Stránka 1 z 1

Palivoměr

PříspěvekNapsal: úte 19. čer 2018 19:05:10
od Radekast
Zdravím všechny a měl bych dotaz. Můj palivoměr po vypnutí zapalování pomalu klesá(třeba 15 min) a nakonec se ani nedotkne zarážky. Budík teploty chladící kapaliny po vypnutí zapalování pomalu klesne až k zarážce na začátku stupnice a to během chvilky. Chtěl bych se zeptat, jde budík rozebrat, promáznou hřídelku rafičky nebo něco podobného? Nový se dá koupit to vím-stojí cca 18000-2000kč ale zas tak důležitej není za ten peníz :D -Pokud máte jakékoliv zkušenosti tak se prosím podělte.Předem díky a čus

Palivoměr

PříspěvekNapsal: úte 19. čer 2018 19:35:44
od Turek
Můj se chová asi stejně, moc bych to neřešil. On ten palivoměr je spíš takový pohádkář, moc se mu nedá věřit. Napřed spoustu kilometrů ukazuje pořád plnou nádrž, a pak posledních sto pro změnu pořád skoro prázdnou. Lepší je si při každém tankování vynulovat denní počítadlo kilometrů a po cca 300 km začít koukat po benzínce. Většinou tam tou dobou mám ještě tak 4–5 litrů, to beru jako rezervu na dalších cca 70 km.

Re: Palivoměr

PříspěvekNapsal: úte 19. čer 2018 20:23:42
od Spike-cz
Asi tak.
Dělal jsem to tak s Alpem a dělám to i se Stelivem.

Palivoměr

PříspěvekNapsal: úte 19. čer 2018 20:48:02
od Milanos
Tak takhle jsem ty budíky ještě nikdy nesledoval. Vypnu klíček a jdu pryč ať si klesá rafička kam chce a jak dlouho chce. Taky vždy při tankování vynuluji počítadlo km. a kolem ujetých 300km už nervózně koukám po pumpě. :omg2:

Palivoměr

PříspěvekNapsal: stř 20. čer 2018 11:44:23
od MatessH
Jo 300km, kdeže...jednou jsem tímto stylem ujel 295 km a zbývajících 5 jsem tlačil. A ne že by TA začal cukat, vynechávat, najednou bez varování zdechl a byl konec. Hodně přijde na to kudy, jak a s jakým nákladem jezdíš, 250km je jistota..

Palivoměr

PříspěvekNapsal: stř 20. čer 2018 19:19:49
od hobr
Dnes 280 km (na 6tikile) a přepnutí na rezervu. Spotřeba 5,3 l/100km. Takže 300 bez problémů...

Palivoměr

PříspěvekNapsal: stř 20. čer 2018 19:32:16
od avik
hobr> Jo důchodci se mají ty si můžou jezdit kdy chtějí.

Palivoměr

PříspěvekNapsal: čtv 21. čer 2018 5:23:48
od ogi
On způsob, jakým palivoměr ukazuje (dlouho plná a pak rychlý pád), je dle mě dán tvarem nádrže a tím pádem umístěním plováku. Já mám teď digi budíky a ukazujou mi zrovna tak blbě, jako origo. Takže jezdím podle deního počítadla jako před tím.

Palivoměr

PříspěvekNapsal: čtv 21. čer 2018 6:03:59
od pallous
Za šest let co mám Alpa se mi ještě nestalo abych nevyšel s 300 km.295 km jsi musel jet celých do kopce a plně naložený jinak to není možný.většinou když tankuju po 300 km tak tam min.na 50 kiláků ještě mám.

Re: Palivoměr

PříspěvekNapsal: pát 22. čer 2018 18:31:31
od Radekast
Zdravím a děkuji všem za připomínky, asi někdy zkusím nádrž vyjezdit do prázdna s kanystrem v kufru.

Palivoměr

PříspěvekNapsal: sob 23. čer 2018 22:15:41
od Tech
dejte si na 650 menší trysky, pak snad nejde nevyjít na 300km. Jinak mně osobně začíná docházet benzín dokopce(vynecháva), ale když jedete furt po rovině, věřím že může zdechnout hned. :D

Palivoměr

PříspěvekNapsal: ned 24. čer 2018 10:58:01
od petrucio
ogi píše:On způsob, jakým palivoměr ukazuje (dlouho plná a pak rychlý pád), je dle mě dán tvarem nádrže a tím pádem umístěním plováku. Takže jezdím podle deního počítadla jako před tím.

Přesně tak! :gd: Plovák je v zadní části nádrže a má poměrně krátké ramínko a omezený zdvih, takže je tam spíš jen jako orientační info. Mám vyzkoušeno, že když je rafika v červeném poli, tak je v nádrži min. cca 4l (70km určitě ujede)

Palivoměr

PříspěvekNapsal: stř 11. črc 2018 19:51:49
od Květek
Dostal jsem se k příspěvku až teď ale ten nemá chybu. Píšu o po více jak sedmi měsíční nepřítomnosti na fóru. Koukněte na můj příspěvek zde.viewtopic.php?f=47&t=22&p=35719&hilit=tankov%C3%A1n%C3%AD#p35719