řetězová sada

XL 650V Transalp

řetězová sada

Příspěvekod pavel » pon 10. črc 2017 17:41:28

ahoj, mám na TA 700 16-47 a jede pěkně,100km na 4000 ot,spotřeba při kochačce do 120 4,3l,
jen jednička je trochu ucukaná a chce víc plynu

pavel
 
Příspěvky: 2
Registrován: ned 09. črc 2017 12:48:15
Bydliště: Praha
Motorka: TA 700

řetězová sada

Příspěvekod svec » úte 11. črc 2017 11:18:12

Obávám se že pro 650 by to bylo moc.Někde jsem četl že jeden zub na řetězce je jako tři na rozetě.


---------------Honda XL 650V Transalp-----------Honda XL 700V Transalp
Točivý moment--- 53 Nm---------------------- 60 Nm
Točivý moment ---5500 ot/min---------------- 5500 ot/min
Výkon ----------40 kW --------------------------44 kW
Výkon ----------54 koní --------------------------60 koní
Uživatelský avatar
svec
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 65
Registrován: pát 16. led 2015 0:59:25
Bydliště: Dolní Životice
Motorka: TA 650

řetězová sada

Příspěvekod Tech » úte 11. črc 2017 14:28:45

Chvíli jsem jezdil menší rozetu, dělalo to cca 500ot na pětce, ale už bych to nechtěl. Origo převod je akorát, rychlejší to stejně neutáhne a dělat to kvůli (sporné) desetině na spotřebě nemá cenu. Je to potom znatelně víc ucukané, musí se víc řadit a tak...T
Uživatelský avatar
Tech
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 406
Registrován: ned 08. lis 2015 23:15:08
Bydliště: Nové Hrady 61
Motorka: TA 650

řetězová sada

Příspěvekod vrchy » úte 11. črc 2017 17:47:58

Opraveno:
Souhlasím s Techem, měl jsem vepředu o 1 zub větší a je to hodně ucukaný. Za mě je origo, ideálně nastavený.
P.S. teď mi menší kolečko 16 zubů leží doma, kdyby někdo chtěl...
Naposledy upravil vrchy dne úte 11. črc 2017 19:59:54, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
vrchy
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 120
Registrován: stř 26. čer 2013 13:35:00
Bydliště: JČ, PHA
Motorka: TA 650

řetězová sada

Příspěvekod svec » úte 11. črc 2017 19:25:43

vrchy píše:Souhlasím s Techem, měl jsem taky vepředu o 1 zub menší a je to hodně ucukaný. Za mě je origo, ideálně nastavený.
P.S. teď mi menší kolečko leží doma, kdyby někdo chtěl...



Nejspíš si se spletl.Pokud si tam měl 14 a teď máš 15 tak ti to táhlo na 14 lépe.Já bych to nechal tak jak uvádí výrobce (15-48) jenže mi schází šestka.Věřím že na delší trasy se menší otáčky vyplatí a v terénu konečně využiji jedničku.Zkusím 16-48 to by nemělo dělat moc
Uživatelský avatar
svec
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 65
Registrován: pát 16. led 2015 0:59:25
Bydliště: Dolní Životice
Motorka: TA 650

řetězová sada

Příspěvekod vrchy » úte 11. črc 2017 19:56:07

Máš pravdu, spletl jsem se, měl jsem 16 zubů. Každopádně to ostatní platí, špatně se to sbírá z nízkých otáček a je to ucukaný. Do terénu bych řekl, že to origo bude lepší než +1 zub.
Uživatelský avatar
vrchy
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 120
Registrován: stř 26. čer 2013 13:35:00
Bydliště: JČ, PHA
Motorka: TA 650

řetězová sada

Příspěvekod hobr » úte 11. črc 2017 21:09:05

Do terénu je to úplně jedno. Jsou tam minimální rozdíly....
"Dej každému dni příležitost, aby se stal nejkrásnějším dnem tvého života." (Mark Twain)
Uživatelský avatar
hobr
Člen klubu
 
Příspěvky: 1965
Registrován: úte 01. led 2013 11:34:03
Bydliště: kósek od Brna
Motorka: TA600,xl35

řetězová sada

Příspěvekod qwert » úte 11. črc 2017 21:10:32

No to vůbec nemáš pravdu.Jeden zub vpředu je v terénu poznat.
Uživatelský avatar
qwert
Člen klubu
 
Příspěvky: 2688
Registrován: úte 18. pro 2012 18:45:03
Bydliště: Kenigsberg
Motorka: SE 950,TA

řetězová sada

Příspěvekod svec » úte 11. črc 2017 22:45:19

1 vpředu rovná se 3 vzadu.V terénu í na cestě by to měl být rozdíl.Jakmile zrepasuji centrál tlumič a nasadim řetězovou sadu 16-48 dám vědět
Uživatelský avatar
svec
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 65
Registrován: pát 16. led 2015 0:59:25
Bydliště: Dolní Životice
Motorka: TA 650

řetězová sada

Příspěvekod Boro9 » stř 12. črc 2017 4:35:50

Tak jak říká QWERT, o zub v předu je to v terénu trochu rychlejší, ale s Alpem to není až zase takový problém , ten si to nějak vždy pobere.. i na volnoběh ..
Já jezdil 2 roky originál 15/48 , pak kvůli delším přesunům a dovolené jsem dal 16/48 a už jsem u toho zůstal, malinko méně to žralo, samozřejmě když to vezmu na 90km/hod asi o 0,2 l, protože to méně točilo, ale třeba maximálka klesla asi na 160 km/hod, protože u vrchu už to nemnělo dostatečný výkon ..
Jinak používal jsem většinou ČZ řetězy, a naposledy RK, která mi za svoji životnost sežrala dvě zadní rozety.
Uživatelský avatar
Boro9
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 38
Registrován: pát 21. pro 2012 12:16:30
Bydliště: Odry
Motorka: TA 700

řetězová sada

Příspěvekod qwert » stř 12. črc 2017 7:55:04

Myslím to tak že jak sekundární převod zpomalíte,bud menším hnacím kolečkem nebo větší rozetou tak je pak motor živější a jde lépe do otáček.Líp se pak i jezdí v terénu protože mám větší rozsah použitelných otáček a nemusím trápit spojku.
Uživatelský avatar
qwert
Člen klubu
 
Příspěvky: 2688
Registrován: úte 18. pro 2012 18:45:03
Bydliště: Kenigsberg
Motorka: SE 950,TA

řetězová sada

Příspěvekod vrchy » stř 12. črc 2017 17:56:24

Přesně jak říkáš. Prodělal jsem nedávno enduroškolu, a proto jsem přešel zpět na originál. Byla to dobrá volba, jinak bych tam asi utavil spojku :D.
Uživatelský avatar
vrchy
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 120
Registrován: stř 26. čer 2013 13:35:00
Bydliště: JČ, PHA
Motorka: TA 650

řetězová sada

Příspěvekod svec » sob 29. črc 2017 11:31:08

Tak mám najeto cco 500km a spokojenost.Otáčky klesli o 200-300.Jeden zub v předu není až tak poznat jak jsem očekával.Motorka má pořád dost výkonu a neškube jak tu někteří uvádějí.Pokud vám motorka rozdíl jednoho zubu nepobere vyměňte ji asi už je motor KO :bleee:
Uživatelský avatar
svec
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 65
Registrován: pát 16. led 2015 0:59:25
Bydliště: Dolní Životice
Motorka: TA 650

řetězová sada

Příspěvekod vrchy » sob 29. črc 2017 21:44:22

Jo taky jsem byl zpočátku nadšený, hlavně když jsem jezdil po dálnici. Když jsem ale jel v malých rychlostech, třeba ve městě v koloně mezi auty, nebo v terénu skoro krokem, tak byla víc uškubaná. Po návratu k origo počtu zubů se situace hodně zlepšila, tak to asi nebude motor KO...
Uživatelský avatar
vrchy
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 120
Registrován: stř 26. čer 2013 13:35:00
Bydliště: JČ, PHA
Motorka: TA 650

řetězová sada

Příspěvekod svec » ned 30. črc 2017 22:50:50

vrchy píše:Jo taky jsem byl zpočátku nadšený, hlavně když jsem jezdil po dálnici. Když jsem ale jel v malých rychlostech, třeba ve městě v koloně mezi auty, nebo v terénu skoro krokem, tak byla víc uškubaná. Po návratu k origo počtu zubů se situace hodně zlepšila, tak to asi nebude motor KO...



Dálnici nejezdím.Testoval jsem obce a terén.Dnes 150 km a ok.Motorka už sice nejede 170km h.Max jsem z toho dostal 160 ale to mi nevadí stejně jezdím offroad a obce.Pozitivum nemusim tak často řadit.Rychlosti májí větší rozsach.
Uživatelský avatar
svec
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 65
Registrován: pát 16. led 2015 0:59:25
Bydliště: Dolní Životice
Motorka: TA 650

řetězová sada

Příspěvekod Cvrček » pon 31. črc 2017 14:40:54

Tímhle si asi musí projít každý. Já jsem taky experimentoval a už jsem zase zpět u toho co tam dali soudruzi od Hondy. Převod do rychla se opravdu hodí jen na dálnici(a já dálnice nesnáším) a převod do pomala ti pomůže v terénu že nemusíš tolik spojčit
Cvrček
Uživatelský avatar
Cvrček
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 95
Registrován: ned 16. pro 2012 21:57:26
Bydliště: Osík
Motorka: VFR1200

řetězová sada

Příspěvekod Serpin » pát 18. kvě 2018 0:09:19

Tak jsme vcera zjistili ze mam retez v haji...
Potrebuju nejakej jinej a nejspis vemu celou sadu (neni to potreba, ale kdyz uz...) - chtel bych neco slusnyho v pomeru cena/vykon. Nasel jsem todle:
https://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/181 ... 91-98.html

Co vy na to? Da se?

Procital jsem to tu cele, presto: rady, vychytavky? :)

PS: pisou, ze v sade je maly kolecko 15 zubu (stejny) a rozeta 47 zubu, tedy o zub min - asi vesmes zadnej rozdil. Nebo se pletu?
Jawa 350 panelka/californian/634/638
Škoda 1000MB/1100MB DeLuxe/105/120L/120M/130/Fiat 125p
Ford Sierra 2.0 DOHC/Sierra 2.0 DOHC GT/Escort 1.8 TD/Mondeo 2.0 HE
Jeep Cherokee 4.0/Subaru Libero/Land Rover Discovery I a VW T4
Honda XL600V Transalp
Uživatelský avatar
Serpin
Člen klubu
 
Příspěvky: 711
Registrován: stř 18. bře 2015 14:10:34
Bydliště: kousek vod Plzne
Motorka: TA 600

řetězová sada

Příspěvekod hobr » pát 18. kvě 2018 6:27:02

15 ku 47 je originální poměr
http://xl600v.sweb.cz/technika.htm
"Dej každému dni příležitost, aby se stal nejkrásnějším dnem tvého života." (Mark Twain)
Uživatelský avatar
hobr
Člen klubu
 
Příspěvky: 1965
Registrován: úte 01. led 2013 11:34:03
Bydliště: kósek od Brna
Motorka: TA600,xl35

řetězová sada

Příspěvekod angrest. » pát 18. kvě 2018 11:11:25

Opakuji se,
na tuto sadu ujeto 30 000km : https://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/182 ... 91-98html/
Byla snýtována origo nýtovačkou,ne na prasáka, kladiva.

Ještě dokup pro strejdu příhodu toto : https://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/189 ... telna.html
Duj větře a rvi kštici mou ....
Uživatelský avatar
angrest.
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 425
Registrován: stř 19. pro 2012 8:10:25
Bydliště: Zámrsk
Motorka: TA 600

řetězová sada

Příspěvekod Serpin » pát 18. kvě 2018 12:08:44

Diky za reakce - nytovacku k tomu pujci zadarmo, tak proc toho nevyuzit.
Ohledne poctu zubu na rozete: zmatlo me tady napsanych 48zubu, proto jsem se zeptal ;)
Rozebiratelna spojka se urcite hodi :gd:
Jawa 350 panelka/californian/634/638
Škoda 1000MB/1100MB DeLuxe/105/120L/120M/130/Fiat 125p
Ford Sierra 2.0 DOHC/Sierra 2.0 DOHC GT/Escort 1.8 TD/Mondeo 2.0 HE
Jeep Cherokee 4.0/Subaru Libero/Land Rover Discovery I a VW T4
Honda XL600V Transalp
Uživatelský avatar
Serpin
Člen klubu
 
Příspěvky: 711
Registrován: stř 18. bře 2015 14:10:34
Bydliště: kousek vod Plzne
Motorka: TA 600

PředchozíDalší

Zpět na Transalp 650

Kdo je online

Celkem je online 2 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 2 návštěvníků (Tato data jsou založena na uživatelích, kteří byli aktivní za posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 255 uživatelů dne stř 14. črc 2021 19:33:55
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Oprávnění fóra

Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Legenda

V tomto fóru nejsou další nepřečtená témata. Nové příspěvky V tomto fóru nejsou další nepřečtená témata. Žádné nové příspěvky NO_UNREAD_POSTS_LOCKED Fórum je zamknuté
Nové příspěvky Subfórum Nové příspěvky Žádné nové příspěvky Subfórum Žádné nové příspěvky Cíl odkazu fóra Cíl odkazu fóra

Přihlásit se  ›  Registrovat


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron