Laděné výfuky

Obdoba pokecu na fóru, slouží pouze pro řešení technických věcí.

Laďák

Příspěvekod Loudal » pon 21. led 2013 21:25:12

jsou kámoš nechával odstranovat tu vec pod centrálem respektivě kuchat :) a nevim jestli to nazyvat katalysator to není to správné slovo :) zkoušelo se to přístrojem ktery zjistí co je to za material akorát si nevzpomenu jak se to jmenuje a svody jsou titanové když se to muselo zpátky svařovat titanovim drátem a metodou wig
"Lepší ztratit vteřinu v životě nez život ve vteřine"

"Nezáleží na čem jezdíš,ale jak jezdíš"

"My nejezdime rychle, my jen litame nízko"
Uživatelský avatar
Loudal
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 662
Registrován: ned 02. pro 2012 13:24:46
Bydliště: kralupy nad vltavou
Motorka: TA 600

Laďák

Příspěvekod Tomas_7 » pon 21. led 2013 21:35:33

qwert píše:No ten slavný seriový výfuk je tam hlavně proto aby motorka splnovala hlukové a emisní normy a mohla se tak legálně prodávat.Já si v 1500km nasadil na lc8 otevřený Akrapovič(vyvinutý právě pro tento model) spotřeba klesla o 0.5 litru a výkon vzrostl o 5koní.Dnes ma najeto 101000km bez jakékoliv ujmy na stav motoru.A na větu mechanik mi říkal jsem už po mnoha zkušenostech alergický..


A nemáš s tím problémy na dlouhé cesty? nejen s policajty, ale ta KTM s akrapama musí bejt dost uřvaná holka třeba ve srovnání s nějakym transalpem co má laďák :D
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Laďák

Příspěvekod Loudal » pon 21. led 2013 21:45:25

a má ho :lol: :lol: :lol: :lol:
"Lepší ztratit vteřinu v životě nez život ve vteřine"

"Nezáleží na čem jezdíš,ale jak jezdíš"

"My nejezdime rychle, my jen litame nízko"
Uživatelský avatar
Loudal
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 662
Registrován: ned 02. pro 2012 13:24:46
Bydliště: kralupy nad vltavou
Motorka: TA 600

Laďák

Příspěvekod Tomas_7 » pon 21. led 2013 21:50:58

Na transalpu ti zas cvaká jak bez oleje převodovka tak si vyber :D jinak docela čumím, že máš na tom najeto 101 tisíc a píšeš, že opotřebení skoro není, když já se kdysy porozhlížel po motorce, KTM sem nechtěl kvůli tomu, že mi bylo všude řečeno, že nejsou přátelé se spolehlivostí, přitom znám člověka který na KTM LC4 640 Adventure (myslím, možná kecám přesné označení neznám) má nalítáno skoro to samí, jezdí na tom cesty jako do Magadanu neustále motorku seznamuje s místním asfaltem jak mi ukozoval na padácích a přitom motorka zdravá jako rybka, tak je vidět jak jdou ze všech stran světa úplně různé informace

a když jsem na to narazil, tak laďák bude asi to samí, někdo se toho bude bát a někdo ne, ale já zdílím qwertův názor, originál má zajistit tichej chod, ale hlavně emisní normy do kterejch bych se bez katu s laďákem nevešel ... no tady možná vešel za ruma, oficiálně ale nevešel už jen po zkušenostech kdy jsem nechal nastartovanou motorku v garáži, a po pěti minutách jsem se musel nadechnout, jít jí vypnout a vyvětrat, až pak sem se pro ní dostal, jinak sem do garáže vešel, zamotala se šiška, pocit na zvracení a řekl jsem si, že než zkusit vyjet o 10 minut dřív na to radši seru a počkám
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Laďák

Příspěvekod Loudal » pon 21. led 2013 22:04:35

jen říkam že všechno co je předimenzované tak nemusí vydržet víc jak serie dam příklad z mé práce krásně se k tomu hodí máme tam vyrobní jednotku na vyrobu chemické látky styren pěknej sráč je to tato jednotka byla navrhnutá na to že bude vyrábět za 24 hodin 24 tun styrenu životnost byla stanovena na 15 let na celkové opotřebení a chtěli zvyšit vykon na 35 tun za 24 hodin tak přistavěli jednu vyrobní jednotku plus chlazení protože stávající jednotka by to prostě neuchladila tech 35 tun nebyla na takovej vykon stavěná udělaly co chtěly jednotka ted jede 10 let a je na pokraji životnosti vyžší teploty na které nebyla navržena jiné tlaky zpusobené tou teplotou i když byly přistavěné chladící jednotky a spočítano to bylo udělejte si závěr samy životnost se zkrátila protože chtěly ždímat co to jen jde to samé je z tim ladákek motorka je stavěná na serii v serii bude fungovat tak jak má bez jakykoliv problému
takže kdyby to nechali na 24 tun pojede 15 let bez problému ale jelikož to předimenzovaly na 35 tak se to tak se sype už ted když má 10 let provozu to samé se děje s motorem ten motor prostě nevydrží co obyč
Naposledy upravil Loudal dne pon 21. led 2013 22:12:29, celkově upraveno 1
"Lepší ztratit vteřinu v životě nez život ve vteřine"

"Nezáleží na čem jezdíš,ale jak jezdíš"

"My nejezdime rychle, my jen litame nízko"
Uživatelský avatar
Loudal
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 662
Registrován: ned 02. pro 2012 13:24:46
Bydliště: kralupy nad vltavou
Motorka: TA 600

Laďák

Příspěvekod qwert » pon 21. led 2013 22:11:58

A co si nám vlastně chtěl říct?
Uživatelský avatar
qwert
Člen klubu
 
Příspěvky: 2688
Registrován: úte 18. pro 2012 18:45:03
Bydliště: Kenigsberg
Motorka: SE 950,TA

Laďák

Příspěvekod Loudal » pon 21. led 2013 22:15:16

že když se budou dělat jiné upravy jako v případě navyšení vykonu jednotky než seriově té na kterou byla stavěná tak to nevydrží to co serie je to naprosto jednoduché na pochopení a to samé je s tim ladákem svodama atd prostě upravama vyfuku asání atd atd
"Lepší ztratit vteřinu v životě nez život ve vteřine"

"Nezáleží na čem jezdíš,ale jak jezdíš"

"My nejezdime rychle, my jen litame nízko"
Uživatelský avatar
Loudal
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 662
Registrován: ned 02. pro 2012 13:24:46
Bydliště: kralupy nad vltavou
Motorka: TA 600

Laďák

Příspěvekod Tomas_7 » pon 21. led 2013 22:16:45

Já to taky teď uplně nechápu, mi se tu bavíme o výkonnostním nárůstu max 5 koní, to ten motor snad tolik nedrancuje
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Laďák

Příspěvekod Loudal » pon 21. led 2013 22:21:13

no to asi ne ale ta uprava toho vyfuku drancuje motor není stavěnej na jiné tlaky ládák má oproti serii jiný odpor víc hlučnej méně vaty ve vyfuku či jiné přepážky je to jako s tou teplotou a předimenzováním jak jsem psal prostě s obyč seriovym vyfukem bude mít optimální vykon životnost tak jak to má byt jakékoliv zvyšení vykonu je pro motor možná použiju přehnané slovo ale destruktivní pokud není naladěn na to na 100% ale i tak trpí díky vetšímu vykonu
Naposledy upravil Loudal dne pon 21. led 2013 22:25:07, celkově upraveno 1
"Lepší ztratit vteřinu v životě nez život ve vteřine"

"Nezáleží na čem jezdíš,ale jak jezdíš"

"My nejezdime rychle, my jen litame nízko"
Uživatelský avatar
Loudal
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 662
Registrován: ned 02. pro 2012 13:24:46
Bydliště: kralupy nad vltavou
Motorka: TA 600

Laďák

Příspěvekod Loudal » pon 21. led 2013 22:24:15

jako když dáš do auta motoru třeba felicie turbo vydrží to samé co normální stejná felicie akorát bez turba to určitě nevydrží ten motor prostě dostává na prdel není na to dělanej ted jsem četl kluk si dal do felicie sníženou hlavu turbo atd atd a praskly mu ojnice prostě to nevydržely protože to všechno trpělo daloko víc než obyč bez sníženejch hlav atd
Naposledy upravil Loudal dne pon 21. led 2013 22:26:02, celkově upraveno 1
"Lepší ztratit vteřinu v životě nez život ve vteřine"

"Nezáleží na čem jezdíš,ale jak jezdíš"

"My nejezdime rychle, my jen litame nízko"
Uživatelský avatar
Loudal
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 662
Registrován: ned 02. pro 2012 13:24:46
Bydliště: kralupy nad vltavou
Motorka: TA 600

Laďák

Příspěvekod qwert » pon 21. led 2013 22:25:16

Já to vzdávám,mlčím a odcházím..
Uživatelský avatar
qwert
Člen klubu
 
Příspěvky: 2688
Registrován: úte 18. pro 2012 18:45:03
Bydliště: Kenigsberg
Motorka: SE 950,TA

Laďák

Příspěvekod Tomas_7 » pon 21. led 2013 22:34:30

Tak turbo bych si do transalpa taky nedal, chápu, že různý zásahy do konstrukce motoru určitě na životnosti ubíraj, ale vejfuk je část za motorem a u 4T je to v podstatě jen komínek kam se v sérii cpou jakýsi omezovače hluku a houby s jednorožcema, aby z vejfuku vycházeli jen dětský prdy a né spalovací plyny, když se tyhle věci vyndaj, dělá to kravál a rozpouští antarktidu, ale nemyslím, že by to ubíralo životnost motoru, jinak už by se to dávno dělalo jen na výkonostně zaměřené motorky, ale Leo Vince či Arrow přesto udělali laďáky i na Transalpa
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Laďák

Příspěvekod Writeon » pon 21. led 2013 22:49:48

Ja jsem teda taky za to, ze nejaky vliv na zivotnost to mit bude, ale nic extremniho tech 5 koni. Nic mene je znamo, ze pokud upravite seriovou vec aby davala vetsi vykon at se tyce vyroby veci nebo motoru, nevydrzi tolik co serie bez uprav.Podle me je kazdyho vec jestli si da ladak nebo ne :-). Vsechno je to o ridici :-P. Jinak padla tu myslim i spotreba. Ja mam omezeno na 25 kw a jezdim za 4l na 100 km :?
Change your life. Take your time. Take the Long Way.

Vzít za plyn umí každý,ale ubrat ho, jen ti nejlepší...
Největší frajer není ten kdo jezdí nejrychleji, ale nejdéle!
Uživatelský avatar
Writeon
Člen klubu
 
Příspěvky: 764
Registrován: pon 24. pro 2012 12:31:21
Bydliště: Šternberk
Motorka: TA 650

Laďák

Příspěvekod Tomas_7 » pon 21. led 2013 22:51:09

Mi se nebavíme o sundaný koncovce, ale o laďáku
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Laďák

Příspěvekod Tomas_7 » pon 21. led 2013 22:54:46

Writeon píše:Ja jsem teda taky za to, ze nejaky vliv na zivotnost to mit bude, ale nic extremniho tech 5 koni. Nic mene je znamo, ze pokud upravite seriovou vec aby davala vetsi vykon at se tyce vyroby veci nebo motoru, nevydrzi tolik co serie bez uprav.Podle me je kazdyho vec jestli si da ladak nebo ne :-). Vsechno je to o ridici :-P. Jinak padla tu myslim i spotreba. Ja mam omezeno na 25 kw a jezdim za 4l na 100 km :?


Na 4 litry se umím dostat taky, ale nebaví mě to :D normálně to mám tak za 6,5 protože je pro mě těžké ujet 100km bez off road vložky a že se v tom terénu napít umí
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Laďák

Příspěvekod Writeon » pon 21. led 2013 22:56:40

Jeste teda mimo tema. Aji v offiku se umi napit. Vis jak, ten prach a to sucho, ty by si se snad nenapil? :-D:-D
Change your life. Take your time. Take the Long Way.

Vzít za plyn umí každý,ale ubrat ho, jen ti nejlepší...
Největší frajer není ten kdo jezdí nejrychleji, ale nejdéle!
Uživatelský avatar
Writeon
Člen klubu
 
Příspěvky: 764
Registrován: pon 24. pro 2012 12:31:21
Bydliště: Šternberk
Motorka: TA 650

Laďák

Příspěvekod Tomas_7 » pon 21. led 2013 22:58:49

Ale ten zmetek chlastá benzín i když ho protáhnu potokem, tolik vody v něm má :D
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Re: Laďák

Příspěvekod Writeon » pon 21. led 2013 23:00:31

Ja teda offik jel jednou. Ne ze by me to nebavilo, ale necitim se na to. A az budu, tak jen lehkej offik, na to je to endurooooo :-)jo ale tak kdo by pil cistou, relativne cistou vodu :-D
Change your life. Take your time. Take the Long Way.

Vzít za plyn umí každý,ale ubrat ho, jen ti nejlepší...
Největší frajer není ten kdo jezdí nejrychleji, ale nejdéle!
Uživatelský avatar
Writeon
Člen klubu
 
Příspěvky: 764
Registrován: pon 24. pro 2012 12:31:21
Bydliště: Šternberk
Motorka: TA 650

Laďák

Příspěvekod Tomas_7 » pon 21. led 2013 23:02:49

Já se v tom terénu taky necítím, ale člověk musí zavřít oči :D je zázrak, že Alp je na silničních Anakee, probrodil místní potoky, prolít pár bažin, poznal co je bláto a vyskočil do výšek kam bych si na kole netrouf, ale ještě nikdy jsem s ním neseknul :D
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Laďák

Příspěvekod adamo161179 » pon 21. led 2013 23:07:04

Obecně platí, že samotná koncovka nic neřeší, je potřeba předělat svody a hlavně přetryskovat. To je asi nejdůležitější. Co já vím tak samotná koncovka nic nezkazí, ale taky nic nepřidá. Přetryskovat musí odborník a ty v Hondě určitě nenajdete. Znám jednoho co má alpa fakt poladěného, ale drží se stranou všech for, facebooku a motorkaru. Je to clovek ze stare skoly..... ;)
NO PLAN IS A GOOD PLAN
Uživatelský avatar
adamo161179
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 69
Registrován: čtv 06. pro 2012 21:35:35
Bydliště: Planeta Země - Česko
Motorka: ta650

PředchozíDalší

Zpět na Dílna

Kdo je online

Celkem je online 6 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 6 návštěvníků (Tato data jsou založena na uživatelích, kteří byli aktivní za posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 255 uživatelů dne stř 14. črc 2021 19:33:55
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Oprávnění fóra

Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Legenda

V tomto fóru nejsou další nepřečtená témata. Nové příspěvky V tomto fóru nejsou další nepřečtená témata. Žádné nové příspěvky NO_UNREAD_POSTS_LOCKED Fórum je zamknuté
Nové příspěvky Subfórum Nové příspěvky Žádné nové příspěvky Subfórum Žádné nové příspěvky Cíl odkazu fóra Cíl odkazu fóra

Přihlásit se  ›  Registrovat


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron