Stránka 1 z 2

Tankování

PříspěvekNapsal: pon 14. črc 2014 19:36:38
od avik
Ahoj při včerejší vyjížďce po vysočině jsem byl svědkem jak Květek v Jimramově natankovak do alpa rovných 19 litrů benzínu. Ten snad jezdí na výpary. A tak se ptám tankoval z vás někdo ještě víc? 650ka má nádrž na 19.6 l. :src:

Tankování

PříspěvekNapsal: pon 14. črc 2014 19:37:55
od Květek
Na Pálavě 18,38 l.

Tankování

PříspěvekNapsal: pon 14. črc 2014 20:44:34
od Váňa
to už není možný ani ty výpary :-) taky jsem to viděl na vlastní oči :omg2: :omg2:

Tankování

PříspěvekNapsal: úte 15. črc 2014 11:42:40
od hobr
Jen jestli si potají při tom tankování "necúcne", to by vysvětlovalo ten objem... :D

Tankování

PříspěvekNapsal: úte 15. črc 2014 15:16:56
od Gamba
Na cucání benzínu nemá body. :stud:

Tankování

PříspěvekNapsal: stř 16. črc 2014 8:38:43
od Tomas_7
18,79 pokud budete chtít možná bych to foto někde našel :D proslulej úsek Bratislava - Brno

Tankování

PříspěvekNapsal: stř 16. črc 2014 20:20:31
od Květek
Asi mi nezbude než kvůli Honzoj a Martinoj zajet do státní zkušebny nebo nějaké cejchované pumpy(ne cinknuté)jak píše Tom.U naftového auta není dobré dojet nádrž do prázdna ale u karburátorové moto to je asi jedno ne?Nebo někdo má jiný názor?Mám v úmyslu nádrž vyjet do dna a mít trochu v lahvi sebou na dolití.Nebo to není dobrý nápad?

Tankování

PříspěvekNapsal: čtv 17. črc 2014 11:52:57
od hobr
Já osobně bych to nedělal. Než benzín nateče do karbeců, potom se můžou uvolnit nedobroty v nádrži, zkrátka, abys nebyl nemile překvapen :zed: ... Stejně Ti všeci věříme, že tankuješ jen do nádrže... :D

Tankování

PříspěvekNapsal: čtv 17. črc 2014 12:09:50
od Květek
Ávik s Lukášem když viděli 19,00 litru tak koukali na zem kde je to vylito.Dám na Tebe Honzo k ničemu by to nebylo.Stejně podle budíku se nelze řídit nebo jestli jen já mám takový divný,kolísavý mezi půl nádrže a rezervou,nebo to někdy po ujetí 100 km ukáže po zatáčce plnou a v následující na druhou stranu jsem na nule.Prostě tankuju podle km nájezdu.

Tankování

PříspěvekNapsal: čtv 17. črc 2014 12:17:35
od Tomas_7
Z karbců ti vyžere benzín motorka i když ti spadne a chvíly ještě běží a nic se jí nestane, nečistoty v nádrži, dobrá můžou být no, ale jinak by se jí v zásadě stát nic nemělo, ale uznávám že je to blbá sranda :D Jinak Květku v tomhle sám nejsi, já mám 100km plnou, za 100km to spadne na nulu a pak ještě 100 ujedu, pak už radši tankuju

Tankování

PříspěvekNapsal: čtv 17. črc 2014 12:21:30
od Květek
Dík za odpověď Tome jsem nevěděl jestli mi nehapruje plovák.Tak to asi je jedno z mála mínusú co Alp má.

Tankování

PříspěvekNapsal: čtv 17. črc 2014 13:13:44
od hobr
Ještě k tomu tankování:
Ujedu na nádrž (bez nebezpečí tlačení) asi 380 km (dál jsem to nezkoušel). Tankuji okolo 300km (lepší se počítá spotřeba) až 350km a mám jistotu (jako kdybych používal vložky s křidélky) :D ...

Tankování

PříspěvekNapsal: pát 18. črc 2014 20:43:11
od Váňa
Ještě jsem to taky kloudne nezkousel ale kolem 300 az 350 tankuji a zatím bez problémů. Jina Kvetek opravdu tankoval do Alpu a ne do sebe. To jsem viděl :-) :omg2:

Tankování

PříspěvekNapsal: pát 29. srp 2014 8:39:52
od Taz
Tak jsem vam vcera byl tankovat a celkem sem se lekl kolik jsem tam musel nalít. Pripominam ze mam nadrz na 17L jako vsechny 700

Tankování

PříspěvekNapsal: stř 12. lis 2014 12:42:43
od Květek
Avik se ptal na spotřebu,já jsem nenašel téma spotřeba ale někde na fóru je a tak nechci neustále zakládat nové.Tak to píšu sem:5,582 litru celoroční za celou sezónu.Když vezmu v potaz svojí hmotnost která je vůči kolegům v některých případech áž dvojnásobná a svoje časté jízdy v deblu tak se mi zdá docela dobrá.Ale bohužel je stále o třičtvrtě litru vyšší než u mého auta (diesel).

Tankování

PříspěvekNapsal: stř 12. lis 2014 19:16:09
od OMA
Nádrž je vždycky počítaná s určitou rezervou, kvůli roztažnosti paliva při vyšší teplotě. Takže na tom, že se do ní natankuje víc než je udaný není nic neobvyklého. Ale mám mnohem lepší zkušenost TA 700 umí jezdit s 30% podílem nafty. Dal jsem na to něco přes 300km :D . Občas kouřil jako stará Avie a když byl studený měl snahu chcípat. Jinak nic ani spotřeba nešla nahoru.

Tankování

PříspěvekNapsal: stř 12. lis 2014 19:34:38
od Květek
OMA píše:Nádrž je vždycky počítaná s určitou rezervou, kvůli roztažnosti paliva při vyšší teplotě. Takže na tom, že se do ní natankuje víc než je udaný není nic neobvyklého. Ale mám mnohem lepší zkušenost TA 700 umí jezdit s 30% podílem nafty. Dal jsem na to něco přes 300km :D . Občas kouřil jako stará Avie a když byl studený měl snahu chcípat. Jinak nic ani spotřeba nešla nahoru.


Nějak mi uniká smysl Tvého počínání.Musí být radost si potom takové moto koupit.

Tankování

PříspěvekNapsal: stř 12. lis 2014 20:06:29
od OMA
Nebylo to úmyslné, dostal jsem darem kanystr "benzinu". Jinak motorce resp. benzínovému motoru to nevadí opačně by to bylo horší. Každopádně zkušenost je, že si TA poradí i s hodně nízkooktanovým benzínem, což je dobrá zpráva pro všechny dobrodruhy co se chystají do zemí třetího světa. :D

Re: Tankování

PříspěvekNapsal: stř 12. lis 2014 21:30:22
od Květek
Jsem nechtěl psát,že k naftě musíš přijít zdarma,protože cenově to je srovnatelné.Já si omylem zaměnil jednu nádrž u motorové pily s olejem na lištu.Taky si s tím Husqvarna poradila ale mne to strašně mrzelo.Tak čau.

Tankování

PříspěvekNapsal: stř 18. bře 2015 21:23:01
od petrucio
OMA píše:Nebylo to úmyslné, dostal jsem darem kanystr "benzinu". Jinak motorce resp. benzínovému motoru to nevadí opačně by to bylo horší. Každopádně zkušenost je, že si TA poradí i s hodně nízkooktanovým benzínem, což je dobrá zpráva pro všechny dobrodruhy co se chystají do zemí třetího světa. :D


dovolil bych si nesouhlasit s tím, že to motoru nevadí, hned ze dvou důvodů. Benzinový motor není schopen naftu, byť malé množství, úplně spálit a tudíž dochází k zasírání zapalovacích svíček což po nějaké době vede k jejích zničení , dále nespálená nafta smývá olejový film a dostává se skrz kroužky do oleje a tím ho degraduje. U motorů, které mají katalizátor hrozí též jeho zničení ......
U naftových motorů staré koncepce určitý podíl benzinu v naftě až tak nevadí. Dokonce v osmdesátých letech, když ještě nebyly přísady proti zamrzání nafty, tak se za silných mrazů doporučovalo nalít do plné nádrže nafty asi pět litrů benzinu, aby neparafinovala a zachovala si tekutost. U dnešních systému Common Rail to nelze, hrozí zničení čerpadla a vstřikovačů.