Stránka 1 z 1

Přehřívání

PříspěvekNapsal: stř 26. črc 2017 18:41:51
od Storm
Zdravím,
do jisté doby jsem s teplotou neměl vůbec žádný problém, řekněme ukazatel cca do 1/3 až 1/2. Teď je to bohužel jinak, klidně i po dálnici ve dvou lidech leze do půlky červeného a sahara jede...Měl jsem venku termostat, zkoušel jsem v hrnci a teď jsem to složil bez termostatu. Když jsem jel včera večer tak vše vypadalo OK ale radši jsem to zkusil i dneska s baťůžkem, nejdřív to vypadalo OK, pak jsem najel na dálnici a chvíli jsem držel rychlost na 100km/h a zase to začalo stoupat. Nešlo to teda až do červeného ale v pořádku to taky nebylo :/

nesetkal se s tímto problémem někdo? Může to být pumpu? Jinak kapalina je nová, chladiče nejsou znečištěny.
Za každou radu budu rád...

Přehřívání

PříspěvekNapsal: stř 26. črc 2017 20:30:02
od petrucio
Storm píše:....... Může to být pumpu? Jinak kapalina je nová, chladiče nejsou znečištěn

Pumpou to být samozřejmě může, i když příčin přehřívání bývá více. Pokud je vyndaný termostat, můžeš vyzkoušet, zda pumpa funguje tak, že nastartuješ studený motor, necháš ho na volnoběh a budeš rukou sahat na hadice a chladič a motor a zjištovat, zda se vše ohřívá, plynule a pozvolna. Pokud by byla vodní pumpa nefunkční, tak by byly chladíče a hadice k nim chladné a motor už horký.
Taky bych ještě zkoumal, zda se netlakuje chlad. systém (nejde komprese do vody) poznáš tak, že při studeném motoru, před nastartováním, otevřeš víčko chladiče, tím se odpustí případný přetlak, doplníš kapalinu, zavřeš a nastartuješ,můžeš protúrovat, budeš zkoumat tlak v hadicích - palcem a ukazovákem stlačovat hadice, Hadice by měly být měkké na stisk a až se vzrůstající teplotou budou tvrdší. Pokud ztvrdnou (natlakují) už při vlažném motoru, tak vadné těsnění pod hlavou.

Přehřívání

PříspěvekNapsal: ned 30. črc 2017 9:40:39
od Buriel
A neteče ti i kapalina?
Já když poprvé měnil tak sem blbě dotáhl víčko a to při natlakování pouštělo vodu a teplota taky pořád stoupala a klesala.

Re: Přehřívání

PříspěvekNapsal: čtv 12. říj 2017 7:21:08
od Storm
Díky za reakce, jelikož jsem měl motor opět venku tak jsem měl rozdělanou i pumpu a ta je v pořádku. Nakonec to vypadá na zasraný chladiče, vše jsem pod velkým tlakem vyfoukal (docela to z nich lítalo) ale přemýšlím, že bych je na pár dní naložil do nějakého roztoku....

Přehřívání

PříspěvekNapsal: čtv 12. říj 2017 19:58:11
od hobr
Pozor na to! Ať z nich neuděláš cedník.... :bomb:

Re: Přehřívání

PříspěvekNapsal: čtv 12. říj 2017 20:56:39
od qwert
Storm píše:Díky za reakce, jelikož jsem měl motor opět venku tak jsem měl rozdělanou i pumpu a ta je v pořádku. Nakonec to vypadá na zasraný chladiče, vše jsem pod velkým tlakem vyfoukal (docela to z nich lítalo) ale přemýšlím, že bych je na pár dní naložil do nějakého roztoku....


Zasraný chladič má velký vliv na přehřívání..Stačí vyčistit tlakovou vodou..