Stránka 1 z 1

Problém s imobilizerem

PříspěvekNapsal: čtv 12. čer 2014 20:36:30
od radkin
Ahojte, nemáte někdo typ kdo dokáže odblokovat neboli uplně vyrušit imobilizer na XL650V rok 2000 ?? Mám problém že jeden klíč nenačte vůbec a druhý jak se mu zachce a zrovna když jsem nejdál od domova tak nestartuje. Nebo jestli nevíte někdo kde hledat problém. Aku mám uplně novou. Klíče dle klíčnictví vysílají signal oba. Už nevím co s tím a mám obavu už vyjet.

Problém s imobilizerem

PříspěvekNapsal: čtv 12. čer 2014 20:44:02
od Váňa
nyní o víkendu se mi to taky stalo - že imobilizér nezhasl. Zkusil jsem protočit motor, vypnout a zapnout zapalování a OK - od té doby klid. Takže nevím co to bylo. Baterku mám starší, ale podle měřáku je OK - ale bylo úkrutný teplo a celý den na slunci a cca 250 km najeto - tak nevím zda to nebylo nějak přehřáté. Nyní to neudělo. Tak snad OK

Problém s imobilizerem

PříspěvekNapsal: čtv 12. čer 2014 20:58:06
od IvoS
Jsem také z imobilizéru nervózní, mám jen jeden klíč a obejít se to nedá. Zkus se podívat na anténu (drát) vysílače, nesmí být skříplý nebo přitlačený na kostru.

Problém s imobilizerem

PříspěvekNapsal: čtv 12. čer 2014 21:09:00
od radkin
nikde si s tím neví rady a i v Hondě mi řekli že se to stává tak na jednom stroji za sezonu .... pak z nich vypadlo 13tis za jednotku :(

Problém s imobilizerem

PříspěvekNapsal: čtv 12. čer 2014 21:35:46
od Tomas_7
imobilizer je taky parazit kterej to tu napadá poslední dobou, na srazu říkaly že s tím mají problém Lotr i Kocour, a Kocour říkal, že se dá sehnat CDIčko bez imobilizeru, jinak ten problém asi bude všelijakej u různých motorek, oni si myslí že to je proudem (ten imobilizér ho potřebuje jako prase moc, zbytečně...) ale mě ho to načelo když sem motorku roztlačoval s mrtvou baterkou... když se to jednou začne srát tak CDI bez imobilizeru bude asi nejlepší řešení, když vám budou chtít moto ukrást, tak ho naloží do dodávky a nebudou zkoumat elektriku..

Problém s imobilizerem

PříspěvekNapsal: čtv 12. čer 2014 21:56:14
od radkin
na jasně já na něj kašlu kdyby tam nebyl... přesně jak píšeš když někdo bude chtít tak jí naloží a jede .... je to jen krám navíc který dělá z výletů peklo na zemi když pak někde v pařáku stojíš u mašiny a čekáš až se tenhle vynález rozhodne že pojede. Bez té jednotky bez imobilizeru to jinak odstranit asi nepujde co ???

Problém s imobilizerem

PříspěvekNapsal: čtv 12. čer 2014 22:06:27
od peto20400
Riesenie je ignitech.cz.Riadiaca jednotka bez inobilizeru,cena okolo 100e,http://www.ignitech.cz/cz/vyrobky/bikes/honda/xl650v_transalp_2000-/xl650v_transalp_2000-.htm .DIKI

Problém s imobilizerem

PříspěvekNapsal: čtv 12. čer 2014 22:07:54
od radkin
jj o té vím tak to zkusím asi .... levněji to asi stejně nepujde.... jo a k čemu všemu ta jednotka vlastně slouží ???? To je jen kvuli imo??

Problém s imobilizerem

PříspěvekNapsal: pát 13. čer 2014 10:06:02
od faudy
Original cerna krabicka pod levym podsedlakem je to zapalovani. Jdou do toho signaly z cidla na klikovce a TPS. Vystup je na civky. Jako dalsi featura je samozrejme pripojena ctecka cipu, co je u spinacky. Jinak vevnitr je jen par broucku, asi to nebude ani nijak stelovatelne (jako ze by sel odpojit softwarove immo).
Zapalovaci jednotka od Ignitechu ma trochu jiny tvar, ale do te gumy pasne, proste se jedna jednotka vycvakne, druha nacvakne a muze se jezdit, cela ta sranda stoji asi 3500Kc. Ale furt lepsi nez jina jednotka od Hondy. Ja to kupoval, protoze mi CDI odeslo. V Holandsku cestou na ostrovy...

Vyhody ignitechu jsou stelovatelna mapa zapalovani (nejsem si jisty, jestli nenahravaji stejnou mapu pro 600 a 650), nekde na motorkarich se to resilo a kluci na 650 mirne menili mapu. Ja mam ladeny svody a trysky 125 a jezdi mi to na tu mapu od Ignitiechu krasne. Jinak je to laditelne z PC pres seriovy port, SW je k tomu zdarma. Nepouziva to vstup z TPS, vliv odpojeneho TPS na spotrebu a projev jsem nepozoroval (+ ubyva dalsi kurvitko). Samozrejme to nema imobilizer, staci mit jen jakykoliv klicek, ktery funguje do spinacky. Pak mam pocit, ze to vyzaduje i mnohem nizsi startovaci napeti nez originalni jednotka (prave asi kvuli imobilizeru, ktery to odfikne, pokud pri startu moc poklesne napeti). Chyta mi to na tuknuti, coz driv rozhdodne nebyvalo (mam navic furtsvitku).

Problém s imobilizerem

PříspěvekNapsal: pát 13. čer 2014 13:53:26
od Alp01
S imobilizérem jsem měl problémy asi před 3 lety, kdy jsem stál před obchoďákem a kontrolka nechtěla zhasnout a nešlo nastartovat. Tam mně jeden kolega poradil fígl, který používám dodnes a zatím to funguje. Když imobilizér začne blbnou, nechce zhasnout kontrolka a moto točí, ale nechytne, tak vypnu klíček a následně ihned se zapínáním klíčku startuji a vždy zatím naskočila. Jinak imobilizér stávkuje tak 3 do roka. Nejprve to chce projít dráty zda jsou neporušené a v pořádku a pak když bude trucovat, tak to zkuste. Jak říkám mně i kamarádovi s TA to funguje.

Problém s imobilizerem

PříspěvekNapsal: pát 13. čer 2014 19:40:02
od radkin
Děkuji chlapi. Zkusil jsem si od kamarada pujčit snímací antenu imo tak uvidime zda bude nějaká změna. A k te jednotce od ignitechu kdyz ji napojim nebude svitit ta kontrolka imo? A kdybych ji nahodou musel nakonec koupit tak ta firma tu jednotku nějak ladí dle přání zakazníka?

Problém s imobilizerem

PříspěvekNapsal: sob 14. čer 2014 13:40:36
od radkin
Tak výměna anteny nepomohla takže asi je jasno.

Problém s imobilizerem

PříspěvekNapsal: pon 16. čer 2014 11:30:03
od faudy
Ta antena je naklemovana do konektoru od CDI. U zapalka od ignitechu je nepouzita. Cili kdybys ji odpojil, nic se nestane. Nefukcni je i kontorolka na pristrojovce.

Problém s imobilizerem

PříspěvekNapsal: pon 16. čer 2014 22:07:37
od radkin
Bezvadný děkuji za informace....Objednal jsem ji tedy a snad bude sloužit.

Imobilizér

PříspěvekNapsal: čtv 04. srp 2016 6:30:00
od Marthhy
Ahoj ,

mám dotaz v poslední době se mi stává když je motorka zahřátá, že nechce zhasnout imobilizér. Musím dvakrát chvílí startovat, vždycky vypnout klíček a pak to zase normálně zhasne a můžu jet. Nevíte čím by to mohlo být ?


M.

Imobilizér

PříspěvekNapsal: čtv 04. srp 2016 6:42:08
od Tomas_7
Se samotným HISS problém nikdo nikdy neměl, vždycky zatim byla na vině baterka (HISS totiž chce nesmyslně vysoké napětí)

Tak zkus změřit

Imobilizér

PříspěvekNapsal: čtv 04. srp 2016 13:49:06
od D.ave
Mě tohle Alp dělal cca 1x za půl roku, ale nepomohlo ani 10x vypnout a zapnout klíček. Dělalo mi to nezávisle na velikosti napětí, i když bylo na baterce 12,5 V tak to zlobilo.... Startoval jsem tak, že jsem nejdříve zmáčknul tlačítko startéru a pak teprve otočil klíček.

Imobilizér

PříspěvekNapsal: čtv 04. srp 2016 18:10:29
od mysaccek
Přesně tak, tohle je vyzkoušený a funguje to. Taky se mi to stane, hlavně když nechám dlouho klíč v zapalování.

Imobilizér

PříspěvekNapsal: pát 05. srp 2016 11:18:28
od dukina
Zdravím tento problém jsem nekolikrat resil vetšinou je na vine snimaci kroužek kolem spinaci skrinky.

Problém s imobilizerem

PříspěvekNapsal: úte 30. led 2018 18:24:27
od Syste
Zdravím, jen taková perlička k nefunkčnímu imobilizéru. Včera jsem namontoval padací rám a jelikož bylo hezky tak jsem vyrazil trochu se projet, ale co se nestalo. Občas to startovalo a občas ne. Kliček standardně zhasnul, ale při točení startéru občas probliknul. No nic říkám si, je zima tak mám slabší baterku. Nabiju baterku a problém nezmizel. Po podrobnějším zkoumání jsem přišel na to, že při montáži předního držáku padáku jsem přiskřípnul dráty snímače imobilizéru který vedou přesně na zadní straně předního rámu kde se chytá třmen předního držáku padáku.
No přidělal jsem si práci. Padák dolu, oprava drátů a padák zase namontovat. Vše zase maká jak má. :mgr2: