Stránka 2 z 2

odstranění katalyzátoru TA 700

PříspěvekNapsal: pát 09. kvě 2014 17:21:00
od batis
Slíbil jsem že počkám, tak to dodržím. Nakupoval jsem u něj víckrát a nikdy žádnej problém, tak to nějak beru. Alespoň se mám na co těšit :pc:

odstranění katalyzátoru TA 700

PříspěvekNapsal: pát 09. kvě 2014 17:44:05
od maracmt
No to bohuzel jsem uz platil jelikoz chteli zalohu nebo uhradit celou castku. fakt idioti :devil: !

odstranění katalyzátoru TA 700

PříspěvekNapsal: pát 09. kvě 2014 18:38:14
od maracmt
Bych tam moc nesilel ale sem taky trochu mamlas :) nechal jsem si delat podlozku pod zadni tlumic a uz mam to vse rozebrane a tak jsem si rikal necham to tak nez to dojde a jak vidim to pocasi venku trha mi to nervy :D priste uz vim ze neco takoveho resit v zime. :zed:

odstranění katalyzátoru TA 700

PříspěvekNapsal: pon 19. kvě 2014 22:44:07
od maracmt
Ahoj tak dnes mi prisly svody... uz jsou namontovane. koncovku jsem tam uz mel takze pasovalo vse. jinak jsem musel dat vlozku sice jsem to natocil jen v garazi ale melo to fakt sileny zvuk :D zitra dodam foto

odstranění katalyzátoru TA 700

PříspěvekNapsal: úte 20. kvě 2014 8:09:02
od Taz
Jedes na scuk??? Docela by me zajimalo jak to zni bez toho kafalizatoru :tss:

odstranění katalyzátoru TA 700

PříspěvekNapsal: úte 20. kvě 2014 9:27:58
od Márty
Jojo, mne by to zajímalo taky ;)

odstranění katalyzátoru TA 700

PříspěvekNapsal: úte 20. kvě 2014 10:27:40
od batis
Gratulace, já ještě pořád čekám. Asi se někde stala chyba :omg2: Budu tam muset zavolat... Až to projedeš tak sej vědět :D

odstranění katalyzátoru TA 700

PříspěvekNapsal: úte 20. kvě 2014 23:31:32
od maracmt
Dalsi foto jeste prihodim. vybil se mi fotak. dal bych tu i videonahravku ale nevim jestli to neni zbytecne ten zvuk to asi nepochytí. Na sraz asi nepojedu 21.6. jedeme rumunsko takze jsem rad kdyz doma dostanu opustak aspon na toto :gd: montaz byla v pohode akorad po nahrati je potreba znovu dotahnout objimky. jel jsem na tom dnes poprve a moc jsem toho nezjistil ale prvni dojem... jede jeste o neco lepe od spodu zaber jeste pri mensich otackach ale jak rikam prvni reakce uvidim po case. Jinak na REDMOTO uvadeji ze svody je nutno napojovat na jejich koncovku. Myslim si ze i na origo koncovku to bude pasovat. ale zvuk bude uplne nekde jinde. No a co se tyce zvuku na me pomery mohlo by to byt o neco malo hlucnejsi ale je to na zvazenou ten zvuk od spodu dela fakt masakry :devil: :devil: jestli nekdo pojede okolo Frydku Mistku pisnete a muzeme se sejit rad zahraju na fletnu :D :D :D

odstranění katalyzátoru TA 700

PříspěvekNapsal: úte 03. čer 2014 11:37:08
od maracmt
batis píše:Gratulace, já ještě pořád čekám. Asi se někde stala chyba :omg2: Budu tam muset zavolat... Až to projedeš tak sej vědět :D


Čau tak co už ti svody dorazily?

odstranění katalyzátoru TA 700

PříspěvekNapsal: čtv 05. čer 2014 18:08:21
od batis
Zdar, objednávku jsem zrušil. Bylo mi řečeno že bych musel čekat minimálně další 2 měsíce. Asi to uříznu :rock:

odstranění katalyzátoru TA 700

PříspěvekNapsal: čtv 05. čer 2014 22:18:27
od maracmt
Buď to uřízni kamarád si to ted dělá na 650 a nebo z ebay to stáhni jako já.

odstranění katalyzátoru TA 700

PříspěvekNapsal: pon 03. lis 2014 19:04:08
od OMA
Ahoj myslím, že větší přínos má úspora hmotnosti než jadrnější zvuk. Podle stránek LeoVince má origo. kat 5,82kg a koncovka 4,77kg, kdežto jejich výrobek 0,33kg svod a 2,18kg koncovka. Kdyby to nebylo tak drahý už to dávno mám :)

odstranění katalyzátoru TA 700

PříspěvekNapsal: úte 11. lis 2014 22:10:41
od boro78
OMA píše:Ahoj myslím, že větší přínos má úspora hmotnosti než jadrnější zvuk. Podle stránek LeoVince má origo. kat 5,82kg a koncovka 4,77kg, kdežto jejich výrobek 0,33kg svod a 2,18kg koncovka. Kdyby to nebylo tak drahý už to dávno mám :)


Jo jen se musis pripravit jeste na koupi ridici jednotky. Protoze Lambada ti zmenu odporu se zmenou vyfuku nepobere..Ona ledva pobere KN filtr, spis ani ten nepobere. Od doby kdy mam KN, nemam idealni smes. Proto jedu pristi rok do origo vzduch filtru. Potrebuji bohatsi smes aby motorka zrala min a jela na hore lepe. Jsou to male rozdily, ale ja je citim a sere mne to. Navic pri chude smesi se kurvi vic motor (vyssi teplota).
PS: neni to ale extremni rozdil

odstranění katalyzátoru TA 700

PříspěvekNapsal: úte 18. lis 2014 21:36:25
od OMA
Jo jen se musis pripravit jeste na koupi ridici jednotky. Protoze Lambada ti zmenu odporu se zmenou vyfuku nepobere..Ona ledva pobere KN filtr, spis ani ten nepobere. Od doby kdy mam KN, nemam idealni smes. Proto jedu pristi rok do origo vzduch filtru. Potrebuji bohatsi smes aby motorka zrala min a jela na hore lepe. Jsou to male rozdily, ale ja je citim a sere mne to. Navic pri chude smesi se kurvi vic motor (vyssi teplota).
PS: neni to ale extremni rozdil


Ahoj asi myslíš protitlaky, ale ty s lamdbou nemají nic společného. Lamda je kyslíková sonda a řídí směšovací poměr, ale protože je u TA před katem, tak jeho odstraněním co se týče lambdy nic nezměníš. Tuším, že TA 700 plní EURO3 a tak bude v serii nastavena chudá směs lambda 1 kvůli emisím optimum by byla lambda 09 nebo 08. Což je bohatší a pojede mnohem líp. Možná by se to dalo docílit odpojením lambdy a do konektoru dát správný odpor. Ale zjistit ho je na delší bádání. Jinak odstraněním katu motorce pomůžeš, protože je to špunt ve výfuku. Ale může se stát, že rozhodíš frekvenci vyplachování, na kterou je každý motor resp. výfuk počítán. Motor pak může být silnější ve spodku nebo o spodek příjde a výkonu přibude na vršku. To by nám ale musel říct někdo, kdo celou sestavu používá. Pokud se to posune někam jinam, pak by pomohla jiná řídící jednotka, ale dovolí si výrobce prémiových výfuků pustit do prodeje něco co by nefungovalo? Kdo nám na to odpoví?

odstranění katalyzátoru TA 700

PříspěvekNapsal: pát 21. lis 2014 15:34:04
od boro78
Ahoj asi myslíš protitlaky, ale ty s lamdbou nemají nic společného. Lamda je kyslíková sonda a řídí směšovací poměr, ale protože je u TA před katem, tak jeho odstraněním co se týče lambdy nic nezměníš. Tuším, že TA 700 plní EURO3 a tak bude v serii nastavena chudá směs lambda 1 kvůli emisím optimum by byla lambda 09 nebo 08. Což je bohatší a pojede mnohem líp. Možná by se to dalo docílit odpojením lambdy a do konektoru dát správný odpor. Ale zjistit ho je na delší bádání. Jinak odstraněním katu motorce pomůžeš, protože je to špunt ve výfuku. Ale může se stát, že rozhodíš frekvenci vyplachování, na kterou je každý motor resp. výfuk počítán. Motor pak může být silnější ve spodku nebo o spodek příjde a výkonu přibude na vršku. To by nám ale musel říct někdo, kdo celou sestavu používá. Pokud se to posune někam jinam, pak by pomohla jiná řídící jednotka, ale dovolí si výrobce prémiových výfuků pustit do prodeje něco co by nefungovalo? Kdo nám na to odpoví?[/quote]


Ahoj napsal si toho hodne, ale výsledek je že nevíme :).
Ja mam info per huba od lidi co motory tuní a rikali ze TA a upravy (vyfuk, filtr) bez upravy ridici jednotky jsou zbytečný a jen rozhodí nastavení. Lambada at je kde chce, ona nema rozsah takovy, aby se automaticky srovnala. PRoste je to tak...Na doladeni mame tu za desítku tuningovy ladící ridici jednotky. zakoupis, na brzde vyladis a pak muzes rict ze OK...Jinak to je laborovani za hodne penez a casu s nejistým výsledkem. Potrebujes hlavne dobre merit rozdily, pocitovo nestaci...
Vysledek je takovy, bez vyladeni vsech komponentu, jsou individualni polovicni zasahy do vyplachovani jen strileni do tmy. NEDOPORUCUJI. radeji ty prachy projezdim na tovarnim nastaveni. :)

odstranění katalyzátoru TA 700

PříspěvekNapsal: pát 21. lis 2014 16:46:42
od micki
Jsem taky pro nedělat velký zásahy do nastavení a motorovýho vybavení Alpíka jako je dlabání katu, výměna trysek a pod.v honbě za nějakým pseudo efektem. Ne nadarmo je Honda jedna z nejméně poruchových motorek. Alp má 39 KW a stejně z něj letadlo neuděláš, ať děláš co děláš. Kdysi jsem si říkal, že 39 KW je málo. Když jsem vyjel na podzim do marastu a mlhy, poznal jsem, že 39 KW je sakra hodně i na silnici. A co teprve v terénu. Tam je znát každej milimetr na plynu. Zrovna minulý víkend se mi podařilo vyjet nahoru sjezdovku na Monínci. Tráva vlhká, každý přidání znamenalo neovladatelné zadní kolo. A to mám chlupatý gumy (TKC 80). Takže Alp má svoje určení a je třeba se s tím popasovat. Pro pořádek, jezdím Alpa od března 2014, takže se stále poznáváme. Tohle je jen můj názor, který samo může mít každý jiný.

odstranění katalyzátoru TA 700

PříspěvekNapsal: sob 22. lis 2014 19:00:44
od OMA
Ahoj napsal si toho hodne, ale výsledek je že nevíme :).
Ja mam info per huba od lidi co motory tuní a rikali ze TA a upravy (vyfuk, filtr) bez upravy ridici jednotky jsou zbytečný a jen rozhodí nastavení. Lambada at je kde chce, ona nema rozsah takovy, aby se automaticky srovnala. PRoste je to tak...Na doladeni mame tu za desítku tuningovy ladící ridici jednotky. zakoupis, na brzde vyladis a pak muzes rict ze OK...Jinak to je laborovani za hodne penez a casu s nejistým výsledkem. Potrebujes hlavne dobre merit rozdily, pocitovo nestaci...
Vysledek je takovy, bez vyladeni vsech komponentu, jsou individualni polovicni zasahy do vyplachovani jen strileni do tmy. NEDOPORUCUJI. radeji ty prachy projezdim na tovarnim nastaveni. :)


Jo, to já toho napíšu spoustu :), zajímavý ale je, jak se vytratila podstata mého prvního příspěvku, která spočívala v ušetření 8 kg hmotnosti, výměnou koncovky výfuku a svod místo katu. Jsou to 4% z hmotnosti motorky a to není málo. Jinak jsem chtěl v mém předchozím příspěvku říct, že motoru tímto zásahem určitě pomůžeš, ale nejisté je v jakých otáčkách :)
Malá vsuvka - motor potenciál má, v roce 88 dával z objemu 650ccm 43kW/5000 ot., tím že si EU vymýšlí různé krávoviny s emisemi jsme se dočkali po 21 letech technického pokroku, že TA 700 navzdory navýšení objemu dává 44kW při 7750ot.

Re: odstranění katalyzátoru TA 700

PříspěvekNapsal: stř 26. lis 2014 8:50:33
od boro78
- motor potenciál má, v roce 88 dával z objemu 650ccm 43kW/5000 ot., tím že si EU vymýšlí různé krávoviny s emisemi jsme se dočkali po 21 letech technického pokroku, že TA 700 navzdory navýšení objemu dává 44kW při 7750ot.


Myslíš že motor z roku 88 a 43kW najezdi alespon 200tis? Ja to nevim. Nevim jaky ma prinos jakekoli skrceni vykonu za cilem snizit emise na zivotnost.
Mne nevadi ze TA ma jen 44kW. Spise by mohl zrat kolem 4litru to by byla adekvatni spotreba...Holt ty stare koncepce 52°V maji nekde vyssi ztraty nez ty novy motory. Na oplatku jsou bezudrzbovy!!! coz je pro mne lepsi, nez se v tom vrtat kazdych 12tis km.
PS: Za sezonu najedu kolem 30tis :)

odstranění katalyzátoru TA 700

PříspěvekNapsal: pát 28. lis 2014 15:46:25
od Tomas_7
Ten motor 650ccm 43kW (konkrétně Africa Twin 650) je víceméně uplně to stejný co máme v prostředních alpech, nalítal taky 200 tisíc a byl stejně bezúdržbovej jako ty naše, to že neměl různý serepetičky od eko teroristů mu přidávalo jak na výkonech tak životnosti, ale ten hlavní důvod proč byl nahoře o 5 koní silnější je ten, že nemá takovej zátah ve středních otáčkách. A to je uplně největší problém ladění těhle motorů, vždycky vyženete výkon vejš i sebemenší blbostí když necháte natriskovat vejfuk nebo KN filtr, ale střední pásmo se zhorší a na takové normální transalpovské ježdění mi to přijde horší, než mít o 5 koní silnější bike, ale na tohle si musí udělat názor každej svůj, taky proto se ty vejfuky a filtry výrábí :)

odstranění katalyzátoru TA 700

PříspěvekNapsal: pát 28. lis 2014 17:00:10
od qwert
micki píše:Jsem taky pro nedělat velký zásahy do nastavení a motorovýho vybavení Alpíka jako je dlabání katu, výměna trysek a pod.v honbě za nějakým pseudo efektem. Ne nadarmo je Honda jedna z nejméně poruchových motorek. Alp má 39 KW a stejně z něj letadlo neuděláš, ať děláš co děláš. Kdysi jsem si říkal, že 39 KW je málo. Když jsem vyjel na podzim do marastu a mlhy, poznal jsem, že 39 KW je sakra hodně i na silnici. A co teprve v terénu. Tam je znát každej milimetr na plynu. Zrovna minulý víkend se mi podařilo vyjet nahoru sjezdovku na Monínci. Tráva vlhká, každý přidání znamenalo neovladatelné zadní kolo. A to mám chlupatý gumy (TKC 80). Takže Alp má svoje určení a je třeba se s tím popasovat. Pro pořádek, jezdím Alpa od března 2014, takže se stále poznáváme. Tohle je jen můj názor, který samo může mít každý jiný.


Říkat TKC 80 chlupaté gumy to chce hoodně fantazie.. :D