hobr píše:Mám dojem, že člověk se nejlépe naučí začátky ježdění sám (pod vedením někoho zkušeného)..
Mam poměrně dost čerstou zkušenost.
Teď to rozšížení na velký A jsem dělal na suzuki bandit.
Motorka těžká jak *** a na muj vkus dost jankovitá. Přecijen jawa i alpíci nereagujou na plyn hned od prvního milimetru výstřelem na 3 tisíce...
Naposled sem vez "baťůžka" toho samýho člověka co teď a to když sem u něj v 18 dělal noty na třiapůli. Do toho chcalo. Takže sem byl nervózní jak pes abych s tim někde na rozjezdu při odpočování neplác. Přecijen nabít rypec sám sobě oukej ale když máš druhýho za řití.... přecijen už ve svym věku nějakou tu zopovědnost cejtim.
Ty dva kilometry po městě na místo výcviku mezi kužely byly utrpení. Pak mi vyznačil trasu a co budu nacvičovat a já tam motak obloučky osmičky krizový brždění vyhejbák atd sám pod jeho dohledem z pangejtu.
To už byla pohoda opad nějakej stres nebo co a rázem se mi motorka celkově ovládala řídila líp. Zvyk sem si tak nějak na její specifika a i na mokru už sem tam tu akrobacii lítal docela v kalupu že prej ani na suchu tam mnozí nedosahovali takových rychlostí.
Když sme docvičili "berouskovo medvěda" tak si Richard zas sed za mě a tejral mě po městě. A zase strašný.
Propotil sem pod motohadrama triko i mikinu.
Závěrečku už sem ale jezdil jen já sám na sluchátka. A byla to pohoda. Ta samá "zlá" mašina to samý město ale bez závaží a jak se mi jelo. Najednou sem se přistih že si jedu pohodu i po městě jak se mi líbí jedu citem ne hlavou. Jediný na co sem trochu musel myslet bylo divadýlko s rozhlíženim na přechodech nebo křižovatkách byť jsem byl na hlavní třeba. Ale jinak sem si jel jak na výlet a prodásledovatele v autě zamnou sem skoro nevnímal pokud mi zrovna neudílel pokyny kam jet.
![1147](http://transalpclub.cz/gallery/image.php?mode=thumbnail&image_id=1147)