Nestartuje-startovací relé

Nestartuje-startovací relé

Příspěvekod vrchy » ned 08. dub 2018 18:14:17

No jak říkám, zkusím to přes kabely, ale baterku mám asi dva roky. Sice jsem jsem ji nechával přes zimu v motorce, ale zase teplota nešla v garáži pod +10°C, tak by nemusela být mrtvá.
Uživatelský avatar
vrchy
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 120
Registrován: stř 26. čer 2013 13:35:00
Bydliště: JČ, PHA
Motorka: TA 650

Nestartuje-startovací relé

Příspěvekod Spike-cz » ned 08. dub 2018 18:15:27

Honzo testni to a napiš.
Uživatelský avatar
Spike-cz
Administrátor
 
Příspěvky: 1546
Registrován: pon 03. pro 2012 16:32:03
Bydliště: Volyně
Motorka: MG Stelvio

Nestartuje-startovací relé

Příspěvekod qwert » ned 08. dub 2018 18:26:35

vrchy píše:No jak říkám, zkusím to přes kabely, ale baterku mám asi dva roky. Sice jsem jsem ji nechával přes zimu v motorce, ale zase teplota nešla v garáži pod +10°C, tak by nemusela být mrtvá.


Pokud je baterka nabitá nižší teplota ji vůbec nevadí..
Uživatelský avatar
qwert
Člen klubu
 
Příspěvky: 2688
Registrován: úte 18. pro 2012 18:45:03
Bydliště: Kenigsberg
Motorka: SE 950,TA

Nestartuje-startovací relé

Příspěvekod vrchy » pon 09. dub 2018 19:18:54

Tak baterka je s největší pravděpodobností KO. Včera jsem ji dával nabitou a dneska jsem ji změřil při startování a napětí šlo pod 8V. To ta Motobatt dlouho nevydržela... :blee:
Uživatelský avatar
vrchy
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 120
Registrován: stř 26. čer 2013 13:35:00
Bydliště: JČ, PHA
Motorka: TA 650

Nestartuje-startovací relé

Příspěvekod qwert » pon 09. dub 2018 19:34:12

Já dnes chtěl ženě nastartovat alpa,otočím klíčkem,něco cvaklo,všechno zhaslo a je to mrtvé.Všechny pojistky dobré..Kuwa.. :nwm:
Uživatelský avatar
qwert
Člen klubu
 
Příspěvky: 2688
Registrován: úte 18. pro 2012 18:45:03
Bydliště: Kenigsberg
Motorka: SE 950,TA

Nestartuje-startovací relé

Příspěvekod petrucio » pon 09. dub 2018 19:38:21

Vrchy: dva roky baterka, a KO? :omg2: Jen pro info, jakou používáš nabíječku? Starou dobrou klasickou a nebo "inteligentní" pulzní?
TransAlp 650, HONDA CR250R, ČZ 250 typ 513 CROSS, ČZ 380 typ 514 CROSS, YAMAHA DT125R,
Uživatelský avatar
petrucio
Člen klubu
 
Příspěvky: 881
Registrován: sob 03. kvě 2014 16:28:32
Bydliště: č.budějce
Motorka: TA 650

Nestartuje-startovací relé

Příspěvekod vrchy » pon 09. dub 2018 19:51:46

Mám CTek. Musím změřit, jestli mi tu baterku něco nežere, todle se mi moc nezdá. Jinak je pravda, že jsem nezazimoval a nechal baterku po sezóně v motorce...

Tak jsem našel účtenku a mám ji přesně 3 roky...
Uživatelský avatar
vrchy
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 120
Registrován: stř 26. čer 2013 13:35:00
Bydliště: JČ, PHA
Motorka: TA 650

Nestartuje-startovací relé

Příspěvekod Werke » pon 09. dub 2018 20:47:58

Taky jí nechávám přes zimu v motorce, ale tak jednou za měsíc na chvíli rozsvítím světla a pak dobiju.
.....co neubrzdíš ne že neukecáš - ale "BOLÍ".....
Uživatelský avatar
Werke
Člen klubu
 
Příspěvky: 916
Registrován: stř 06. kvě 2015 20:28:32
Bydliště: Višňová u Příbrami
Motorka: DL650V

Nestartuje-startovací relé

Příspěvekod qwert » pon 09. dub 2018 21:42:44

To děláš dobře Jaromíre.. :)
Leč když se baterka rozhodne že umře tak to prostě udělá.Jako dnes ta v alpu od ženy.Celou zimu byla ok a dnes když to vypadalo na špatnou cívku byla to baterka.Ukazovala 12.4 ale nabíječka ukázala chybu a nešla nabíjet.Takže tak no..
Uživatelský avatar
qwert
Člen klubu
 
Příspěvky: 2688
Registrován: úte 18. pro 2012 18:45:03
Bydliště: Kenigsberg
Motorka: SE 950,TA

Nestartuje-startovací relé

Příspěvekod vrchy » stř 11. dub 2018 20:05:44

Tak jsem ji nechal změřit a je KO. Teď uvažuju, že koupím Exide z odkazů nahoře. Už do baterky nebudu cpát prachy...
Uživatelský avatar
vrchy
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 120
Registrován: stř 26. čer 2013 13:35:00
Bydliště: JČ, PHA
Motorka: TA 650

Nestartuje-startovací relé

Příspěvekod salieri » čtv 12. dub 2018 10:25:16

qwert píše:To děláš dobře Jaromíre.. :)
Leč když se baterka rozhodne že umře tak to prostě udělá.Jako dnes ta v alpu od ženy.Celou zimu byla ok a dnes když to vypadalo na špatnou cívku byla to baterka.Ukazovala 12.4 ale nabíječka ukázala chybu a nešla nabíjet.Takže tak no..

Jakou jsi použil nabíječku? Ty mikroprocesorem řízený jsou dobrý pro "zdravý" baterky, ale jak je trochu pod minimálním napětím, hlásí hned chybu a nepracují. Když tu baterku rozchodíš na klasické transformátorové nabíječce, tak bude zase v pohodě, už jsem takhle oživil jednu "mrtvou" baterku do auta, co jí Lídlácká nabíječka označila za vadnou, a fakčila dál ještě tři roky.
Ty nejdůležitější věci v životě nejsou věci. Kromě TA.
Uživatelský avatar
salieri
Člen klubu
 
Příspěvky: 535
Registrován: čtv 14. dub 2016 20:52:31
Bydliště: Horní Bojanovice
Motorka: KTM 1190

Nestartuje-startovací relé

Příspěvekod qwert » čtv 12. dub 2018 10:41:49

Mám Icharger 5.3 s možností přepínáni i na gelové.Mě bylo divné že i když ta baterka ukazovale přes 12 v tak ani nerozsvítila kontrolky.Tak myslím že se ji fakt něco stalo..
Uživatelský avatar
qwert
Člen klubu
 
Příspěvky: 2688
Registrován: úte 18. pro 2012 18:45:03
Bydliště: Kenigsberg
Motorka: SE 950,TA

Nestartuje-startovací relé

Příspěvekod salieri » čtv 12. dub 2018 13:07:25

Tak to je divný, kdyby ale byla zasulfátovaná, tak by neměla tak vysoký napětí. No nejspíš něco mezi nebem a schránkou na baterii :) Takže asi nezbude než koupit novou...
Ty nejdůležitější věci v životě nejsou věci. Kromě TA.
Uživatelský avatar
salieri
Člen klubu
 
Příspěvky: 535
Registrován: čtv 14. dub 2016 20:52:31
Bydliště: Horní Bojanovice
Motorka: KTM 1190

Nestartuje-startovací relé

Příspěvekod qwert » čtv 12. dub 2018 13:09:03

Už se stalo a kastlík na alpu 600 jsem upravil tak že tam vleze stejná baterka jak do SERka.. :)
Uživatelský avatar
qwert
Člen klubu
 
Příspěvky: 2688
Registrován: úte 18. pro 2012 18:45:03
Bydliště: Kenigsberg
Motorka: SE 950,TA

Nestartuje-startovací relé

Příspěvekod Leny27 » pát 02. črc 2021 20:24:31

:( Zdravím, tak u mě stejný problém při startování vše pohaslo a následně zapnutí klíčku se kontrolky neochotně rozsvěcely. Po rozsvícení kontrolek a pokusu o startování pouze cvakání startovacího relé. Po změření akumulátoru tento 12.7 v tedy se tváří, že je v pořádku a i po dobití Akumulator tento poctivě držel napětí. Při opetovnem pokusu o startování stejný problém. Při připojení startovacího zdroje TA naskočil a vše ok. Výsledek akumulátor nedrží a při pokusu o start napětí kolísalo i pod 8 V. Vymena akumulátoru a celý problém vyřešen. Původní baterie bat Dynavolt stari 3 roky vyměněna za novou Exide Bike AGM 12V, 11.2Ah, ETZ14-BS
Uživatelský avatar
Leny27
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 3
Registrován: úte 24. kvě 2016 10:45:14
Bydliště: Lubenec
Motorka: TA 650

Předchozí

Zpět na Elektrika

Kdo je online

Celkem je online 5 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 5 návštěvníků (Tato data jsou založena na uživatelích, kteří byli aktivní za posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 255 uživatelů dne stř 14. črc 2021 19:33:55
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Oprávnění fóra

Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Legenda

V tomto fóru nejsou další nepřečtená témata. Nové příspěvky V tomto fóru nejsou další nepřečtená témata. Žádné nové příspěvky NO_UNREAD_POSTS_LOCKED Fórum je zamknuté
Nové příspěvky Subfórum Nové příspěvky Žádné nové příspěvky Subfórum Žádné nové příspěvky Cíl odkazu fóra Cíl odkazu fóra

Přihlásit se  ›  Registrovat


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron