Stránka 1 z 1

TA 600 25kW Odškrcení na 37kW

PříspěvekNapsal: ned 04. úno 2018 14:52:31
od Spike-cz
Ahoj, v rámci náborové kampaně do klubu si kamarád, počítám v dohledné době, koupí seškrceného Alpa. :D Nepotřebuje nižší výkon, má klasický řidičák sk. "A". Taky by motoru rád vrátil původní výkon.
Co jsem koukal, škrcení probíhá snížením průchodu v přírubách na karburátor. Ale moje otázka je, zda se to kromě zápisu v TP pozná a jestli stačí opravdu jen výměna přírub?
Legální stránku, včetně zápisu do TP teď si nechme stranou. Správná cesta by asi byla cestou servisu, nejlépe autorizovaného + potvrzení + přepis na registru vozidel. Je tak?
Případné zkušenosti?
Díky za informace

TA 600 25kW Odškrcení na 37kW

PříspěvekNapsal: ned 04. úno 2018 16:09:37
od salieri
Co jsem někde četl, škrtí se buď restrikcí v sání (25 kW) nebo dorazem na plynu (35 kW). A na STK to nikdo neřeší, ani to vlastně nejde poznat, jsou rádi, když najdou číslo motoru :D

TA 600 25kW Odškrcení na 37kW

PříspěvekNapsal: ned 04. úno 2018 21:36:55
od petrucio
spike-cz píše:.........,ale moje otázka je, zda se to kromě zápisu v TP pozná a......


pozná se to dle VIN kodu, pokud je restrikce z výroby. :chjo: Na osmé pozici ve vinku je písmeno A- full power B- restrikce,
Na STK to nikdo nekontroluje, protože tam se nesmí nic rozebírat a bez rozebrání nelze zkontrolovat. :gd: