Velký servis - díly

XL 650V Transalp

Velký servis - díly

Příspěvekod Daryth » úte 10. dub 2018 22:32:21

Nazdar lidi,
moje 650 má namotáno cca 50tis. Chtělo by to komplet velký servis ať mám klid - Ventily, karburátory, svíčky, palivový filtr, kapaliny...
Otázka zní, co všechno můžu doktorovy nakoupit předem, ať při opravách na něco nečekám? Poradíte mi?
Jsem mechanik-lama, ale chci to změnit.
Uživatelský avatar
Daryth
Člen klubu
 
Příspěvky: 545
Registrován: čtv 04. srp 2016 5:48:50
Bydliště: Ořechov u Brna
Motorka: Jawa,TA650

Velký servis - díly

Příspěvekod ogi » stř 11. dub 2018 4:09:45

Pokud teda budes kupovat vse sam, tak olej, filtr, vzduchovy filtr, chladici a brzdovou kapalinu, svicky. Urcite bych vymenil tlumicovej olej, na ten vetsina lidi kasle/zapomina. Pokud se nepletu, na TA650 palivovej filtr neni. Mozna budou pryc loziska v krku rizeni. Pokud bude motka rozebrana, klidne bych je vymenil preventivne, origo kulickove vymenil za kuzelikove(treba AllBalls), ty jsou na vecne casy. Zbytek popr. zjistite pri rozborce(hrdla a membrany karbecu)
Život je jako bonboniera, nikdy nevíš, co ochutnáš.
Lepší pivo v žaludku, nežli voda na plicích!
Nejvíc se bojím toho, že kdyby se mi něco stalo, manželka prodá díly za ceny, co jsem jí řekl, že to stálo.
Uživatelský avatar
ogi
Člen klubu
 
Příspěvky: 1373
Registrován: sob 29. pro 2012 12:14:58
Bydliště: Blovice
Motorka: TA 650

Velký servis - díly

Příspěvekod hobr » stř 11. dub 2018 4:26:25

Servis teď na jaře? Co jsi dělal přes zimu? :stud:
"Dej každému dni příležitost, aby se stal nejkrásnějším dnem tvého života." (Mark Twain)
Uživatelský avatar
hobr
Člen klubu
 
Příspěvky: 1965
Registrován: úte 01. led 2013 11:34:03
Bydliště: kósek od Brna
Motorka: TA600,xl35

Velký servis - díly

Příspěvekod Martin » stř 11. dub 2018 5:09:44

hobr píše:Servis teď na jaře? Co jsi dělal přes zimu? :stud:

No řešil baterku. :D :D
Uživatelský avatar
Martin
Člen klubu
 
Příspěvky: 391
Registrován: sob 11. črc 2015 11:45:49