Tak rozprodávám svůj vozový park (obměňuji)
První na řadě kdyby měl někdo zájem je mé AJP.
Je to enduro pro začátečníka, je tupé, je hodné, má 30 koní a neutíká z pod zadku. Je to geniální motorka pro začátečníka, paradoxně kvůli svým neduhům. Nejede to moc, výjezdy se musí hodně přes spojku. Má to nádrž pod zadkem, chce to větší práci těla, motorka se dříve převrací. Motorku jsem kupoval kvůli tomu, abych tyhle návyky získal, chtěl jsem se totiž i trochu naučit jezdit a na transalpovi jsem získal strašný zlozvyky, že vše se řeší plynem a odšlápnutím, ono tímhle pastylem lecos sice projet jde, ale když se chce člověk posunout, na některý úseky je prostě plyn málo a nohy krátký
Motorku jsem měl rok, někam mě posunula a já koupil 300 2T, tak bych ji rád poslal dál někomu kdo by chtěl mít třeba podobné ambice se jednou svést na závodní motorce tak ať to nevypadá, že na tom jede německej důchodce, popř v česku existujou dva bráchové na youtube pod pseudonymem AJPFANS a ty spoustě lidem na ostrých 450 vysvětlili, že zase tak moc o motorce to není
Vím, že značka v česku není moc známá, stručně. Motor čína, odkoupená licence Hondy NC 250, samotnej motor je dost spolehlivej, AJP udává interval na olej 3000 a na píst 26 000, osobně měním olej po 2000 a ten píst bych asi udělal na půlce, tím že díly jsou z číny, ceny na ebayi jsou poměrně vtipné (ventily všechny 4 za 600, píst kolem dvojky, no kdyby to tolik stálo na Hondě, dělám to každý rok jen tak z legrace). Rám si dělají portugalci sami, je to směs hliníku a oceli, není problém, jediné atypické řešení je umístění nádrže pod zadkem, nebudu psát lepší nebo horší, prostě to má pro i proti. Co do spolehlivosti, měnil jsem asi 2,3 čidla, vše na záruku. Taky jsem vymačkal v kolech ložiska, jsou zalepená a drží, ale dávám k tomu kola nová, motorka je stará rok a tak ji chci pustit ve 100% stavu. Tlumiče dodává firma saschs a na motorce za tyhle peníze je to poměrně nadstandard. Samozřejmě je ještě rok záruka od dovozce.
inzerát
https://www.motoinzerce.cz/motorky/ajp/ ... nduro.htmla více foto
https://kuchtom.rajce.idnes.cz/ajp/Časem se na inzerci objeví i Transalp, vzhledem k plánům je poslední dobou poměrně přehlížený a než aby tu stál .. ten je sice ze všech stran dobitý, ale zato má v motoru nové kroužky a gufera na ventilech, za celou Rumunskou štaci bral opět 0 oleje a díky zabroušeným ventilům letěl jako totální mladík. Zřejmě to však bude zboží jen pro někoho kdo s tím bude chtít taky bouchat v rumunsku, na chlubení leštěnými částmi to už moc není
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.