Osobní zkušenost padáky GIVI

Obdoba pokecu na fóru, slouží pouze pro řešení technických věcí.

Osobní zkušenost padáky GIVI

Příspěvekod Pešout » pát 25. pro 2015 11:26:59

Tak to byl prostě ten problém po 70 km jediná zatáčka při návratu domů, bylo to u potoka nevim, kde se tam ten led vzal, silnice všude krásně suchá, s rozběhem jsem přejel na botách celou šířku cesty, pro Květka: za mnou seděla dcerka, kdyby žena, tak mám na garáži trvale visací zámek. Jen si při tom pádu pamatuji, že jsem v leže motku odhodil a ta mne předběhla, kdybych zůstal na ni, měl bych asi následky větší, jak vypadla dcerka vůbec nevim, fotka asi bude, takže popř.dodám, natrenoval jsem si i výjezd z metr hlubokého příkopu, naštěstí plného listí....
650
Uživatelský avatar
Pešout
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 516
Registrován: ned 26. dub 2015 15:41:12
Bydliště: Police nad Metují
Motorka: TA 650

Re: Osobní zkušenost padáky GIVI

Příspěvekod Kaštan » pát 25. pro 2015 12:51:23

Z vlastní zkušenosti můžu říct že Givi na 600 nejsou až tak špatný, taky jsem narovnal a posunul zpět ve spojení. Jen se musím smát vždycky když vidím držáky pití přidělaný za padákem, kde se to přenese pěkně přes petku přímo do plastu.
Uživatelský avatar
Kaštan
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 268
Registrován: sob 12. dub 2014 11:40:35
Bydliště: Tlumačov, ten na Moravě
Motorka: TA 600

Osobní zkušenost padáky GIVI

Příspěvekod Tomas_7 » pát 25. pro 2015 13:10:02

Jo, to si to můžou dát na plasty a za padáky ušetřit :D
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Osobní zkušenost padáky GIVI

Příspěvekod VectorTA » pát 25. pro 2015 22:01:07

Osobně nemám důvod Givi padáky na TA650 hanět. Možná náhoda, ale zrovna byly přesně na tom správném místě. Jak je patno na obrázku, škrábance na nich jsou tam, kde konkurence pád možná nepokryje (to byla mokrá tráva), totéž na druhé straně (suchý štěrk). Lak na výstupu vzduchu od chladiče vydržel. Pravda je, že něco pobraly taky rámy bočních kufrů.
Obrázek
Uživatelský avatar
VectorTA
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 82
Registrován: sob 26. zář 2015 8:10:46
Bydliště: Havířov
Motorka: TA 650

Osobní zkušenost padáky GIVI

Příspěvekod MMyshack » úte 16. led 2018 21:35:46

Moje osobní zkušenost s padáky Givi TA 650 z podzimu 2014 - lehl jsem na štěrku na pravý bok a jel po asfaltu (silnice do kopce) cca 40 - 50m
Motorka klouzala přede mnou - jisker jak na silvestra :D

Padáky zbroušený cca 2 mm (trubka nebyla durch, jen mírně placatá), plasty vydržely, nicméně obě "špičky" na plastu byly obroušené.
Zrcátko se sklopilo (a vydrželo), nožní brzda mírně ohnutá (stačilo narovnat), prasklej pravej blastr (výměna), obroušený držák pravého kufru (kufr tam nebyl), obroušený pravý blinkr (sklíčko pryč). Vylomená plotna horního kufru (samotný kufr ulítl, udělal pár kotrmelců - poškrábaný, ale vydržel :D kufr origo plast Honda).

Motorka dopadla líp jak já - po vyválení fungovala, já nikoli - až za 3-4 měsíce :(
Na co nemáš dnes dost odvahy, na to zítra nebudeš mít dost sil...
Uživatelský avatar
MMyshack
Člen klubu
 
Příspěvky: 806
Registrován: stř 21. led 2015 22:38:39
Bydliště: Brno
Motorka: TA 650

Osobní zkušenost padáky GIVI

Příspěvekod KaMo_cz » stř 17. led 2018 9:21:49

Taky jsem řešil padáky (TA700) a GIVI byly horký kandidát - design a cena, ale nakonec jsem musel zvolit SWmotech, protože mám ještě přídavná světla na dolní rampě a GIVI ani RDmoto bych tam nedostal.
Dnes má dorazit balík, tak v nejbližší době dám fotku, jak to vypadá.

Ale z toho, co jsem vyčetl, když jsem se ještě rozhodoval a hledal jaké. Tak o GIVI (KAPPA) psali, že jsou nízké a měkké a při tvrdším pádu povolí. Že nejlepší by měly být české RDmoto popř. SWmotech. Tolik moje zjištění pro TA700.
Všude dobře, tak co doma?
Uživatelský avatar
KaMo_cz
Člen klubu
 
Příspěvky: 344
Registrován: sob 07. říj 2017 22:37:05
Bydliště: Rosice (CR) / ex- Letohrad (UO)
Motorka: TA 700

Osobní zkušenost padáky GIVI

Příspěvekod lv3029 » pon 29. led 2018 20:46:44

Mám taky GIVI na 650-tce. Jen jsem si lehnul v blátě na polňačce a padáky se vpředu rozpojily a ohnuly, plasty byly netknuté. Pro opětovný sesazení jsem je musel povolit a následně rovnat pomocí 1,5 metrové lešenářské trubky. Nevím nevím, co by to udělalo při nějaké větší ráně.
Uživatelský avatar
lv3029
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 36
Registrován: ned 31. bře 2013 21:58:45
Bydliště: Liberec
Motorka: TA 650

Předchozí

Zpět na Dílna

Kdo je online

Celkem je online 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 návštěvník (Tato data jsou založena na uživatelích, kteří byli aktivní za posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 255 uživatelů dne stř 14. črc 2021 19:33:55
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Oprávnění fóra

Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Legenda

V tomto fóru nejsou další nepřečtená témata. Nové příspěvky V tomto fóru nejsou další nepřečtená témata. Žádné nové příspěvky NO_UNREAD_POSTS_LOCKED Fórum je zamknuté
Nové příspěvky Subfórum Nové příspěvky Žádné nové příspěvky Subfórum Žádné nové příspěvky Cíl odkazu fóra Cíl odkazu fóra

Přihlásit se  ›  Registrovat


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron