Stránka 2 z 2

Nestartuje-startovací relé

PříspěvekNapsal: ned 08. dub 2018 18:14:17
od vrchy
No jak říkám, zkusím to přes kabely, ale baterku mám asi dva roky. Sice jsem jsem ji nechával přes zimu v motorce, ale zase teplota nešla v garáži pod +10°C, tak by nemusela být mrtvá.

Nestartuje-startovací relé

PříspěvekNapsal: ned 08. dub 2018 18:15:27
od Spike-cz
Honzo testni to a napiš.

Nestartuje-startovací relé

PříspěvekNapsal: ned 08. dub 2018 18:26:35
od qwert
vrchy píše:No jak říkám, zkusím to přes kabely, ale baterku mám asi dva roky. Sice jsem jsem ji nechával přes zimu v motorce, ale zase teplota nešla v garáži pod +10°C, tak by nemusela být mrtvá.


Pokud je baterka nabitá nižší teplota ji vůbec nevadí..

Nestartuje-startovací relé

PříspěvekNapsal: pon 09. dub 2018 19:18:54
od vrchy
Tak baterka je s největší pravděpodobností KO. Včera jsem ji dával nabitou a dneska jsem ji změřil při startování a napětí šlo pod 8V. To ta Motobatt dlouho nevydržela... :blee:

Nestartuje-startovací relé

PříspěvekNapsal: pon 09. dub 2018 19:34:12
od qwert
Já dnes chtěl ženě nastartovat alpa,otočím klíčkem,něco cvaklo,všechno zhaslo a je to mrtvé.Všechny pojistky dobré..Kuwa.. :nwm:

Nestartuje-startovací relé

PříspěvekNapsal: pon 09. dub 2018 19:38:21
od petrucio
Vrchy: dva roky baterka, a KO? :omg2: Jen pro info, jakou používáš nabíječku? Starou dobrou klasickou a nebo "inteligentní" pulzní?

Nestartuje-startovací relé

PříspěvekNapsal: pon 09. dub 2018 19:51:46
od vrchy
Mám CTek. Musím změřit, jestli mi tu baterku něco nežere, todle se mi moc nezdá. Jinak je pravda, že jsem nezazimoval a nechal baterku po sezóně v motorce...

Tak jsem našel účtenku a mám ji přesně 3 roky...

Nestartuje-startovací relé

PříspěvekNapsal: pon 09. dub 2018 20:47:58
od Werke
Taky jí nechávám přes zimu v motorce, ale tak jednou za měsíc na chvíli rozsvítím světla a pak dobiju.

Nestartuje-startovací relé

PříspěvekNapsal: pon 09. dub 2018 21:42:44
od qwert
To děláš dobře Jaromíre.. :)
Leč když se baterka rozhodne že umře tak to prostě udělá.Jako dnes ta v alpu od ženy.Celou zimu byla ok a dnes když to vypadalo na špatnou cívku byla to baterka.Ukazovala 12.4 ale nabíječka ukázala chybu a nešla nabíjet.Takže tak no..

Nestartuje-startovací relé

PříspěvekNapsal: stř 11. dub 2018 20:05:44
od vrchy
Tak jsem ji nechal změřit a je KO. Teď uvažuju, že koupím Exide z odkazů nahoře. Už do baterky nebudu cpát prachy...

Nestartuje-startovací relé

PříspěvekNapsal: čtv 12. dub 2018 10:25:16
od salieri
qwert píše:To děláš dobře Jaromíre.. :)
Leč když se baterka rozhodne že umře tak to prostě udělá.Jako dnes ta v alpu od ženy.Celou zimu byla ok a dnes když to vypadalo na špatnou cívku byla to baterka.Ukazovala 12.4 ale nabíječka ukázala chybu a nešla nabíjet.Takže tak no..

Jakou jsi použil nabíječku? Ty mikroprocesorem řízený jsou dobrý pro "zdravý" baterky, ale jak je trochu pod minimálním napětím, hlásí hned chybu a nepracují. Když tu baterku rozchodíš na klasické transformátorové nabíječce, tak bude zase v pohodě, už jsem takhle oživil jednu "mrtvou" baterku do auta, co jí Lídlácká nabíječka označila za vadnou, a fakčila dál ještě tři roky.

Nestartuje-startovací relé

PříspěvekNapsal: čtv 12. dub 2018 10:41:49
od qwert
Mám Icharger 5.3 s možností přepínáni i na gelové.Mě bylo divné že i když ta baterka ukazovale přes 12 v tak ani nerozsvítila kontrolky.Tak myslím že se ji fakt něco stalo..

Nestartuje-startovací relé

PříspěvekNapsal: čtv 12. dub 2018 13:07:25
od salieri
Tak to je divný, kdyby ale byla zasulfátovaná, tak by neměla tak vysoký napětí. No nejspíš něco mezi nebem a schránkou na baterii :) Takže asi nezbude než koupit novou...

Nestartuje-startovací relé

PříspěvekNapsal: čtv 12. dub 2018 13:09:03
od qwert
Už se stalo a kastlík na alpu 600 jsem upravil tak že tam vleze stejná baterka jak do SERka.. :)

Nestartuje-startovací relé

PříspěvekNapsal: pát 02. črc 2021 20:24:31
od Leny27
:( Zdravím, tak u mě stejný problém při startování vše pohaslo a následně zapnutí klíčku se kontrolky neochotně rozsvěcely. Po rozsvícení kontrolek a pokusu o startování pouze cvakání startovacího relé. Po změření akumulátoru tento 12.7 v tedy se tváří, že je v pořádku a i po dobití Akumulator tento poctivě držel napětí. Při opetovnem pokusu o startování stejný problém. Při připojení startovacího zdroje TA naskočil a vše ok. Výsledek akumulátor nedrží a při pokusu o start napětí kolísalo i pod 8 V. Vymena akumulátoru a celý problém vyřešen. Původní baterie bat Dynavolt stari 3 roky vyměněna za novou Exide Bike AGM 12V, 11.2Ah, ETZ14-BS