Stránka 1 z 1

ABS, dualni brzdy a podvozek

PříspěvekNapsal: ned 21. srp 2016 20:33:49
od Jirka90
Ahoj,
montovaly se někdy duální brzdy bez ABS? Ať vím jestli se mám na ně ptát, pokud motorka ABS nemá. Ještě jsem někde četl, že verze s ABS má tři pístky a bez ABS jenom dva - předpokládám že 3 líp brzdí.

A jak je na tom podvozek TA700 na šotolině a polňačce, je to komfort? Resp jak velký je to kostitřas?

Děkuju

ABS, dualni brzdy a podvozek

PříspěvekNapsal: ned 21. srp 2016 21:11:39
od Taz
DUAL jen s ABS :tss:

Kostitřas určitě alp neni, polnacky zvlada dobře (zalezi taky na obutí)

ABS, dualni brzdy a podvozek

PříspěvekNapsal: pon 22. srp 2016 5:48:31
od MotoBjamboja
Šotolina a polňačka určitě problém není (mně se to dokonce lépe zvládalo s metzelerkama :lol: ), jen 700 je prostě nejtěžší ze všech alpíků a pro mě jako ženskou je s tím horší manipulace, ale uvidíš sám, až si nějakou projedeš.

ABS, dualni brzdy a podvozek

PříspěvekNapsal: pon 22. srp 2016 8:49:05
od Jirka90
Nechci vypadat jako špion jo :D ale prohlížel jsem si na motorkari.cz V-Stromy a jeden motorkář tě tam má uvedenou jako manželku, takže ty jsi určitě už na V-Stromu jela, jaký to má podvozek oproti Transalpovi? Myslím právě na nějaké ty šotoliny a pol%načky, je to komfortnější nebo ani ne?

ABS, dualni brzdy a podvozek

PříspěvekNapsal: pon 22. srp 2016 13:50:08
od MotoBjamboja
No ty seš dobrej :D Tak asi tak, zeptala jsem se svého muže a ten by podvozkově preferoval alpa. Jela jsem nedávno na stromovi ročník 2012 a nedá se to s ročníkem mého muže (2005) srovnávat, ten novější ročník je samozřejmě pohodlnější a komfortnější. Ale taky si pod pojmem komfort každý představuje něco jiného. Jak já vždy říkám, zkušenost je nepřenositelná a budeš si to muset odzkoušet. Říct si priority, co od té moto čekáš, a podle toho vybírat.