Karburátory+DynoJet

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod Lukes » pon 28. led 2013 21:50:30

Zdravím, potřeboval bych radu od někoho kdo má zkušenosti s karburátorama na TA! Mám je rozdělané a jeden šoupák mi špatně chodí, zadrhává se. Přemýšlel jsem o koupi nových membrán na http://www.motorradbay.de , ale to by asi řešením nebylo, jelikož ten šoupák je poškrábaný. Nemáte náhodou nějaký nápad jak to pořešit? Jde ten šoupák něčím vyleštit a v karburátoru tu stěnu kde chodí též? Měl jsem seřízený podtlaky + bohatost směsi, ale pořád to nebylo ono.
A dále bych se chtěl zeptat na názor: DYNOJET Karburatorový Kit Honda E1166 TRANSALP XL600 V 1991-1993 s kombinací K/N filtrem, bude nějaká změna na výkonu, nebo jsou to vyhozený prachy.
Díky moc za odpovědi a nápady.
Uživatelský avatar
Lukes
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon 28. led 2013 21:45:01
Bydliště: Dolní Újezd
Motorka: TA 600

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod qwert » úte 29. led 2013 7:58:58

Když koupíš membránu tak její součástí bude i šoupátko,myslím že se to prodává v kuse.Dynojet a otevřené filtry ti k výkonu jistě pomůžou ale zase bych šel na doladění na brzdu protože půjde o změnu trysek v karbcích.Výkon ale stoupne o nějakých 5%,hlavně by to mělo vyhladit průběh výkonu..
Uživatelský avatar
qwert
Člen klubu
 
Příspěvky: 2688
Registrován: úte 18. pro 2012 18:45:03
Bydliště: Kenigsberg
Motorka: SE 950,TA

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod Loudal » úte 29. led 2013 14:38:49

5% výkonu navíc je 2 kw takže bude mít 39 kw to teda není nijak extra velkej rozdíl tady jde asi o to že asi nebude akorát ta výkonová díra
"Lepší ztratit vteřinu v životě nez život ve vteřine"

"Nezáleží na čem jezdíš,ale jak jezdíš"

"My nejezdime rychle, my jen litame nízko"
Uživatelský avatar
Loudal
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 662
Registrován: ned 02. pro 2012 13:24:46
Bydliště: kralupy nad vltavou
Motorka: TA 600

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod hobr » úte 29. led 2013 16:38:52

Nic bych na tom naladil, jestli chceš výkonnou motorku, kup si XTZ Super tenére. Alp je takový jaký je a veškeré úpravy motoru Ti přinesou: větší spotřebu, malé zvýšení výkonu za hodně peněz, menší životnost. :no:
"Dej každému dni příležitost, aby se stal nejkrásnějším dnem tvého života." (Mark Twain)
Uživatelský avatar
hobr
Člen klubu
 
Příspěvky: 1965
Registrován: úte 01. led 2013 11:34:03
Bydliště: kósek od Brna
Motorka: TA600,xl35

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod Loudal » úte 29. led 2013 17:47:39

souhlasim taky bych nechal v origo tak jak je alp není žádnej střelec ale motorka na pohod která když se chce umí ject velmi dobře já osobně se 600 jel 185 podle gps v mobilu
"Lepší ztratit vteřinu v životě nez život ve vteřine"

"Nezáleží na čem jezdíš,ale jak jezdíš"

"My nejezdime rychle, my jen litame nízko"
Uživatelský avatar
Loudal
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 662
Registrován: ned 02. pro 2012 13:24:46
Bydliště: kralupy nad vltavou
Motorka: TA 600

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod Lukes » stř 30. led 2013 19:06:16

No membrány se prodavaji zvlast bez soupatek, a jinak to byl asi blby napad s tym zvedanim vykonu, jen sem chtel vedet jestli s tym ma nekdo zkusenosti nebo ne, a jinak nerikam ze jede uplne hrozne, ale 185 sem nikdy nejel ;-) Chtel sem ho jen trochu ozivit kluka ;-)
Uživatelský avatar
Lukes
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon 28. led 2013 21:45:01
Bydliště: Dolní Újezd
Motorka: TA 600

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod qwert » stř 30. led 2013 19:13:32

Jestli chceš kluka oživit,tak v německu se prodávala sada zvyšující výkon o 10 koní,ovšem za cenu která by se dnes rovnala ceně toho tvého alpa..
Uživatelský avatar
qwert
Člen klubu
 
Příspěvky: 2688
Registrován: úte 18. pro 2012 18:45:03
Bydliště: Kenigsberg
Motorka: SE 950,TA

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod Marex » stř 30. led 2013 19:14:03

Kdo vi, treba si Loudal prejizdel magnetem po mobilu nez to meril :mgr: Jinak bych ti doporucil na predku hnaci koleso s min zubama, i kdyz teda nevim co tam mas ted. Ja to menil na podzim a zmena je to prijemna a pritom se mi maximalka mohla snizit o par km/h ale nase masiny prece nejsou do rychlosti ;) A lip se mi ted predjizdi atd. great
Uživatelský avatar
Marex
Člen klubu
 
Příspěvky: 1178
Registrován: ned 25. lis 2012 19:56:32
Bydliště: Staré Město / Slovácko!
Motorka: TA 650

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod Loudal » stř 30. led 2013 19:35:56

tak je možný že mi foukal vítr do zad ale táta to taky měřil garminem a ukazalo to asi 0 4km mín ale těch 180 jede několikrát vyzkoušeno
"Lepší ztratit vteřinu v životě nez život ve vteřine"

"Nezáleží na čem jezdíš,ale jak jezdíš"

"My nejezdime rychle, my jen litame nízko"
Uživatelský avatar
Loudal
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 662
Registrován: ned 02. pro 2012 13:24:46
Bydliště: kralupy nad vltavou
Motorka: TA 600

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod Tomas_7 » stř 30. led 2013 19:53:31

O výkony tu ani tak nejde, ale to vyhlazení průběhu výkonu je určitě dobrá věc :yes:
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod qwert » stř 30. led 2013 20:03:00

Správně.. ;)
Uživatelský avatar
qwert
Člen klubu
 
Příspěvky: 2688
Registrován: úte 18. pro 2012 18:45:03
Bydliště: Kenigsberg
Motorka: SE 950,TA

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod Lukes » čtv 31. led 2013 11:26:54

No tak urcite se nebudu poustet do zadnych velkych akci, ted sem si koupil K/N filtr a uvidim, zkusime to poladit, akorat proste odspodu mam diru, kdyz jedu podradim a chci predjet a utnu mu plnej tak je tam od spodnich otacek dira. Takove vynechani a pak se teprve rozvasni :D Jinak predni kolecko mam 16 zubu a rozetu 47...
Uživatelský avatar
Lukes
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon 28. led 2013 21:45:01
Bydliště: Dolní Újezd
Motorka: TA 600

Karburátor

Příspěvekod Kaštan » sob 14. úno 2015 20:52:52

Zdarec, potřeboval bych odbornou radu někoho techniky zdatnějšího. Můžu ten starý a děravý molitan nahradit jiným o stejné tloušťce aniž by to mělo vliv na funkci? :D Odvodil jsem že je to asi nějaký podtlak když to jde do karbce, jakou přesně to plní funkci? předem dík za rady.
Obrázek
Uživatelský avatar
Kaštan
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 268
Registrován: sob 12. dub 2014 11:40:35
Bydliště: Tlumačov, ten na Moravě
Motorka: TA 600

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod Loudal » čtv 28. kvě 2015 12:36:15

jo jasně to je jen na čistění vzduchu na membrany aby v nich nebyl bordel když nasavají dal jsem tam molitan ze stare molitanoví matrace a lepší jak original
"Lepší ztratit vteřinu v životě nez život ve vteřine"

"Nezáleží na čem jezdíš,ale jak jezdíš"

"My nejezdime rychle, my jen litame nízko"
Uživatelský avatar
Loudal
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 662
Registrován: ned 02. pro 2012 13:24:46
Bydliště: kralupy nad vltavou
Motorka: TA 600

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod Kaštan » pát 25. zář 2015 20:08:06

Čeká mě výměna membrán, vím že pár lidí to tu už dělalo, prosím o tipy, rady, návody sem našel tyhle.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UdxGV_plvK8[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=84DRVc9J5GQ[/youtube]
http://www.motorradbay.de/main/image/pro/Libranenanleitung.pdf
Uživatelský avatar
Kaštan
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 268
Registrován: sob 12. dub 2014 11:40:35
Bydliště: Tlumačov, ten na Moravě
Motorka: TA 600

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod -MP- » sob 02. led 2016 21:25:24

Nechci zakládat nový téma , a obsahově nejbližší je to tady tak to napíšu sem .
Nevíte na co je ta hadička na foto co vede z karburátorů ? Vede to dozadu směrem pod sedlo , kde se to rozdvojí a oba konce jsou do volna .
K čemu to slouží ?
Obrázek

A ještě příběh , při kterým jsem zjistil že ty hadičky jsou tak jak jsou .
Před štědrým dnem jsem se jel projet , asi jako většina motobláznů . Když jsem se vracel , padli mě volnoběžný otáčky nějak nízko a mělo to takovej divnej chod . Koukl jsem na svíčky a na předním válcu byli byli nějak uchcaný , jako by nepálili . Dnes jsem tam šel dát nový . Hodím svíčky , běželo to celkem pěkně , ale zjistil jsem že přední válec nejede . Svíčky jiskru házeli , ale ve válci to zkrátka nespalovalo . Když jsem šáhl na výfukový potrubí , bylo jen vlažný , zatím co od zadního válcu se na něj nedalo šáhnout . Taky jsem odpojil CDI od zadního válcu a moto zdechlo . Zkrátka to jelo na jeden válec , ale když jsem dal do fajek svíčky tak normálně jiskřili . Chtěl jsem kouknout na membránu v karbecu , jestli není děravá a jestli chodí šoupě . Bylo to cajk , tak jsem to složil , natočil a ... teď to jelo zase jen na přední válec a zadní nespaloval - a jiskru svíčky házeli . Přehazoval jsem různě CDI ( mám tři ) a pořád to jelo jen na přední válec . Tak jsem vyndal karbece , rozebral , složil , nic v nich nebylo . Nastartoval a už to běželo na oba válce . Ale vůbec netuším čím to bylo . Si ze mě dělal Alp jen tak prdel , či co ...
Nemáte tušáka co to mohlo způsobit ?
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Honda XL 600 V Transalp (1992) , BMW F800GS Adventure ( 2014 )
Uživatelský avatar
-MP-
Člen klubu
 
Příspěvky: 464
Registrován: pon 22. pro 2014 23:55:18
Bydliště: Třebíč
Motorka: TA 600

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod Resyk » ned 03. led 2016 12:56:41

-MP-
Pokud se nemejlim tak označené hadičky vedou do plovákové komory a mají zajišťovat jejich " zavzdušněni " aby mohl benzín volně natékat.
Jinak na foto není vidět hadičk od šoupátek ani jejich kolínka na hadičky? ty máš vyndané nebo tam nejsou?
Cesta do Hradce Králové je lepší na motorce nežli ve vrtulníku!
Uživatelský avatar
Resyk
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 421
Registrován: stř 19. bře 2014 19:44:33
Bydliště: Perknov
Motorka: TA 650

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod -MP- » ned 03. led 2016 16:39:09

Dík za objasnění .
Hadičky od šoupátek ... ??? Jediný hadičky co jsou ke karbecu připojený tak jsou ty dvě na předchozí foto a pak přívod benzínu do plovákových komor .
Mělo by tam být ještě něco ? Kouknu na to až to půjdu skládat .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Honda XL 600 V Transalp (1992) , BMW F800GS Adventure ( 2014 )
Uživatelský avatar
-MP-
Člen klubu
 
Příspěvky: 464
Registrován: pon 22. pro 2014 23:55:18
Bydliště: Třebíč
Motorka: TA 600

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod Resyk » ned 03. led 2016 16:59:24

hadičkama od šoupátek jsem tě mystifikoval sry :D 600stovka je nemá a zavzdušněni je řešené nějak vnitřkem karbců 650 to už má externě hadičkama které jsem si mylně myslel že má i starší alp
Cesta do Hradce Králové je lepší na motorce nežli ve vrtulníku!
Uživatelský avatar
Resyk
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 421
Registrován: stř 19. bře 2014 19:44:33
Bydliště: Perknov
Motorka: TA 650

Karburátory+DynoJet

Příspěvekod -MP- » ned 03. led 2016 19:31:45

:D ... už jsem se převlíkal že se skočím podívat do garáže jak to s těma hadičkama je .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Honda XL 600 V Transalp (1992) , BMW F800GS Adventure ( 2014 )
Uživatelský avatar
-MP-
Člen klubu
 
Příspěvky: 464
Registrován: pon 22. pro 2014 23:55:18
Bydliště: Třebíč
Motorka: TA 600

Další

Zpět na Motor

Kdo je online

Celkem je online 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 návštěvník (Tato data jsou založena na uživatelích, kteří byli aktivní za posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 255 uživatelů dne stř 14. črc 2021 19:33:55
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Oprávnění fóra

Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Legenda

V tomto fóru nejsou další nepřečtená témata. Nové příspěvky V tomto fóru nejsou další nepřečtená témata. Žádné nové příspěvky NO_UNREAD_POSTS_LOCKED Fórum je zamknuté
Nové příspěvky Subfórum Nové příspěvky Žádné nové příspěvky Subfórum Žádné nové příspěvky Cíl odkazu fóra Cíl odkazu fóra

Přihlásit se  ›  Registrovat


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron