K&N filter

XL 700V Transalp

K&N filter

Příspěvekod buco306 » úte 12. led 2016 21:04:47

Ahojte.
Vdaka za prijatie...

Mam TA 700 abs a uvažujem o zakupení K&N vzd.filtra. Máte niekto skusenosť, či je nutné nastaviť potom mot. atď. ...? Či je nejaký rozdiel? vďaka
Odpoveď | Upozorni správcu na nevhodný príspevok
Uživatelský avatar
buco306
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 3
Registrován: úte 12. led 2016 18:28:39
Bydliště: Revúca
Motorka: TA 700

K&N filter

Příspěvekod buco306 » stř 13. led 2016 6:43:59

Nikto nic?
Uživatelský avatar
buco306
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 3
Registrován: úte 12. led 2016 18:28:39
Bydliště: Revúca
Motorka: TA 700

K&N filter

Příspěvekod Dejavu » stř 13. led 2016 6:50:06

Ahoj, popravdě jsem ohledně toho četl diskuzi v motoristickém časáku a tam K&N dopadl špatně, výsledný efekt nebyl takový, jaký se čekal a navíc díky svému složení propouští částice, které by se do motoru vůbec neměly dostat. Za mně - preferuji každoroční výměnu vzduchového filtru, než mít tam něco, co by mohlo spíš uškodit než pomoct. Jedinou "výhodu", kterou má, že je "napořád", akorát je potřeba ho občas propláchnout speciální čistící sadou. Ale určitě bude fungovat placebo efekt, že když už zainvestuješ, tak budeš mít pocit, že to líp jede. :tss:
Uživatelský avatar
Dejavu
 
Příspěvky: 3302
Registrován: ned 25. lis 2012 19:14:01
Motorka: -

K&N filter

Příspěvekod buco306 » stř 13. led 2016 10:30:17

Ahoj.
Vdaka za odpoved.
Takze asi lepsia volba je original tam dat A menit aj sa ma.Ty aky pouzivas?
Uživatelský avatar
buco306
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 3
Registrován: úte 12. led 2016 18:28:39
Bydliště: Revúca
Motorka: TA 700

K&N filter

Příspěvekod pallous » stř 13. led 2016 11:16:17

Já ho mám na karburátorový 650ce a z bohatostí směsi sem nic dělat nemusel.Ale jak je to na stříkačce nevím.Na výkonu motoru jsem to nepoznal tak že si myslím že dávat ho tam jako závodní že to víc pojede je utopie.Já ho dával proto že je tam na furt a jenom se opere.S motorkou su spokojený a zbavit se jí nechcu tak proč ne.Že propouští víc prachu sem taky slyšel ale znám spoustu lidí co ho má a i v autech a nikdo si nestěžoval že by byl nějaký problém.
Uživatelský avatar
pallous
Člen klubu
 
Příspěvky: 1031
Registrován: stř 19. pro 2012 8:48:25
Bydliště: Vřesovice
Motorka: TA 650

K&N filter

Příspěvekod Květek » stř 13. led 2016 11:34:32

V podobném stylu jak píše Dejavu jsem měl info i já.Zkušený kluk a kámoš mechanik co ladí zmiňoval,že nastavení by určitě udělal neboť se zřejmě změní,ale může to být jen jeho pečlivost neb zkušenost ze závodění.
Já dal vloni origoš a tvrdili mne,že vydrží 18 000km když jsem popsal,že v prachu jezdím málo.Je to moje druhá výměna a vždy to bylo origoš za origoš.S náhradou zkušenost nemám.
Všecko se dá vysvětlit.Bohužel ne všem!
Uživatelský avatar
Květek
Člen klubu
 
Příspěvky: 2810
Registrován: úte 27. srp 2013 19:25:17
Bydliště: Vírská přehrada (letní)----Česká Třebová (zimní)
Motorka: Honda XR

K&N filter

Příspěvekod Buriel » stř 13. led 2016 11:56:31

KN sem měl na předchozí motorce,čistil sem to vždy na jaře a potom uprostřed léta.
Fakt se ti chce Alp 2x do sezony rozdělávat kvůli filtru kdy po umití musí tento dokonale vyschnout od vody a čistícího přípravku a potom zase nanést olej naistalovat a zase celé složit :rock:
Měl sem před tím SV650 kde to byla otázka 4 šroubů zdělat nádrž ale u Alpa by mě jeblo.
Uživatelský avatar
Buriel
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 65
Registrován: stř 21. led 2015 15:56:39
Bydliště: Čejč
Motorka: TA 650

K&N filter

Příspěvekod micki » stř 13. led 2016 17:49:15

Mám KN-ko, letos v létě jsem čistila a mazal. Pravděpodobně jsem ho přemazal, protože se mi rozhodila bohatost ve volnoběžných otáčkách a nemůžu to seřídit. Před čištěním filtru šlapal na volnoběch jak hodinky. Škube, má nepravidelný chod, nejde seřídit, takže mně přes zimu čeká rozhodit a vážně uvažuju o papíráku. :huh:
Jezdi na motorce tak, jako by tě všichni ostatní chtěli zabít.
Uživatelský avatar
micki
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 211
Registrován: pon 20. říj 2014 17:10:44
Bydliště: Všenory-Praha západ
Motorka: TA 650

K&N filter

Příspěvekod Resyk » stř 13. led 2016 19:29:56

Co já vím tak Knko je vrstva balny která je zafixovaná mezi " tahokov " je až o 30% propustnější než origo papír a ano dokáže do motoru propustit více drobné částečky které se motoru nezamlouvají ale filtry toho to tipu nejsou konstruované aby mohly pracovat jak byly vyrobeny je potřeba je impregnovat olejem na vzduch filtry aby se zlepšila filtrační schopnost drobných částeček, jejich výhoda je že mají životnost ( při dobré údržbě ) až půl míče km, a při pořízení nejsou markantně dražší než oem filtry, nevýhoda je jejich potřeba pravidelné údržby ale tou si radši budu procházet každých 10kkm když měním olej než abych dával 7-8 stovek za oem filtr který jen vyhodim. Sice sám nemám Káenko ale Pipercrosse http://www.pipercross.net/pipercross-moulded-performance-panel-mpx122_p24038803.htm a nemužu si stěžovat, sice se z alpa po výměně nestala asfalt trhací a trávu od silnice žravá bestie ale pro ekonomiku udržby provozuschopnosti moto mi příjdou tyto filtry jako dobré, ale je u nich pravidlo č 1 uživatel se o něj musí starat!!
Cesta do Hradce Králové je lepší na motorce nežli ve vrtulníku!
Uživatelský avatar
Resyk
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 421
Registrován: stř 19. bře 2014 19:44:33
Bydliště: Perknov
Motorka: TA 650

K&N filter

Příspěvekod stráša » stř 13. led 2016 20:34:13

Výrobce KN filtrů udává že jejich filtry zachytí daleko menší částečky než papíráky nebo molitany. A někde jsem četl že motorky na Dakaru je taky používají což o něčem svědčí. V TA i ted v XT ho mám a čistím ho vždy při údržbě. S tou čistící sadou to je cc půl hod práce vč uschnutí po vyprání. XT jsem koupil s papírákem ten jsem vyměnil za KN a nic jsem neseřizoval stříkačka by si to měla dohnat sama.
Vždy s úsměvem
Uživatelský avatar
stráša
Člen klubu
 
Příspěvky: 1168
Registrován: úte 08. led 2013 19:20:00
Bydliště: Seibendorf
Motorka: xt1200z st

K&N filter

Příspěvekod hobr » stř 13. led 2016 22:34:37

Koupil jsem moto už s KN filtrem. Výhoda je, že se nemusí měnit, stačí jen vyčistit. Ušetřené peníze "naliju" do nádrže..
"Dej každému dni příležitost, aby se stal nejkrásnějším dnem tvého života." (Mark Twain)
Uživatelský avatar
hobr
Člen klubu
 
Příspěvky: 1965
Registrován: úte 01. led 2013 11:34:03
Bydliště: kósek od Brna
Motorka: TA600,xl35

K&N filter

Příspěvekod Váňa » stř 13. led 2016 23:13:36

Já jsem tam K&N dával nyní na podzim a nechal kompletně seřídit. Takže uvidíme na jaře až vyrazím. Hlavně ho jednou za rok vyčistím a nemusím kupovat nový. Takže za mě jo.
Uživatelský avatar
Váňa
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 694
Registrován: úte 29. dub 2014 20:15:16
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Motorka: CRF1000DCT

K&N filter

Příspěvekod atllas71 » pát 15. led 2016 12:55:43

Ja som montoval Hilfo HFA 1714 je prakticky zhodný s origo filtrom. Po 12000 vymením.
Uživatelský avatar
atllas71
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 55
Registrován: pát 15. led 2016 9:34:58
Bydliště: Horný Hričov
Motorka: TA 700

K&N filter

Příspěvekod Vorel » úte 24. kvě 2016 17:38:50

Po koupi motorky jsem při první výměně oleje nainstaloval KNko a nezaznamenal jsem žádný rozdíl v chodu motoru. Očistu provádím spolu s výměnou oleje po 6tis. Km. Sundavání nádrže mi nevadí, ale musím přitom očesat i vrchní díl padáků a to už mě docela štve, ale pořád to není nic strašnýho. Touto praxí jsem si prošel i u Warriora, kterého jsem měl před TA a ani tam jsem nezaznamenal nějakou změnu.
Uživatelský avatar
Vorel
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 53
Registrován: úte 28. kvě 2013 6:29:44
Bydliště: Ústí n/L
Motorka: TA 700

K&N filter

Příspěvekod Boro9 » čtv 26. kvě 2016 9:23:01

Já na něm jezdím 40 000 km, výkon jsem nijak nepocítil, čistím 1x ročně před sezónou, a to jezdím cestou necestou.. Air box je pod filtrem vždy čistý, přebytek oleje co nastříkám většinou jen odkape, nedělá žádný problém .. bral jsem ho hlavně kvůli snížení nákladů na výměnu papíráku...
Uživatelský avatar
Boro9
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 38
Registrován: pát 21. pro 2012 12:16:30
Bydliště: Odry
Motorka: TA 700

K&N filter

Příspěvekod qwert » čtv 26. kvě 2016 9:27:00

Hynek za mnou stráví jedno odpoledne v qwertlandu a musí pak kn čistit..
Uživatelský avatar
qwert
Člen klubu
 
Příspěvky: 2688
Registrován: úte 18. pro 2012 18:45:03
Bydliště: Kenigsberg
Motorka: SE 950,TA

K&N filter

Příspěvekod Boro9 » čtv 02. čer 2016 5:07:09

qwert píše:Hynek za mnou stráví jedno odpoledne v qwertlandu a musí pak kn čistit..


To je zbytečná pečlivost.. já jsem taky většinou na chvostu a ani QWERTland mne nedonutí ho čistit častěji jak jednou ročně... :-) - jinak už jsem po ventilech, příští týden můžeme někam vyjet.. :-), včera jsem mazlíka dovezl domů... :yah:
Uživatelský avatar
Boro9
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 38
Registrován: pát 21. pro 2012 12:16:30
Bydliště: Odry
Motorka: TA 700

K&N filter

Příspěvekod qwert » čtv 02. čer 2016 5:28:18

No on říkal že mu to ke konci ani nechtělo dobře jet jak to měl zalepené.Když to máš hotové tak pojed tento víkend..
Uživatelský avatar
qwert
Člen klubu
 
Příspěvky: 2688
Registrován: úte 18. pro 2012 18:45:03
Bydliště: Kenigsberg
Motorka: SE 950,TA


Zpět na Transalp 700

Kdo je online

Celkem je online 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 návštěvník (Tato data jsou založena na uživatelích, kteří byli aktivní za posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 255 uživatelů dne stř 14. črc 2021 19:33:55
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Oprávnění fóra

Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Legenda

V tomto fóru nejsou další nepřečtená témata. Nové příspěvky V tomto fóru nejsou další nepřečtená témata. Žádné nové příspěvky NO_UNREAD_POSTS_LOCKED Fórum je zamknuté
Nové příspěvky Subfórum Nové příspěvky Žádné nové příspěvky Subfórum Žádné nové příspěvky Cíl odkazu fóra Cíl odkazu fóra

Přihlásit se  ›  Registrovat


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron