Volná diskuze o gumách

Databáze značek, vzorů, zkušeností a nájezdů km

Volná diskuze o gumách

Příspěvekod Tomas_7 » úte 27. pro 2016 15:45:35

Z důvodů mě neznámých na 17" kole haltr nikdy nebyl potřeba, zato 18" ti ten ventilek utrhne docela spolehlivě i při vyšším tlaku, musí to být nějakým větším záběrem. Já jezdím s jedním Haltrem a drželo to i při 0,4 :D jsem o tom nevěděl a pak se divil, že to na silnici nějak klouže
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Volná diskuze o gumách

Příspěvekod Tech » úte 27. pro 2016 15:52:57

Mě se právě jednou protočila i (záměrně) podhuštěná E07ma...Sice to ventilek ještě rozdýchal, ale skoro bylo poněm. Jeden haltr by asi stačil, ale nedělá to problém s vyvážením při 100km/h+ ?
Uživatelský avatar
Tech
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 406
Registrován: ned 08. lis 2015 23:15:08
Bydliště: Nové Hrady 61
Motorka: TA 650

Volná diskuze o gumách

Příspěvekod Tomas_7 » úte 27. pro 2016 16:07:47

Co jezdím v terénu tak kola nevyvažuju, stejně se ti na ráfek nalepí 150g bláta a mezi drátama zůstane dalších 50g mokrý trávy. Ty závažíčka jsou spíše mozkový stimulanty, než že by to mělo u těch našich 50 koňových mrdeček nějaký význam.
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Volná diskuze o gumách

Příspěvekod Tech » úte 27. pro 2016 17:08:17

Jasně, já taky nevyvažuju. Ale přeci jen haltr je celkem těžší...bláto se mi tam takhle určitě neudrží, když jedu 130 po čisté dálnici celý den... :lol:
Uživatelský avatar
Tech
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 406
Registrován: ned 08. lis 2015 23:15:08
Bydliště: Nové Hrady 61
Motorka: TA 650

Volná diskuze o gumách

Příspěvekod Tomas_7 » úte 27. pro 2016 17:15:07

Co je na něm těžší?
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Volná diskuze o gumách

Příspěvekod dimi » úte 27. pro 2016 17:40:08

Asi jsem blbej, ale co je haltr?
Uživatelský avatar
dimi
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 555
Registrován: čtv 18. črc 2013 13:47:40
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Motorka: xt 1200

Volná diskuze o gumách

Příspěvekod Spike-cz » úte 27. pro 2016 18:03:12

https://www.brumla.com/vyhledavani/haltr/?page=1
Drží plášť na ráfku a zabraňuje jeho protočení při defektu.
Uživatelský avatar
Spike-cz
Administrátor
 
Příspěvky: 1546
Registrován: pon 03. pro 2012 16:32:03
Bydliště: Volyně
Motorka: MG Stelvio

Volná diskuze o gumách

Příspěvekod Tech » úte 27. pro 2016 18:46:01

Tomas_7 píše:Co je na něm těžší?
Popravdě nemám zdání kolik může vážit. Ale je to celkem kus materiálu. Prostě ten nevývažek by asi byl znatelnější než jen nevyvážené kolo, které je +- ok. Třeba by mohli víc trpět ložiska...
Uživatelský avatar
Tech
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 406
Registrován: ned 08. lis 2015 23:15:08
Bydliště: Nové Hrady 61
Motorka: TA 650

Volná diskuze o gumách

Příspěvekod Tech » úte 27. pro 2016 21:28:33

To jsem si myslel, takže jedině dva, nebo hromadu závaží....radši druhej. alespoň bude fest držet. :D

http://www.motorkari.cz/tema/?t=143074
Uživatelský avatar
Tech
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 406
Registrován: ned 08. lis 2015 23:15:08
Bydliště: Nové Hrady 61
Motorka: TA 650

Volná diskuze o gumách

Příspěvekod Tomas_7 » úte 27. pro 2016 23:41:05

Ty jsi prostě komediant :lol2: asi 99% mojich kamarádů jezdi s jedním včetně kluků co umí lítat pilu, ale ty si tam daj raději opravdu dva :D
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Volná diskuze o gumách

Příspěvekod TomElefant750 » stř 28. pro 2016 9:12:20

Já bych těma haltrama vycpal celej ráfek, pak by to mělo bejt vyvážený :D
Čau Tom
Proč jezdit po asfaltu, když to jde i bahnem :-)
Uživatelský avatar
TomElefant750
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 534
Registrován: sob 11. kvě 2013 12:13:40
Bydliště: Liberec
Motorka: TA 600

Volná diskuze o gumách

Příspěvekod Tech » stř 28. pro 2016 10:01:36

Tomas_7 píše:Ty jsi prostě komediant :lol2: asi 99% mojich kamarádů jezdi s jedním včetně kluků co umí lítat pilu, ale ty si tam daj raději opravdu dva :D

Neumíš číst ? Vím že by stačil jeden, ale dva kvůli vyvážení...jezdím i silnici.
Uživatelský avatar
Tech
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 406
Registrován: ned 08. lis 2015 23:15:08
Bydliště: Nové Hrady 61
Motorka: TA 650

Volná diskuze o gumách

Příspěvekod Kocour » ned 01. led 2017 21:52:14

čus, mám dotaz, kde kupujete gumy na TA, rozhodl jsem se že zkusím mitas e07, komplet sadu.
nic neni daleko
Uživatelský avatar
Kocour
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 784
Registrován: pon 17. pro 2012 16:23:34
Bydliště: Chotoviny-(JČ)
Motorka: TA 650

Volná diskuze o gumách

Příspěvekod Brian1986 » ned 01. led 2017 22:14:58

mrkni na stránky cenduro.cz tak si najdi člena s nickem "joe" je to Ruda Fráňa, děla testovacího jezdce Mitasu, měl jsem dvakrát gumy od něj a vždy jen pár týdnů staré, kdyby byla u něj potřeba reklamace není vůbec problém

jinak na moto-pneu.cz se tady dají najít za dobrou cenu :tss:
Uživatelský avatar
Brian1986
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 534
Registrován: čtv 10. říj 2013 18:28:28
Bydliště: Vyškov
Motorka: XRV 750 AT

Volná diskuze o gumách

Příspěvekod jepta » pon 02. led 2017 13:14:06

trochu se to sem bojím napsat, ale já mám vzadu haltry dva :D ,,, kámoš mi to doporučil, že na 690E podhuštěnou gumu s jedním protočil
Uživatelský avatar
jepta
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 42
Registrován: pát 10. dub 2015 18:31:09
Bydliště: ProstěOFF
Motorka: TA600, LC4

Volná diskuze o gumách

Příspěvekod Tech » pon 02. led 2017 13:38:46

No vidíš. Já taky nevím co na tom pořád nemůžou pochopit. :D I ostré WRka mají origo dva haltry. Ono to bude spíš o tom, jak hodně chceš podhušťovat. A všichni ví, že čím víc, tím líp.

Btw je pravda, že TA600 nebo AT mají na haltr origo díru v ráfku ?
Uživatelský avatar
Tech
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 406
Registrován: ned 08. lis 2015 23:15:08
Bydliště: Nové Hrady 61
Motorka: TA 650

Volná diskuze o gumách

Příspěvekod hobr » pon 02. led 2017 15:15:25

Mám v ráfcích díru navíc (možná je to pro duši s dvěma ventilky - kvůli vyvážení) :mgr:
"Dej každému dni příležitost, aby se stal nejkrásnějším dnem tvého života." (Mark Twain)
Uživatelský avatar
hobr
Člen klubu
 
Příspěvky: 1965
Registrován: úte 01. led 2013 11:34:03
Bydliště: kósek od Brna
Motorka: TA600,xl35

Volná diskuze o gumách

Příspěvekod Tech » pon 02. led 2017 16:24:21

Haha, to bude spíš ten haltr. :D
Uživatelský avatar
Tech
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 406
Registrován: ned 08. lis 2015 23:15:08
Bydliště: Nové Hrady 61
Motorka: TA 650

Volná diskuze o gumách

Příspěvekod Tomas_7 » pon 02. led 2017 16:42:07

Dva haltry jsou podle mě hlavně na použití s mouse či závody v CC či motocross, ale tady by nám třeba víc řekl Petrucio. Osobně jsem teda duši neprotočil s jedním haltrem ani na 0,4 a C-10 která bere ze všech gum snad nejvíc.

Jepto, protočit na 690 s jedním haltrem, trochu tomu věřím, protože ta motorka je vedle alpa jak opravdový rally speciál, ale spíš bych se přiklonil nějaké špatné montáži. Haltr se hlavně nesmí dotahovat moc, má dotahovací moment jen dvakrát větší než svíčka. Věř, že ani Kalič na Krocanovi neprotočil gumu s jedním haltrem na 1190R která byla přesoftovaná na 170 koní a sám si tam mohl vidět jak on s tím zachází... nevím jak jezdí Tech, ani pořádně nevím jak jezdíš ty, ale jsem si docela jistej, že rychleji a agresivněji než 16. muž na Serres Rally to nebude...
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Volná diskuze o gumách

Příspěvekod Tech » pon 02. led 2017 18:31:00

Sice se budu opakovat, ale tobě to pořád není jasné. Já bych dal dva kvůli tomu, abych stím mohl jet třeba celý den 130 po dálnici.

I ty WRka to (prý) mají kvůli vyvážení, než že by to jeden neudržel. Sice vám to evidentně problémy nedělá, ale na motokros forech jsem se dočetl že jeden fakt může házet s motorkou. Ono to u TA nemusí být tolik cítit, páč je těžší...

Jinak při protočení taky půjde o gumu, třeba TL E07 ji mají kurevsky víc fest jak TT, ta by se protáčela asi těžko. Ale když nahazuješ po druhé vytahanou TT, ještě to někdo něčím blbým mázne a blbě utáhne haltr, věřím že se protočit může.
Uživatelský avatar
Tech
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 406
Registrován: ned 08. lis 2015 23:15:08
Bydliště: Nové Hrady 61
Motorka: TA 650

PředchozíDalší

Zpět na Pneu

Kdo je online

Celkem je online 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 návštěvník (Tato data jsou založena na uživatelích, kteří byli aktivní za posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 255 uživatelů dne stř 14. črc 2021 19:33:55
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Oprávnění fóra

Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Legenda

V tomto fóru nejsou další nepřečtená témata. Nové příspěvky V tomto fóru nejsou další nepřečtená témata. Žádné nové příspěvky NO_UNREAD_POSTS_LOCKED Fórum je zamknuté
Nové příspěvky Subfórum Nové příspěvky Žádné nové příspěvky Subfórum Žádné nové příspěvky Cíl odkazu fóra Cíl odkazu fóra

Přihlásit se  ›  Registrovat


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník