Stránka 1 z 2

Karburátory+DynoJet

PříspěvekNapsal: pon 28. led 2013 21:50:30
od Lukes
Zdravím, potřeboval bych radu od někoho kdo má zkušenosti s karburátorama na TA! Mám je rozdělané a jeden šoupák mi špatně chodí, zadrhává se. Přemýšlel jsem o koupi nových membrán na http://www.motorradbay.de , ale to by asi řešením nebylo, jelikož ten šoupák je poškrábaný. Nemáte náhodou nějaký nápad jak to pořešit? Jde ten šoupák něčím vyleštit a v karburátoru tu stěnu kde chodí též? Měl jsem seřízený podtlaky + bohatost směsi, ale pořád to nebylo ono.
A dále bych se chtěl zeptat na názor: DYNOJET Karburatorový Kit Honda E1166 TRANSALP XL600 V 1991-1993 s kombinací K/N filtrem, bude nějaká změna na výkonu, nebo jsou to vyhozený prachy.
Díky moc za odpovědi a nápady.

Karburátory+DynoJet

PříspěvekNapsal: úte 29. led 2013 7:58:58
od qwert
Když koupíš membránu tak její součástí bude i šoupátko,myslím že se to prodává v kuse.Dynojet a otevřené filtry ti k výkonu jistě pomůžou ale zase bych šel na doladění na brzdu protože půjde o změnu trysek v karbcích.Výkon ale stoupne o nějakých 5%,hlavně by to mělo vyhladit průběh výkonu..

Karburátory+DynoJet

PříspěvekNapsal: úte 29. led 2013 14:38:49
od Loudal
5% výkonu navíc je 2 kw takže bude mít 39 kw to teda není nijak extra velkej rozdíl tady jde asi o to že asi nebude akorát ta výkonová díra

Karburátory+DynoJet

PříspěvekNapsal: úte 29. led 2013 16:38:52
od hobr
Nic bych na tom naladil, jestli chceš výkonnou motorku, kup si XTZ Super tenére. Alp je takový jaký je a veškeré úpravy motoru Ti přinesou: větší spotřebu, malé zvýšení výkonu za hodně peněz, menší životnost. :no:

Karburátory+DynoJet

PříspěvekNapsal: úte 29. led 2013 17:47:39
od Loudal
souhlasim taky bych nechal v origo tak jak je alp není žádnej střelec ale motorka na pohod která když se chce umí ject velmi dobře já osobně se 600 jel 185 podle gps v mobilu

Karburátory+DynoJet

PříspěvekNapsal: stř 30. led 2013 19:06:16
od Lukes
No membrány se prodavaji zvlast bez soupatek, a jinak to byl asi blby napad s tym zvedanim vykonu, jen sem chtel vedet jestli s tym ma nekdo zkusenosti nebo ne, a jinak nerikam ze jede uplne hrozne, ale 185 sem nikdy nejel ;-) Chtel sem ho jen trochu ozivit kluka ;-)

Karburátory+DynoJet

PříspěvekNapsal: stř 30. led 2013 19:13:32
od qwert
Jestli chceš kluka oživit,tak v německu se prodávala sada zvyšující výkon o 10 koní,ovšem za cenu která by se dnes rovnala ceně toho tvého alpa..

Karburátory+DynoJet

PříspěvekNapsal: stř 30. led 2013 19:14:03
od Marex
Kdo vi, treba si Loudal prejizdel magnetem po mobilu nez to meril :mgr: Jinak bych ti doporucil na predku hnaci koleso s min zubama, i kdyz teda nevim co tam mas ted. Ja to menil na podzim a zmena je to prijemna a pritom se mi maximalka mohla snizit o par km/h ale nase masiny prece nejsou do rychlosti ;) A lip se mi ted predjizdi atd. great

Karburátory+DynoJet

PříspěvekNapsal: stř 30. led 2013 19:35:56
od Loudal
tak je možný že mi foukal vítr do zad ale táta to taky měřil garminem a ukazalo to asi 0 4km mín ale těch 180 jede několikrát vyzkoušeno

Karburátory+DynoJet

PříspěvekNapsal: stř 30. led 2013 19:53:31
od Tomas_7
O výkony tu ani tak nejde, ale to vyhlazení průběhu výkonu je určitě dobrá věc :yes:

Karburátory+DynoJet

PříspěvekNapsal: stř 30. led 2013 20:03:00
od qwert
Správně.. ;)

Karburátory+DynoJet

PříspěvekNapsal: čtv 31. led 2013 11:26:54
od Lukes
No tak urcite se nebudu poustet do zadnych velkych akci, ted sem si koupil K/N filtr a uvidim, zkusime to poladit, akorat proste odspodu mam diru, kdyz jedu podradim a chci predjet a utnu mu plnej tak je tam od spodnich otacek dira. Takove vynechani a pak se teprve rozvasni :D Jinak predni kolecko mam 16 zubu a rozetu 47...

Karburátor

PříspěvekNapsal: sob 14. úno 2015 20:52:52
od Kaštan
Zdarec, potřeboval bych odbornou radu někoho techniky zdatnějšího. Můžu ten starý a děravý molitan nahradit jiným o stejné tloušťce aniž by to mělo vliv na funkci? :D Odvodil jsem že je to asi nějaký podtlak když to jde do karbce, jakou přesně to plní funkci? předem dík za rady.
Obrázek

Karburátory+DynoJet

PříspěvekNapsal: čtv 28. kvě 2015 12:36:15
od Loudal
jo jasně to je jen na čistění vzduchu na membrany aby v nich nebyl bordel když nasavají dal jsem tam molitan ze stare molitanoví matrace a lepší jak original

Karburátory+DynoJet

PříspěvekNapsal: pát 25. zář 2015 20:08:06
od Kaštan
Čeká mě výměna membrán, vím že pár lidí to tu už dělalo, prosím o tipy, rady, návody sem našel tyhle.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UdxGV_plvK8[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=84DRVc9J5GQ[/youtube]
http://www.motorradbay.de/main/image/pro/Libranenanleitung.pdf

Karburátory+DynoJet

PříspěvekNapsal: sob 02. led 2016 21:25:24
od -MP-
Nechci zakládat nový téma , a obsahově nejbližší je to tady tak to napíšu sem .
Nevíte na co je ta hadička na foto co vede z karburátorů ? Vede to dozadu směrem pod sedlo , kde se to rozdvojí a oba konce jsou do volna .
K čemu to slouží ?
Obrázek

A ještě příběh , při kterým jsem zjistil že ty hadičky jsou tak jak jsou .
Před štědrým dnem jsem se jel projet , asi jako většina motobláznů . Když jsem se vracel , padli mě volnoběžný otáčky nějak nízko a mělo to takovej divnej chod . Koukl jsem na svíčky a na předním válcu byli byli nějak uchcaný , jako by nepálili . Dnes jsem tam šel dát nový . Hodím svíčky , běželo to celkem pěkně , ale zjistil jsem že přední válec nejede . Svíčky jiskru házeli , ale ve válci to zkrátka nespalovalo . Když jsem šáhl na výfukový potrubí , bylo jen vlažný , zatím co od zadního válcu se na něj nedalo šáhnout . Taky jsem odpojil CDI od zadního válcu a moto zdechlo . Zkrátka to jelo na jeden válec , ale když jsem dal do fajek svíčky tak normálně jiskřili . Chtěl jsem kouknout na membránu v karbecu , jestli není děravá a jestli chodí šoupě . Bylo to cajk , tak jsem to složil , natočil a ... teď to jelo zase jen na přední válec a zadní nespaloval - a jiskru svíčky házeli . Přehazoval jsem různě CDI ( mám tři ) a pořád to jelo jen na přední válec . Tak jsem vyndal karbece , rozebral , složil , nic v nich nebylo . Nastartoval a už to běželo na oba válce . Ale vůbec netuším čím to bylo . Si ze mě dělal Alp jen tak prdel , či co ...
Nemáte tušáka co to mohlo způsobit ?

Karburátory+DynoJet

PříspěvekNapsal: ned 03. led 2016 12:56:41
od Resyk
-MP-
Pokud se nemejlim tak označené hadičky vedou do plovákové komory a mají zajišťovat jejich " zavzdušněni " aby mohl benzín volně natékat.
Jinak na foto není vidět hadičk od šoupátek ani jejich kolínka na hadičky? ty máš vyndané nebo tam nejsou?

Karburátory+DynoJet

PříspěvekNapsal: ned 03. led 2016 16:39:09
od -MP-
Dík za objasnění .
Hadičky od šoupátek ... ??? Jediný hadičky co jsou ke karbecu připojený tak jsou ty dvě na předchozí foto a pak přívod benzínu do plovákových komor .
Mělo by tam být ještě něco ? Kouknu na to až to půjdu skládat .

Karburátory+DynoJet

PříspěvekNapsal: ned 03. led 2016 16:59:24
od Resyk
hadičkama od šoupátek jsem tě mystifikoval sry :D 600stovka je nemá a zavzdušněni je řešené nějak vnitřkem karbců 650 to už má externě hadičkama které jsem si mylně myslel že má i starší alp

Karburátory+DynoJet

PříspěvekNapsal: ned 03. led 2016 19:31:45
od -MP-
:D ... už jsem se převlíkal že se skočím podívat do garáže jak to s těma hadičkama je .