513 CROSS, ČZ 380 typ 514 CROSS, YAMAHA DT125R,
Uživatelský avatar
petrucio
Člen klubu
 
Příspěvky: 881
Registrován: sob 03. kvě 2014 16:28:32
Bydliště: č.budějce
Motorka: TA 650

Help

Příspěvekod ogi » pon 11. čer 2018 5:29:52

Aviku, pokud to nebude jiná závada, tak mam doma jednotku a i HISS kroužek a klíč, zbylo mi to po přestavbě, dával jsem Ignitech. Neni problém vzít to na sraz na vyzkoušení (popř. by to bylo i k prodeji), kdyžtak mi pošli SZ a domluvíme se.
Život je jako bonboniera, nikdy nevíš, co ochutnáš.
Lepší pivo v žaludku, nežli voda na plicích!
Nejvíc se bojím toho, že kdyby se mi něco stalo, manželka prodá díly za ceny, co jsem jí řekl, že to stálo.
Uživatelský avatar
ogi
Člen klubu
 
Příspěvky: 1373
Registrován: sob 29. pro 2012 12:14:58
Bydliště: Blovice
Motorka: TA 650

Help

Příspěvekod avik » pon 11. čer 2018 6:31:17

Moto bylo v servisu a dělali na tom: ventily, vyčištěný a seřízeny karburátory a u jednoho byla vyměněna membrána i s šoupátkem,synchro karburátorů, vyměněny všechny svíčky. Mechanik říkal,že s největší pravěpodobnosti to dělá CDI. Stál tam jiný alp a tak mu říkám ať si to vezme z něj a vyzkouší to, ale jeho odpověď byla že to takhle nedělají . A že mě objedná novou sadu za patnáct tisíc to jsem odmítl už takhle to stálo devítku. Nevim jestli má spojitost imobilizer a CDI. Tak bych to vzal od ogiho pošlu ti SZ.Ještě se chci zeptat jestli je u alpa nějaký snímač otáček? Za jízdy když mě to začalo vynechávat tak jsem nepatrně povolil plyn otáčky zůstaly stejný, ale motorka přestala vynechávat. Děkuji vám chlapci za váš přízpěvek. :gd:
Uživatelský avatar
avik
Člen klubu
 
Příspěvky: 1014
Registrován: úte 25. bře 2014 9:41:14
Bydliště: Česká Třebová
Motorka: Benelli250

Help

Příspěvekod stráša » pon 11. čer 2018 15:18:15

Což takhle se podívat v jaké je kondici sitič !!!!!!!!
Vždy s úsměvem
Uživatelský avatar
stráša
Člen klubu
 
Příspěvky: 1168
Registrován: úte 08. led 2013 19:20:00
Bydliště: Seibendorf
Motorka: xt1200z st

Help

Příspěvekod Tomas_7 » pon 11. čer 2018 16:25:03

Aviku, stará pravda zní, jit od toho nejjednoduššího. To muže byt klidně falesnej vzduch, membrány, špatná směs. Víc než mechanik bych řekl, že kdo se zamysli, že je tohle příznak cdi je kouzelník, kor u 650 by to byla nesmírně obrovská vzácnost a existuje přímo kupa pravdepodobnejsich příčin..

Mě to třeba jednou nejelo kvůli rozklizenemu airboxu co mi sál vzduch pod filtr, taky jsem to hledal měsíc, doporucuju hledat anomálií, ale začít fakt od malichernosti
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Help

Příspěvekod avik » pon 11. čer 2018 17:06:02

Vyzkouším nejdřív to CDI a když to nebude ono tak budu pokračovat dál, ale potřebuji se od něčeho odrazit.
Uživatelský avatar
avik
Člen klubu
 
Příspěvky: 1014
Registrován: úte 25. bře 2014 9:41:14
Bydliště: Česká Třebová
Motorka: Benelli250

Help

Příspěvekod petrucio » pon 11. čer 2018 19:33:30

ideální by bylo, kdyby ti Ogi půjčil na vyzkoušení jednotku Ignitech, jen se napojí na origo kabeláž a nepotřebuje Imo. :gd:
TransAlp 650, HONDA CR250R, ČZ 250 typ 513 CROSS, ČZ 380 typ 514 CROSS, YAMAHA DT125R,
Uživatelský avatar
petrucio
Člen klubu
 
Příspěvky: 881
Registrován: sob 03. kvě 2014 16:28:32
Bydliště: č.budějce
Motorka: TA 650

Help

Příspěvekod ogi » úte 12. čer 2018 5:23:34

To mě nenapadlo, to můžem zkusit na srazu.
Život je jako bonboniera, nikdy nevíš, co ochutnáš.
Lepší pivo v žaludku, nežli voda na plicích!
Nejvíc se bojím toho, že kdyby se mi něco stalo, manželka prodá díly za ceny, co jsem jí řekl, že to stálo.
Uživatelský avatar
ogi
Člen klubu
 
Příspěvky: 1373
Registrován: sob 29. pro 2012 12:14:58
Bydliště: Blovice
Motorka: TA 650

Help

Příspěvekod avik » úte 12. čer 2018 18:30:19

Uvidíme co to bude dělat s originál CDI.
Uživatelský avatar
avik
Člen klubu
 
Příspěvky: 1014
Registrován: úte 25. bře 2014 9:41:14
Bydliště: Česká Třebová
Motorka: Benelli250

Help

Příspěvekod avik » sob 16. čer 2018 18:18:58

Tak dnes odzkoušeno CDI s imobilizérem co mám od ogiho a výsledek je ten,že se vůbec nic nezměnilo. Tak,že to CDI nedělá. Tak mám alespoň jistotu, že to není v CDI a můžu pokračovat dál. Nejde mě ale do hlavy, že na stojánku se to bezproblému vytáčí plynule až k červenýmu poli a kdyš na tom jedu tak jednička i dvojka jde vytočit a přeřadím na trojku a při čtyřech tisících to začne vynechávat. A když se otáčky překuckají k pěti tisícum tak to zase jede normálně. Tak cos tím? :nwm:
Uživatelský avatar
avik
Člen klubu
 
Příspěvky: 1014
Registrován: úte 25. bře 2014 9:41:14
Bydliště: Česká Třebová
Motorka: Benelli250

Help

Příspěvekod Tomas_7 » sob 16. čer 2018 18:25:48

To je falešnej vzduch, ale neřeknu ti odkud... ještě se můžeš kouknout na svíce, pokud budou bělejší máš to na tuty, ale nemusí být nutně, ono to může jet na správnou směs a chudé to je jen když nastane to kuckání. (chápu správně, že na vyšší kvalt, neboli říkejme zátěž to nejede jen pod plným, ale na půl plynu se dostaneš až klidně do omezovače? a ještě se to projevuje tím, že ta špička nad těch 5 tisíc je o něco silnější než obvykle, protože chudá směs jede ve špičce líp)
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Help

Příspěvekod avik » sob 16. čer 2018 18:32:49

Na půl nebo na plný plyn to je jedno kolem čtyřech tisících to začne kuckat , ale o tom jsem už psal. Svíčky jsou nový ale kouknu se jakou mají barvu.Ono se s tím dá jezdit, ale když potřebuješ předjet tak to prostě nejede.
Uživatelský avatar
avik
Člen klubu
 
Příspěvky: 1014
Registrován: úte 25. bře 2014 9:41:14
Bydliště: Česká Třebová
Motorka: Benelli250

Help

Příspěvekod Tomas_7 » sob 16. čer 2018 18:34:19

Mrkni na ně, můžou ti dost napovědět...
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Help

Příspěvekod avik » ned 17. čer 2018 19:22:42

Dnes jsem zkoušel všechno možný a motorka stejně nejede. Příští víkend je sraz tak s tím už nebudu nic dělat, ale hned po srazu to vezu do servisu ať si tu svoji práci předělají.
Uživatelský avatar
avik
Člen klubu
 
Příspěvky: 1014
Registrován: úte 25. bře 2014 9:41:14
Bydliště: Česká Třebová
Motorka: Benelli250

Help

Příspěvekod Tomas_7 » ned 17. čer 2018 20:43:57

Svice byly teda v pořádku? Kdyby ti to salo vzduch někde skrz nedotazenou prirubu a jelo ti to na chudou směs tak ať taky v půli cesty neresis propalenej ventil

Ale jak už padlo, těch variant muže byt víc a pokud to posrali v servisu, tak tím ze to odvezes zpatky se mělo spíše začít
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Help

Příspěvekod avik » sob 21. črc 2018 20:14:16

Tak po dlouhém zkoušení a seřizování všeho co souviselo s mím problémem :zed: je konečně moto zase v kondici. Problém byl v zapalování, a tak jsem objednal v Ignitechu nové a je po problému. Dnes odzkoušeno cestou na návštěvu k Angreštovi a tímto mu taky děkuji za skvělou drškofku :gd:
Uživatelský avatar
avik
Člen klubu
 
Příspěvky: 1014
Registrován: úte 25. bře 2014 9:41:14
Bydliště: Česká Třebová
Motorka: Benelli250

Help

Příspěvekod MMyshack » sob 21. črc 2018 21:26:18

No hurá!!! :yah: :yah: :yah:
Konečně se zase bude jezdit fajn.

Já dnes taky dal Šemíka konečně do kupy - vyhřívaný hefty jsem nespravil (pravej je po smrti, tak napíšu asi ježíškovi, abych měl v zimě co dělat), tak jsem alespoň udělal stabilní napájení navigace a mám zásuvku volnou. Konečně můžu jezdit - od srazu jsem v sedle nebyl.
Na co nemáš dnes dost odvahy, na to zítra nebudeš mít dost sil...
Uživatelský avatar
MMyshack
Člen klubu
 
Příspěvky: 806
Registrován: stř 21. led 2015 22:38:39
Bydliště: Brno
Motorka: TA 650

Help

Příspěvekod hobr » ned 22. črc 2018 6:16:09

avik píše:Tak po dlouhém zkoušení a seřizování všeho co souviselo s mím problémem :zed: je konečně moto zase v kondici. Problém byl v zapalování, a tak jsem objednal v Ignitechu nové a je po problému. Dnes odzkoušeno cestou na návštěvu k Angreštovi a tímto mu taky děkuji za skvělou drškofku :gd:

Skělá zpráva! :clap: Jen mám obavu, abych Ti teď na Barborce stačil :D ...
"Dej každému dni příležitost, aby se stal nejkrásnějším dnem tvého života." (Mark Twain)
Uživatelský avatar
hobr
Člen klubu
 
Příspěvky: 1965
Registrován: úte 01. led 2013 11:34:03
Bydliště: kósek od Brna
Motorka: TA600,xl35

Další

Zpět na Poptávka

Kdo je online

Celkem je online 3 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 3 návštěvníků (Tato data jsou založena na uživatelích, kteří byli aktivní za posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 255 uživatelů dne stř 14. črc 2021 19:33:55
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Oprávnění fóra

Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Legenda

V tomto fóru nejsou další nepřečtená témata. Nové příspěvky V tomto fóru nejsou další nepřečtená témata. Žádné nové příspěvky NO_UNREAD_POSTS_LOCKED Fórum je zamknuté
Nové příspěvky Subfórum Nové příspěvky Žádné nové příspěvky Subfórum Žádné nové příspěvky Cíl odkazu fóra Cíl odkazu fóra

Přihlásit se  ›  Registrovat


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron