Laděné výfuky

Obdoba pokecu na fóru, slouží pouze pro řešení technických věcí.

Laďák

Příspěvekod adamo161179 » pon 21. led 2013 23:13:40

Hlavně, nemáme Hayabusy.......
NO PLAN IS A GOOD PLAN
Uživatelský avatar
adamo161179
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 69
Registrován: čtv 06. pro 2012 21:35:35
Bydliště: Planeta Země - Česko
Motorka: ta650

Laďák

Příspěvekod Tomas_7 » pon 21. led 2013 23:14:40

Je pravda, že samotná koncovka dělá asi jen rámus, pokud chce člověk ladit musí celé výfukové potrubí a největší zlo v mích očích je teda ten katalyzátor (nezlobte se na mě pokud je tu nějaký vášnivý ekolog) ale podle mě ho tam Honda dala pod tlakem emisních norem, ta věc jinak vůbec nic nedělá a pokud jo, tak mi někdo řekněte co
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Laďák

Příspěvekod Loudal » pon 21. led 2013 23:18:24

adamo161179 píše:Hlavně, nemáme Hayabusy.......


přesně na té by mělo cenu řešit nějaky vykon i když jim překypuje ale u alpa zbytečnost vyhazování peněz né z voken ale do motoru
"Lepší ztratit vteřinu v životě nez život ve vteřine"

"Nezáleží na čem jezdíš,ale jak jezdíš"

"My nejezdime rychle, my jen litame nízko"
Uživatelský avatar
Loudal
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 662
Registrován: ned 02. pro 2012 13:24:46
Bydliště: kralupy nad vltavou
Motorka: TA 600

Laďák

Příspěvekod Loudal » pon 21. led 2013 23:29:52

Tomas_7 píše:Je pravda, že samotná koncovka dělá asi jen rámus, pokud chce člověk ladit musí celé výfukové potrubí a největší zlo v mích očích je teda ten katalyzátor (nezlobte se na mě pokud je tu nějaký vášnivý ekolog) ale podle mě ho tam Honda dala pod tlakem emisních norem, ta věc jinak vůbec nic nedělá a pokud jo, tak mi někdo řekněte co


katik by mel byt ve svodech pred tou bandaskou pod kyvkou
to pod kyvkou by melo byt misto kde dohoriva jeste palivo alespon se tomu tak rika subchamber - dohorivaci komora
pac ty katalyzator pracuji s prebytkem vzduchu jsou ktery se tam prisava a zaroven jak se prisava dohoriva diky tomu a bohatši smesi palivo ve svodech a teoreticky nejspis to hori az do ty komory
ale podle mě je to jen tlumič další protože 650 od 600 má hubenější koncovej díl vyfuku
"Lepší ztratit vteřinu v životě nez život ve vteřine"

"Nezáleží na čem jezdíš,ale jak jezdíš"

"My nejezdime rychle, my jen litame nízko"
Uživatelský avatar
Loudal
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 662
Registrován: ned 02. pro 2012 13:24:46
Bydliště: kralupy nad vltavou
Motorka: TA 600

Laďák

Příspěvekod Marex » úte 22. led 2013 6:39:02

To jsou nazory tady. Myslim, ze pritvrdime v technicke casti. Rady typu: To sem kdesi slysel nikdy nikomu nepomuzou. A vidim jich tady skoro 4 stranky. Misto rad typu, kamos rikal, slysel jsem, cetl jsem, bych tady uvital VASE VLASTNI ZKUSENOSTI. Grafy z brzdy, zazitky s policii co se tyce vyfuku apod. Resit tady 4 stranky jestli zere o deci vic je z cesty. To nikdy nikoho zajimat nebude. Kdo chce ladak, tak na nejakou spotrebu stejne kasle. Je to enduro, i kdyz cestovni a nekdo z toho ma lestenku na nakupy, jiny vyuzije cely potencial motorky.
Uživatelský avatar
Marex
Člen klubu
 
Příspěvky: 1178
Registrován: ned 25. lis 2012 19:56:32
Bydliště: Staré Město / Slovácko!
Motorka: TA 650

Re: Laďák

Příspěvekod Dejavu » úte 22. led 2013 6:54:42

Kluci, na podobné řeči máte POKEC. Tam se to dá řešit. Jak píše Marex, je potřeba dodržovat čistotu vlákna, ať je to k užitku a plní to hlavní účel techboxu. Nikoho nebude při hledání informace bavit pročítat desítky "prázdných stránek.
Buďte věcní a struční.
Díky.
Uživatelský avatar
Dejavu
 
Příspěvky: 3302
Registrován: ned 25. lis 2012 19:14:01
Motorka: -

Laďák

Příspěvekod Loudal » úte 22. led 2013 7:33:22

to je vončo někdo neco načne i když jako mimo tema už to jede už se řeší obojí ;)
"Lepší ztratit vteřinu v životě nez život ve vteřine"

"Nezáleží na čem jezdíš,ale jak jezdíš"

"My nejezdime rychle, my jen litame nízko"
Uživatelský avatar
Loudal
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 662
Registrován: ned 02. pro 2012 13:24:46
Bydliště: kralupy nad vltavou
Motorka: TA 600

Laďák

Příspěvekod Marex » úte 22. led 2013 7:42:24

Tak se uz trochu hlidej Loudale. Jestli se nudis udelej navody. Vymena vzduchace, olejoveho filtru, toho ci toho. Nafot fotky, sepis navod, dej to do sebe a zverejni to tady. A pokud se ti nechce, tak prosimte nepln forum prispevkama o nicem. Nechci byt na tebe skaredy, ale vidim, ze je to s tebou tezke. Chceme mit tady prehledne forum, ktere bude slouzit druhym a ne jen tobe na vykecavani o nicem. Trosku se uz brzdi, nejsem urcite jediny komu to vadi, tak s tim neco udelej. Vem si, ze by kazdy prispival jako ty. To by jsme to tu mohli hnedka zavrit a to snad nechcete :?: :!:
Uživatelský avatar
Marex
Člen klubu
 
Příspěvky: 1178
Registrován: ned 25. lis 2012 19:56:32
Bydliště: Staré Město / Slovácko!
Motorka: TA 650

Laďák

Příspěvekod Tomas_7 » úte 22. led 2013 8:37:17

Souhlasím, že mě ze židle nevytrhla veta mechanik mi říkal a ani odkaz na motorkare do diskuze mechanickych géniů, jen prosím někdo pokud máte zkušenosti napište jak probíhá v zahraničí kontrola ladaku, ladak na motorce mám, líp to táhne a zvuk se mi libi vic, takže ho sundavat nehodlám
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Laďák

Příspěvekod Marex » úte 22. led 2013 8:52:43

Az si vsichni prectou poslednich cca 5 prispevku, tak vetsinu smazu a budou se zde davat jen vlastni zkusenosti. Tak jako o to žádá Tom v prvnim prispevku. Prispevky typu, brachy segra svagra strycuv mechanik rikal, prej.... tady v techboxu KONCI :!:
Uživatelský avatar
Marex
Člen klubu
 
Příspěvky: 1178
Registrován: ned 25. lis 2012 19:56:32
Bydliště: Staré Město / Slovácko!
Motorka: TA 650

Laděné výfuky

Příspěvekod Writeon » úte 22. led 2013 9:34:53

Zde si řeště cokoliv o těch výfucích. Musíme tu udržovat nějaký pořádek a původní vlánko se tázalo na problémy s policií v zahraničí a né názory a hádky . DÍKY ZA POCHOPENÍ :!:
Change your life. Take your time. Take the Long Way.

Vzít za plyn umí každý,ale ubrat ho, jen ti nejlepší...
Největší frajer není ten kdo jezdí nejrychleji, ale nejdéle!
Uživatelský avatar
Writeon
Člen klubu
 
Příspěvky: 764
Registrován: pon 24. pro 2012 12:31:21
Bydliště: Šternberk
Motorka: TA 650

Laděné výfuky

Příspěvekod HonzaCBX » úte 22. led 2013 22:09:27

Cokoliv o výfucích? OK :-) Tak moje zkušenost:

Nějak se mi origo výfuk nelíbil (jo, je to věc vkusu). Nakonec jsem koupil Gianelli (konstrukce stejná jako Arrow) za cca 6500,- Kč (http://img8.rajce.idnes.cz/d0803/7/7516/7516888_5812eb758d4fb3ac49ccc934fa58f336/images/IMG_7261_1.jpg?ver=0). Zároveň došlo k výměně vzduchového filtru za KN. Výkon se pocitově nezlepšil, dokonce se mi zdálo, že ve vyšších otáčkách mírně povadl, ale za to ruku do ohně nedám. Ovšem když jsem vytáhl tlumící vložku, tak to nahoře ožilo a jelo to výrazně lépe. Dole to bylo takové lehce tupší, řekl bych. V létě proběhla amputace dohořívací komory a eliminace pair systému. Jde o jednoduchou operaci. Trysky jsem neměnil - vyhodnotím barvu svíčky a uvidím. Došlo ke změně chování motoru. Pokud je vyndaná vložka, jede to bez výrazného zlepšení oproti původnímu stavu. Zdá se, že bez vložky je to nyní ve vysokých otáčkách slabší. Ovšem po namontování vložky se projevily pozitivní změny. Hlavní přínos je ten, že otravná výkonová díra mezi 4 - 5 tis. otáček je pryč. Když chci jet relativně svižně (bavíme se o TA :-)), mohu se pohybovat mezi 4 - 5 rpm, což je oproti dřívějšku, kdy jsem to honil mezi 5 - 6 tis. rpm, pozitivní změna (vrchol krouťáku je stále mezi 5 - 6). Při předjíždění nemusím tolik podřazovat, stačí se zařazenou pětkou vzít za plyn a motorka se rozjíždí ochotněji, než dříve.

Projev motoru se tak trochu přiblížil Africe, ale ta má nástup ve spodku přeci jen výraznější. Zvuk je bezva, tedy podle mne.
Uživatelský avatar
HonzaCBX
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 47
Registrován: úte 18. pro 2012 18:58:38
Bydliště: Slaný, Česká republika
Motorka: TA650

Laděné výfuky

Příspěvekod Tomas_7 » úte 22. led 2013 22:21:46

To budeš mít asi taky homologovaný ale ne? Když se zeptám jestli tu má někdo nehomologovanej výfuk? budu asi sám :D
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Laděné výfuky

Příspěvekod HonzaCBX » úte 22. led 2013 23:43:52

Jj, má to homologaci. Ale ta úprava svodů už moc ne :-)
Uživatelský avatar
HonzaCBX
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 47
Registrován: úte 18. pro 2012 18:58:38
Bydliště: Slaný, Česká republika
Motorka: TA650

Laděné výfuky

Příspěvekod qwert » ned 27. led 2013 7:04:12

HonzaCBX píše:Cokoliv o výfucích? OK :-) Tak moje zkušenost:

Nějak se mi origo výfuk nelíbil (jo, je to věc vkusu). Nakonec jsem koupil Gianelli (konstrukce stejná jako Arrow) za cca 6500,- Kč (http://img8.rajce.idnes.cz/d0803/7/7516/7516888_5812eb758d4fb3ac49ccc934fa58f336/images/IMG_7261_1.jpg?ver=0). Zároveň došlo k výměně vzduchového filtru za KN. Výkon se pocitově nezlepšil, dokonce se mi zdálo, že ve vyšších otáčkách mírně povadl, ale za to ruku do ohně nedám. Ovšem když jsem vytáhl tlumící vložku, tak to nahoře ožilo a jelo to výrazně lépe. Dole to bylo takové lehce tupší, řekl bych. V létě proběhla amputace dohořívací komory a eliminace pair systému. Jde o jednoduchou operaci. Trysky jsem neměnil - vyhodnotím barvu svíčky a uvidím. Došlo ke změně chování motoru. Pokud je vyndaná vložka, jede to bez výrazného zlepšení oproti původnímu stavu. Zdá se, že bez vložky je to nyní ve vysokých otáčkách slabší. Ovšem po namontování vložky se projevily pozitivní změny. Hlavní přínos je ten, že otravná výkonová díra mezi 4 - 5 tis. otáček je pryč. Když chci jet relativně svižně (bavíme se o TA :-)), mohu se pohybovat mezi 4 - 5 rpm, což je oproti dřívějšku, kdy jsem to honil mezi 5 - 6 tis. rpm, pozitivní změna (vrchol krouťáku je stále mezi 5 - 6). Při předjíždění nemusím tolik podřazovat, stačí se zařazenou pětkou vzít za plyn a motorka se rozjíždí ochotněji, než dříve.

Projev motoru se tak trochu přiblížil Africe, ale ta má nástup ve spodku přeci jen výraznější. Zvuk je bezva, tedy podle mne.


Když si kromě otevřeného výfuku měnil i vzduchový filtr z větším sacím výkonem budeš to muset i přetryskovat.Doporučuji zajet na mot.brzdu..
Uživatelský avatar
qwert
Člen klubu
 
Příspěvky: 2688
Registrován: úte 18. pro 2012 18:45:03
Bydliště: Kenigsberg
Motorka: SE 950,TA

Laděné výfuky

Příspěvekod HonzaCBX » ned 27. led 2013 20:39:53

Chystám se na to. I když se obecně říká, že TA má bohatou směs a tak se to po instalaci KN dělat nemusí ... asi tu storku znáš. Drtivá většina lidí KN jen namontuje. Ale jedině brzda ti řekne pravdu, takže faktorem pro mne je i zvědavost.

Pro mne byl pocitově zásadní (pozitivní) zlom až ten kaťák. V návodu kdesi na anglických stránkách doporučují po této operaci výměnu trysek za užší, ale jak říkáš, ta brzda je jistota, každej motor je jinej a jen tak přetryskovávat vidím jako riskantní.
Uživatelský avatar
HonzaCBX
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 47
Registrován: úte 18. pro 2012 18:58:38
Bydliště: Slaný, Česká republika
Motorka: TA650

Laděné výfuky

Příspěvekod qwert » ned 27. led 2013 20:56:23

Tak se pak pochlub jak jsi dopadl.Já se s alpem na brzdu chystám taky už jen proto že kdysi jezdil nějaké amatérské závody v Itálii a žere mi víc než lc8.Filtr ale nechávám origo protože ho často krmím prachem..
Uživatelský avatar
qwert
Člen klubu
 
Příspěvky: 2688
Registrován: úte 18. pro 2012 18:45:03
Bydliště: Kenigsberg
Motorka: SE 950,TA

Laděné výfuky

Příspěvekod Tomas_7 » pát 28. čer 2013 13:31:54

Tak sem dneska dělal pokus

Obrázek

no myslím, že do zahraničí na to půjde origo
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

Laděné výfuky

Příspěvekod qwert » pát 28. čer 2013 13:51:05

Nemusí pokud má homologaci.. ;)
Uživatelský avatar
qwert
Člen klubu
 
Příspěvky: 2688
Registrován: úte 18. pro 2012 18:45:03
Bydliště: Kenigsberg
Motorka: SE 950,TA

Laděné výfuky

Příspěvekod Tomas_7 » pát 28. čer 2013 13:53:58

ten homologaci nikdy neviděl :D
To že cesta skončila, není důvod nejet dál.
Uživatelský avatar
Tomas_7
Čtenář fóra
 
Příspěvky: 2149
Registrován: úte 18. pro 2012 22:28:13
Bydliště: Chrastava
Motorka: XL 650V

PředchozíDalší

Zpět na Dílna

Kdo je online

Celkem je online 6 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 6 návštěvníků (Tato data jsou založena na uživatelích, kteří byli aktivní za posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 255 uživatelů dne stř 14. črc 2021 19:33:55
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Oprávnění fóra

Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Legenda

V tomto fóru nejsou další nepřečtená témata. Nové příspěvky V tomto fóru nejsou další nepřečtená témata. Žádné nové příspěvky NO_UNREAD_POSTS_LOCKED Fórum je zamknuté
Nové příspěvky Subfórum Nové příspěvky Žádné nové příspěvky Subfórum Žádné nové příspěvky Cíl odkazu fóra Cíl odkazu fóra

Přihlásit se  ›  Registrovat


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron