Stránka 2 z 2

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: pát 25. pro 2015 11:26:59
od Pešout
Tak to byl prostě ten problém po 70 km jediná zatáčka při návratu domů, bylo to u potoka nevim, kde se tam ten led vzal, silnice všude krásně suchá, s rozběhem jsem přejel na botách celou šířku cesty, pro Květka: za mnou seděla dcerka, kdyby žena, tak mám na garáži trvale visací zámek. Jen si při tom pádu pamatuji, že jsem v leže motku odhodil a ta mne předběhla, kdybych zůstal na ni, měl bych asi následky větší, jak vypadla dcerka vůbec nevim, fotka asi bude, takže popř.dodám, natrenoval jsem si i výjezd z metr hlubokého příkopu, naštěstí plného listí....

Re: Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: pát 25. pro 2015 12:51:23
od Kaštan
Z vlastní zkušenosti můžu říct že Givi na 600 nejsou až tak špatný, taky jsem narovnal a posunul zpět ve spojení. Jen se musím smát vždycky když vidím držáky pití přidělaný za padákem, kde se to přenese pěkně přes petku přímo do plastu.

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: pát 25. pro 2015 13:10:02
od Tomas_7
Jo, to si to můžou dát na plasty a za padáky ušetřit :D

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: pát 25. pro 2015 22:01:07
od VectorTA
Osobně nemám důvod Givi padáky na TA650 hanět. Možná náhoda, ale zrovna byly přesně na tom správném místě. Jak je patno na obrázku, škrábance na nich jsou tam, kde konkurence pád možná nepokryje (to byla mokrá tráva), totéž na druhé straně (suchý štěrk). Lak na výstupu vzduchu od chladiče vydržel. Pravda je, že něco pobraly taky rámy bočních kufrů.
Obrázek

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: úte 16. led 2018 21:35:46
od MMyshack
Moje osobní zkušenost s padáky Givi TA 650 z podzimu 2014 - lehl jsem na štěrku na pravý bok a jel po asfaltu (silnice do kopce) cca 40 - 50m
Motorka klouzala přede mnou - jisker jak na silvestra :D

Padáky zbroušený cca 2 mm (trubka nebyla durch, jen mírně placatá), plasty vydržely, nicméně obě "špičky" na plastu byly obroušené.
Zrcátko se sklopilo (a vydrželo), nožní brzda mírně ohnutá (stačilo narovnat), prasklej pravej blastr (výměna), obroušený držák pravého kufru (kufr tam nebyl), obroušený pravý blinkr (sklíčko pryč). Vylomená plotna horního kufru (samotný kufr ulítl, udělal pár kotrmelců - poškrábaný, ale vydržel :D kufr origo plast Honda).

Motorka dopadla líp jak já - po vyválení fungovala, já nikoli - až za 3-4 měsíce :(

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: stř 17. led 2018 9:21:49
od KaMo_cz
Taky jsem řešil padáky (TA700) a GIVI byly horký kandidát - design a cena, ale nakonec jsem musel zvolit SWmotech, protože mám ještě přídavná světla na dolní rampě a GIVI ani RDmoto bych tam nedostal.
Dnes má dorazit balík, tak v nejbližší době dám fotku, jak to vypadá.

Ale z toho, co jsem vyčetl, když jsem se ještě rozhodoval a hledal jaké. Tak o GIVI (KAPPA) psali, že jsou nízké a měkké a při tvrdším pádu povolí. Že nejlepší by měly být české RDmoto popř. SWmotech. Tolik moje zjištění pro TA700.

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: pon 29. led 2018 20:46:44
od lv3029
Mám taky GIVI na 650-tce. Jen jsem si lehnul v blátě na polňačce a padáky se vpředu rozpojily a ohnuly, plasty byly netknuté. Pro opětovný sesazení jsem je musel povolit a následně rovnat pomocí 1,5 metrové lešenářské trubky. Nevím nevím, co by to udělalo při nějaké větší ráně.