Stránka 14 z 22

Volná diskuze o gumách

PříspěvekNapsal: úte 27. pro 2016 15:45:35
od Tomas_7
Z důvodů mě neznámých na 17" kole haltr nikdy nebyl potřeba, zato 18" ti ten ventilek utrhne docela spolehlivě i při vyšším tlaku, musí to být nějakým větším záběrem. Já jezdím s jedním Haltrem a drželo to i při 0,4 :D jsem o tom nevěděl a pak se divil, že to na silnici nějak klouže

Volná diskuze o gumách

PříspěvekNapsal: úte 27. pro 2016 15:52:57
od Tech
Mě se právě jednou protočila i (záměrně) podhuštěná E07ma...Sice to ventilek ještě rozdýchal, ale skoro bylo poněm. Jeden haltr by asi stačil, ale nedělá to problém s vyvážením při 100km/h+ ?

Volná diskuze o gumách

PříspěvekNapsal: úte 27. pro 2016 16:07:47
od Tomas_7
Co jezdím v terénu tak kola nevyvažuju, stejně se ti na ráfek nalepí 150g bláta a mezi drátama zůstane dalších 50g mokrý trávy. Ty závažíčka jsou spíše mozkový stimulanty, než že by to mělo u těch našich 50 koňových mrdeček nějaký význam.

Volná diskuze o gumách

PříspěvekNapsal: úte 27. pro 2016 17:08:17
od Tech
Jasně, já taky nevyvažuju. Ale přeci jen haltr je celkem těžší...bláto se mi tam takhle určitě neudrží, když jedu 130 po čisté dálnici celý den... :lol:

Volná diskuze o gumách

PříspěvekNapsal: úte 27. pro 2016 17:15:07
od Tomas_7
Co je na něm těžší?

Volná diskuze o gumách

PříspěvekNapsal: úte 27. pro 2016 17:40:08
od dimi
Asi jsem blbej, ale co je haltr?

Volná diskuze o gumách

PříspěvekNapsal: úte 27. pro 2016 18:03:12
od Spike-cz
https://www.brumla.com/vyhledavani/haltr/?page=1
Drží plášť na ráfku a zabraňuje jeho protočení při defektu.

Volná diskuze o gumách

PříspěvekNapsal: úte 27. pro 2016 18:46:01
od Tech
Tomas_7 píše:Co je na něm těžší?
Popravdě nemám zdání kolik může vážit. Ale je to celkem kus materiálu. Prostě ten nevývažek by asi byl znatelnější než jen nevyvážené kolo, které je +- ok. Třeba by mohli víc trpět ložiska...

Volná diskuze o gumách

PříspěvekNapsal: úte 27. pro 2016 21:28:33
od Tech
To jsem si myslel, takže jedině dva, nebo hromadu závaží....radši druhej. alespoň bude fest držet. :D

http://www.motorkari.cz/tema/?t=143074

Volná diskuze o gumách

PříspěvekNapsal: úte 27. pro 2016 23:41:05
od Tomas_7
Ty jsi prostě komediant :lol2: asi 99% mojich kamarádů jezdi s jedním včetně kluků co umí lítat pilu, ale ty si tam daj raději opravdu dva :D

Volná diskuze o gumách

PříspěvekNapsal: stř 28. pro 2016 9:12:20
od TomElefant750
Já bych těma haltrama vycpal celej ráfek, pak by to mělo bejt vyvážený :D
Čau Tom

Volná diskuze o gumách

PříspěvekNapsal: stř 28. pro 2016 10:01:36
od Tech
Tomas_7 píše:Ty jsi prostě komediant :lol2: asi 99% mojich kamarádů jezdi s jedním včetně kluků co umí lítat pilu, ale ty si tam daj raději opravdu dva :D

Neumíš číst ? Vím že by stačil jeden, ale dva kvůli vyvážení...jezdím i silnici.

Volná diskuze o gumách

PříspěvekNapsal: ned 01. led 2017 21:52:14
od Kocour
čus, mám dotaz, kde kupujete gumy na TA, rozhodl jsem se že zkusím mitas e07, komplet sadu.

Volná diskuze o gumách

PříspěvekNapsal: ned 01. led 2017 22:14:58
od Brian1986
mrkni na stránky cenduro.cz tak si najdi člena s nickem "joe" je to Ruda Fráňa, děla testovacího jezdce Mitasu, měl jsem dvakrát gumy od něj a vždy jen pár týdnů staré, kdyby byla u něj potřeba reklamace není vůbec problém

jinak na moto-pneu.cz se tady dají najít za dobrou cenu :tss:

Volná diskuze o gumách

PříspěvekNapsal: pon 02. led 2017 13:14:06
od jepta
trochu se to sem bojím napsat, ale já mám vzadu haltry dva :D ,,, kámoš mi to doporučil, že na 690E podhuštěnou gumu s jedním protočil

Volná diskuze o gumách

PříspěvekNapsal: pon 02. led 2017 13:38:46
od Tech
No vidíš. Já taky nevím co na tom pořád nemůžou pochopit. :D I ostré WRka mají origo dva haltry. Ono to bude spíš o tom, jak hodně chceš podhušťovat. A všichni ví, že čím víc, tím líp.

Btw je pravda, že TA600 nebo AT mají na haltr origo díru v ráfku ?

Volná diskuze o gumách

PříspěvekNapsal: pon 02. led 2017 15:15:25
od hobr
Mám v ráfcích díru navíc (možná je to pro duši s dvěma ventilky - kvůli vyvážení) :mgr:

Volná diskuze o gumách

PříspěvekNapsal: pon 02. led 2017 16:24:21
od Tech
Haha, to bude spíš ten haltr. :D

Volná diskuze o gumách

PříspěvekNapsal: pon 02. led 2017 16:42:07
od Tomas_7
Dva haltry jsou podle mě hlavně na použití s mouse či závody v CC či motocross, ale tady by nám třeba víc řekl Petrucio. Osobně jsem teda duši neprotočil s jedním haltrem ani na 0,4 a C-10 která bere ze všech gum snad nejvíc.

Jepto, protočit na 690 s jedním haltrem, trochu tomu věřím, protože ta motorka je vedle alpa jak opravdový rally speciál, ale spíš bych se přiklonil nějaké špatné montáži. Haltr se hlavně nesmí dotahovat moc, má dotahovací moment jen dvakrát větší než svíčka. Věř, že ani Kalič na Krocanovi neprotočil gumu s jedním haltrem na 1190R která byla přesoftovaná na 170 koní a sám si tam mohl vidět jak on s tím zachází... nevím jak jezdí Tech, ani pořádně nevím jak jezdíš ty, ale jsem si docela jistej, že rychleji a agresivněji než 16. muž na Serres Rally to nebude...

Volná diskuze o gumách

PříspěvekNapsal: pon 02. led 2017 18:31:00
od Tech
Sice se budu opakovat, ale tobě to pořád není jasné. Já bych dal dva kvůli tomu, abych stím mohl jet třeba celý den 130 po dálnici.

I ty WRka to (prý) mají kvůli vyvážení, než že by to jeden neudržel. Sice vám to evidentně problémy nedělá, ale na motokros forech jsem se dočetl že jeden fakt může házet s motorkou. Ono to u TA nemusí být tolik cítit, páč je těžší...

Jinak při protočení taky půjde o gumu, třeba TL E07 ji mají kurevsky víc fest jak TT, ta by se protáčela asi těžko. Ale když nahazuješ po druhé vytahanou TT, ještě to někdo něčím blbým mázne a blbě utáhne haltr, věřím že se protočit může.