Stránka 1 z 1

Jakej jsem byl kok*t a co z toho

PříspěvekNapsal: čtv 12. úno 2015 22:18:46
od PAVIK
Na jiné fórum jsem psal historku/zážitek, který se týká mě a mé Jawičky, se kterou taky stále jezdím. Možná není od věci to hodit i sem, třeba to někoho uvede v zamyšlení:

A novej píst a novej píst dostane od táááty... Příhoda sice už starší, ale poučná. Při montáži pístů po výbrusu se mi zdál pístní čep na levém válci nějak ztuha, vlastně hodně ztuha - no dobře, prostě jsem ho tam narval brutálním násilím jak kokot, protože jsem asi za dva dny měl jet na sraz a novej už bych nesehnal. :bomb: Zajíždění proběhlo urychlené, čekal jsem problém a ono nic. Tak se jelo na sraz i s vozíkem PAV40 (stále v záběhu) a ono zase nic. Tak jsem se na to vybod a jezdil další rok bez problémů (mám přeci spoustu důležitějších věcí na práci). Nicméně cesta na sraz Pavů 2014 byla ve znamení tropických teplot, obsazení stroje dvěma osobami s narvaným kufrem, tankvakem a PAVem. A v nejlepším místě ve stoupání na dálnici se to samozřejmě kouslo. Vycvičen 2T stroji jsme naštěstí nehodili držku pod projíždějící kamiony, ale být to třeba někde v serpentinách na okresce, tak si tím tak jistý nejsem. Samozřejmě se ten píst víc roztáhnul v ose a kolmo na osu pístního čepu a tím se to raflo. Fyzika je neúprosná a matroš se nikam neztratí, když ho roztahuje nadměrnej pístní čep... Po vychladnutí zas jízda ok.

Konečně se teď dostanu k nápravě, pístní sada je doma nová a se správnou tolerancí čepu vůči pístu.

Proč to tady píšu? Je zimní doba, času fůra a pokud nám hlodá v hlavě nějakej malej, ale opravdu i malinkej červíček, že by se něco mělo udělat na motce, protože se nám to nějak nezdá, nevykašleme se na to. Nestojí to za tu dočasně ušetřenou námahu nebo financ, protože zdraví máme jen jedno. Já bych si v tu chvíli byl nafackoval a vrátil výučák, protože tím spíš jsem to měl vědět (a taky jsem to věděl, jen se mi nechtělo) a ohrozil tak sebe i kamaráda. Zkušenost vám ale víc otevře oči. I proto třeba teď investuju do Alpa a pořídil jsem nové kotouče, i když jsou přesně na toleranční hranici opotřebení - je to zbytečné, není? Stojí to bratru pět litrů, ale čert to vem. Jezdím i s maminou a kdo pak vysvětlí klukům, že táta šetřil, a proto se obroušený kotouče v tu nejblbější chvíli pod nima rozletěly na molekuly a rodiče pak taky.

Asi stárnu nebo co, ale přišlo mi vhodný to sem napsat, kdyby to třeba někoho popíchlo k činnosti, co mu může zachránit krk :heart:

Jakej jsem byl kokot a co z toho

PříspěvekNapsal: čtv 12. úno 2015 23:01:25
od Květek
Dobrý názor není co dodat.Klik jsem si kolik Ti je let,přišel jsi na to poměrně brzo a tak se Tím řiď a pravděpodomně se dožiješ vyššího věku než líní nebo šetřilové.Moc se mi Tvůj příspěvek zamlouval.

Jakej jsem byl kokot a co z toho

PříspěvekNapsal: pát 13. úno 2015 6:41:47
od Dejavu
Má recht, chlap jeden! :beer:

Jakej jsem byl kokot a co z toho

PříspěvekNapsal: pát 13. úno 2015 7:43:04
od TomElefant750
Tak tos dopad dobře, kouslý zadní kolo může bejt v určitejch situacích hodně o hubu.
Jo a mimochodem, kotouče na TA600 jdou sehnat i kolem 3 tisíc - zadní teď budu testovat.
Čau, Tom

Jakej jsem byl kokot a co z toho

PříspěvekNapsal: pát 13. úno 2015 7:52:06
od Dejavu
Nevím proč, ale na auto a motorku kupuju jen originály :stud: Asi proto mě to tolik stojí :mgr:

Jakej jsem byl kok*t a co z toho

PříspěvekNapsal: pát 13. úno 2015 18:01:07
od Tomas_7
Po tom co mi drát zadního kola vylítl ven skrze duši a totálně jí rozerval, což mělo za násladek v řádu desetin sekundy prázdné zadní kolo v rychlosti cca 100km/h jsem taky začel rozlišovat závady na lehké, na ty kdy bych nemusel dojet a na ty kdy si můžu rozbít držku, s těma třetíma už nejezdím na ty druhý jsem ještě mladej a hloupej

Jakej jsem byl kok*t a co z toho

PříspěvekNapsal: čtv 26. úno 2015 19:53:47
od Květek
Vybírám si tento název tématu neboť se mi velmi líbí.Dostal jsem několik,opakuji několik(ne jedno) upozornění,že přeji o jeden den dříve k narozeninám než jsou.Mně se to zdá normální a v naší rodině se to tak vždy dělalo,prostě přát k něčemu co nastává,ne až po.Ale nepotřebuji sbírat nějaké kladné body na našem fóru tak to máte v rukách a přeji našim 19 cti oslavencům v březnu vše nej.ale ať si je tahá na naše stránky někdo jiný.Zdraví a těší se na Lipno na náš sraz Květek.

Jakej jsem byl kok*t a co z toho

PříspěvekNapsal: čtv 26. úno 2015 20:00:23
od Dejavu
To jako fakt? :omg2:

Jakej jsem byl kok*t a co z toho

PříspěvekNapsal: čtv 26. úno 2015 20:14:52
od Gamba
Hele chlapi. Prestante uz tady psat ty urazeny prispevky nebo je zacnu rovnou mazat (to muzu, jsem moderator). ;) Zacal to Hobr a ted ty Kvetku. To uz neni motorkarsky forum, ale holcici. :rose:

Jakej jsem byl kok*t a co z toho

PříspěvekNapsal: čtv 26. úno 2015 20:19:08
od Dejavu
Jsem pro, udělej čistku.

Jakej jsem byl kok*t a co z toho

PříspěvekNapsal: čtv 26. úno 2015 21:10:24
od Květek
Souhlas.
Jo a mne se nezbavíte já nekončím,jen se trochu v aktivitách přibrzdím.
Už aby se začlo jezdit a nebyl čas na píčoviny.(asi moje první ostřejší slovo ale tečky by nevyzněly.

Jakej jsem byl kok*t a co z toho

PříspěvekNapsal: čtv 26. úno 2015 21:22:30
od Gamba
Zima je nejak dlouha, co?

Jakej jsem byl kok*t a co z toho

PříspěvekNapsal: čtv 26. úno 2015 22:01:08
od Váňa
jj je dlouhá jak týden před výplatou :-) A to se má zase příští týden ochladit. A já už chtěl vyjet :-) Aspoň kolem komína

Jakej jsem byl kok*t a co z toho

PříspěvekNapsal: ned 15. bře 2015 20:18:09
od Kaštan
Tento název vlákna dneska sedí přesně na mě: Dneska po práci ni to nedalo a chtěl jsem se projet, bylo už celkem pozdě a nenapadalo mě kam jet. Tak jsem si řekl že projedu okolní spojovačky a šotolinky tak na hodinku. Začalo to pěkně, solidní asfaltka na kopci u prvního vysílače krásný výhled na Traplice, tak pokračuji na druhý kopec, opět s vysílačem a zase parádní panoramata. Po delší době asfaltka skončila a dále pokračoval solidní šotolina, tak si říkám proč nejet dál. Touto spojovačkou jsem se dostal v pohodě do další vesničky. Kterou jsem projel a pokračoval dál, jenže cesta se změnila v suchou polňačku. Inu nu což, pojedu dál když to půjde a pak někde sjedu na tu silnici co bych měl mít někde po levé straně. Najednou si říkám, sakra vždyť já jedu po turistické trase, zastavím na rozcestí a říkám si: přece nepojedu po ní dál do lesa, radši sjedu z kopce k té samotě od ní povede určitě dobrá cesta. Po stále více rozblácené cestě dojedu k samotě, a pěkně za zatáčkou se smrčkama cesta končí. Sakra musím to nějak otočit a vrátit se, no jo otočit sem se ještě zvládl ale na tom mazlavým blátě s mitaskama 07 moje naděje skončila. V hlavě mi to začlo šrotovat, odsud alpa přece nemám šanci dostat... :devil: Jediná cesta (nepoužívaná pěšina) vedla dál dolů z prudkého kopce brutálním blátem (utěšoval jsem se tím,že tam směřuje i el. vedení. Tak jsem alpa začal smýkat/klouzat přes přední brzdu s myšlenkou že až mi to podjede tak si dám pěkně na hubu a zastavím až se dole. Úspěšně jsem doklouzal až dolů, jak jsem dole zastavil mi to došlo: jestli cesta dál povede do kopce a bude tam to stejný bláto tak jsem ale už úplně v zadeli :zed: . Zmocnila se mě úzkost, až jsem se skoro začal modlit i když jsem ateista. Měl jsem víc štěstí jak rozumu do kopce to sice bylo naštěstí už po šotolině. Ulevilo se mi když jsem zase cítil pevný asfalt pod kolama.

Uzavřel bych to tím, že se stále učím ze svých chyb, tentokrát to dobře dopadlo. Zjistil jsem alespoň že větrák na chladiču funguje a zajel nové boty. Třeba tento odstaveček někoho pobaví a pozná se v něm sám. Tímto se klaním všem co jezdí off na alpovi.

http://www.mapy.cz/turisticka?mereni-vzdalenosti&x=17.4195159&y=49.1623667&z=14&rm=97go6xTazCer2f-bfd5g-7f5dg3UfMX5B7flUhJgGoguRflJ5k-DWUlGLgRk2VVxB5gY-fcWTwfWIgdSfklgdqAEgj5BQ-YfhwXNfd-g-cByOtEIVC0j47flEBkfcaRIfkcKKflJVJFtLk2WGhHaFEG-fkPMMER8Gfhc4d2j6Bf5ZQ.0egRffJDQ8A.R.BnQ-HWQZJdUbFbRNLsQzJtRWJQ-dMY

Jakej jsem byl kok*t a co z toho

PříspěvekNapsal: ned 15. bře 2015 20:41:52
od Dejavu
Na takovéto divočiny to raději přezuj na 09. :rock:

Jakej jsem byl kok*t a co z toho

PříspěvekNapsal: ned 15. bře 2015 21:40:13
od Květek
Já bych Kaštan doporučil jiný stroj a Alpíka si pošetřil na rozumnější vyjížďky ale je to jen na Tobě.Pro mne to je universál a jeden z nejlepších co byl vyroben ale ani teréní ani silniční speciál to nikdy nebude,takže ten 100% adrenalin v terénu ani na silnici si s ním stejně neužiješ.Howg.

Jakej jsem byl kok*t a co z toho

PříspěvekNapsal: ned 15. bře 2015 23:02:24
od petrucio
Přesně tyto situace jsem měl na mysli, když jsem se v jiném vlákně rozepisoval o ježdění v neznámém terenu s alpíkem. Z vlastní zkušenosti vím, že musím v terenu dvakrát zvážit, zda tam vjedu, protože může nastat situace, že není cesty zpět. Toto na krosce nebo enduru neplatí, pokud tě nezastaví hajnej nebo infarkt.....

Jakej jsem byl kok*t a co z toho

PříspěvekNapsal: pon 16. bře 2015 9:59:24
od TomElefant750
Tak hlavně že ses z toho dostal :gd:
Jinak tě holt dost omezovaly ty gumy, E07 projedou dost ale bláto jim moc nejde, sice jsem na nich projel offroudovou Ukrajinu ale měl jsem kliku že bylo celkem sucho a už bych to nedělal.
No a hlavně - na těžký motorce nejezdit do terénu sám, obzvlášť do neznámýho. Už mi takhle kamarád volal že má BMW GS někde v bahně a že musel odejít pěšky a sháněl lidi na pomoc. Sám mám obuto ostře a troufnu si říct že v terénu kapku umím, ale taky sám prakticky nejezdím, maximálně něco lehkýho a hlavně známýho.
Ale jak se říká - zážitek nemusí bejt nutně pozitivní, hlavně když je intenzivní :D
Čau, Tom