Stránka 1 z 2

asi problém s výfukem.

PříspěvekNapsal: ned 13. pro 2015 21:22:27
od Matys1987
:thnx: :thnx: Nazdar bando chci se zeptat mam asi 3 dny Transalpa a když dám ruku k výfuku tak tak s vrchního vývodu mi jde slabší tlak než ze spodku. je to normalní? nebo jen schyziju že mám konečně pořádné moto a nic to není? Dík za radu jsem laik posting.php?mode=edit&f=12&p=25954#

asi problém s výfukem.

PříspěvekNapsal: ned 13. pro 2015 21:38:04
od Brian1986
dle mě je to normál, ale záleží o kolik se ti to jeví slabší :nwm:

asi problém s výfukem.

PříspěvekNapsal: ned 13. pro 2015 22:15:03
od Matys1987
No kdyz prilozim ruku tak je hodne ponat rozdil. Slysel jsem ze muze byt neco v tlumici. A taky po cca 20km jizdy kdyz jsem dojel tak po opetovnem nastartovani mi sel husty kour z vyfuku.

asi problém s výfukem.

PříspěvekNapsal: ned 13. pro 2015 22:16:35
od qwert
Sejdem se někdy u Hanky a kouknu na to ale určitě s tím nic nemáš.. :chjo:

asi problém s výfukem.

PříspěvekNapsal: ned 13. pro 2015 22:19:58
od petrucio
taky myslím, že to není nic podstatného a pokud motka jede normálně a nezdá se přidušená, tak bych to neřešil. :)
To, že zakouří, nemá s výfukem nic společného. Zřejmě už drobet bude žrát olej.

asi problém s výfukem.

PříspěvekNapsal: ned 13. pro 2015 23:18:36
od Matys1987
Jede perfektne stroj je to uzasny a asi ho ted nekdy pojedu projed na zermanice. Cetl jsem ze staci prikryt na zimu levou stranu chlazeni a muzu vyrazit.

asi problém s výfukem.

PříspěvekNapsal: pon 14. pro 2015 10:42:08
od Brian1986
zatím si zkus pohlídat jestli si nebere olej, a ten dým teoreticky mohl být z důvodu chladnějšího počasí, záleží jakou měl ten dým barvu

asi problém s výfukem.

PříspěvekNapsal: pon 14. pro 2015 21:50:21
od Polarka
Prepáč že odbočujem, už som niečo v súvislosti s tou ľavou stranou chladenia čítal aj niekde inde, ale tuná v inom vlákne niektorý chlapi písali, že jazdia normálne aj v zime a mašina je v pohode. jak je to teda? ja som nič nezakrýval, teplota vody moc nestúpne ale na dotyk je motor vrelý. nerád by som tam niečo pokazil keď jazdím, keď sú teploty okolo nuly. :help:

asi problém s výfukem.

PříspěvekNapsal: pon 14. pro 2015 22:02:15
od qwert
A víš k čemu tam máš termostat?

asi problém s výfukem.

PříspěvekNapsal: úte 15. pro 2015 18:31:03
od Polarka
Termostat prepína veľký a malý chladiaci okruh. Ide malý okruh aj cez ľavý chladič alebo len okolo motora?

asi problém s výfukem.

PříspěvekNapsal: úte 15. pro 2015 19:03:27
od avik
Polarka píše:Termostat prepína veľký a malý chladiaci okruh. Ide malý okruh aj cez ľavý chladič alebo len okolo motora?

A nebo to funguje uplně jináč než píšeš :prn:

asi problém s výfukem.

PříspěvekNapsal: úte 15. pro 2015 19:08:24
od qwert
Nejdřív jen přes motor a pak přes chladiče.Jezdil jsem v zimě a chladiče jsem nezakrýval..

asi problém s výfukem.

PříspěvekNapsal: úte 15. pro 2015 19:20:43
od Polarka
qwert píše:Nejdřív jen přes motor a pak přes chladiče.Jezdil jsem v zimě a chladiče jsem nezakrýval..

Ďakujem za radu. Hneď mi odlahlo :chjo:

asi problém s výfukem.

PříspěvekNapsal: úte 15. pro 2015 19:31:02
od Matys1987
Vidim to asi na 27.12 na projíždu po okoli nebo kolem žermanické přehrady když je tam tak málo vody. to by nemuselo nikomu snad vadit jak tam ani rybáři nejsou.

asi problém s výfukem.

PříspěvekNapsal: čtv 17. pro 2015 14:40:29
od Tech
qwert píše:Nejdřív jen přes motor a pak přes chladiče.Jezdil jsem v zimě a chladiče jsem nezakrýval..
Takhle to funguje, ale termostat u TA má v obale odvzdušňovací díru, přes kterou proudí voda do velkého okruhu a tím se v nízkých teplotách motor stíhá chladit až moc. Proto alespoň při jízdě po silnici se rafička teploty skoro neodlepí. Motoru to až tolik nevadí, ale při dlouhodobějším použití je lepší zakrýt chladič.

asi problém s výfukem.

PříspěvekNapsal: čtv 17. pro 2015 15:37:49
od qwert
Ale jo ale to už musí být velká kosa.A když se s tím mrdáš po lese tak se zahřátím není problém.. :D

asi problém s výfukem.

PříspěvekNapsal: čtv 17. pro 2015 16:58:11
od Tech
To jo, po lese stím problém není, to může být -20 . :D Ale na silnici zima nemusí být nijak velká, stačí 5°C a už je teplota zbytečně dole. Ikdyž nevím kde má TA čidlo na teplotu, to může zkreslovat, třeba je motor uvnitř zahřátý dostatečně...

Re: asi problém s výfukem.

PříspěvekNapsal: čtv 17. pro 2015 17:12:05
od Spike-cz
Když jsem jezdil v chladnu na alpovi do práce, překryl jsem jen igelitem žebrování na obou stranách. Sice se ručička teploty zvedla, ale zas jen do třetiny, čili žádná velká hitparáda. A bavíme se o -2°až +5°C.

Edit: Mám na mysli plastovou mřížku v předu před chladičema, ne žebrování motoru. Špatně jsem se vyjádřil..

asi problém s výfukem.

PříspěvekNapsal: čtv 17. pro 2015 18:07:08
od Tech
Někde jsem četl, že motor AT/TA asi taky je konstruován tak, aby přežil provoz bez vody. Asi proto má žebrování na válcích, tak se v zimě chladí moc, jako každý vzducháč. Nicméně pochybuju, že by to motoru nějak významně vadilo...

asi problém s výfukem.

PříspěvekNapsal: čtv 17. pro 2015 18:44:41
od qwert
To můžu potvrdit,žena má alpa rok 87(najeto přes 250000km) a jednou protrhla hadici a jezdila celý den bez vody a alp to nijak nepoznal.Ono je to i tím že tyhle motory nemají velkou kompresi..