Stránka 3 z 4

Laďák

PříspěvekNapsal: pon 21. led 2013 23:13:40
od adamo161179
Hlavně, nemáme Hayabusy.......

Laďák

PříspěvekNapsal: pon 21. led 2013 23:14:40
od Tomas_7
Je pravda, že samotná koncovka dělá asi jen rámus, pokud chce člověk ladit musí celé výfukové potrubí a největší zlo v mích očích je teda ten katalyzátor (nezlobte se na mě pokud je tu nějaký vášnivý ekolog) ale podle mě ho tam Honda dala pod tlakem emisních norem, ta věc jinak vůbec nic nedělá a pokud jo, tak mi někdo řekněte co

Laďák

PříspěvekNapsal: pon 21. led 2013 23:18:24
od Loudal
adamo161179 píše:Hlavně, nemáme Hayabusy.......


přesně na té by mělo cenu řešit nějaky vykon i když jim překypuje ale u alpa zbytečnost vyhazování peněz né z voken ale do motoru

Laďák

PříspěvekNapsal: pon 21. led 2013 23:29:52
od Loudal
Tomas_7 píše:Je pravda, že samotná koncovka dělá asi jen rámus, pokud chce člověk ladit musí celé výfukové potrubí a největší zlo v mích očích je teda ten katalyzátor (nezlobte se na mě pokud je tu nějaký vášnivý ekolog) ale podle mě ho tam Honda dala pod tlakem emisních norem, ta věc jinak vůbec nic nedělá a pokud jo, tak mi někdo řekněte co


katik by mel byt ve svodech pred tou bandaskou pod kyvkou
to pod kyvkou by melo byt misto kde dohoriva jeste palivo alespon se tomu tak rika subchamber - dohorivaci komora
pac ty katalyzator pracuji s prebytkem vzduchu jsou ktery se tam prisava a zaroven jak se prisava dohoriva diky tomu a bohatši smesi palivo ve svodech a teoreticky nejspis to hori az do ty komory
ale podle mě je to jen tlumič další protože 650 od 600 má hubenější koncovej díl vyfuku

Laďák

PříspěvekNapsal: úte 22. led 2013 6:39:02
od Marex
To jsou nazory tady. Myslim, ze pritvrdime v technicke casti. Rady typu: To sem kdesi slysel nikdy nikomu nepomuzou. A vidim jich tady skoro 4 stranky. Misto rad typu, kamos rikal, slysel jsem, cetl jsem, bych tady uvital VASE VLASTNI ZKUSENOSTI. Grafy z brzdy, zazitky s policii co se tyce vyfuku apod. Resit tady 4 stranky jestli zere o deci vic je z cesty. To nikdy nikoho zajimat nebude. Kdo chce ladak, tak na nejakou spotrebu stejne kasle. Je to enduro, i kdyz cestovni a nekdo z toho ma lestenku na nakupy, jiny vyuzije cely potencial motorky.

Re: Laďák

PříspěvekNapsal: úte 22. led 2013 6:54:42
od Dejavu
Kluci, na podobné řeči máte POKEC. Tam se to dá řešit. Jak píše Marex, je potřeba dodržovat čistotu vlákna, ať je to k užitku a plní to hlavní účel techboxu. Nikoho nebude při hledání informace bavit pročítat desítky "prázdných stránek.
Buďte věcní a struční.
Díky.

Laďák

PříspěvekNapsal: úte 22. led 2013 7:33:22
od Loudal
to je vončo někdo neco načne i když jako mimo tema už to jede už se řeší obojí ;)

Laďák

PříspěvekNapsal: úte 22. led 2013 7:42:24
od Marex
Tak se uz trochu hlidej Loudale. Jestli se nudis udelej navody. Vymena vzduchace, olejoveho filtru, toho ci toho. Nafot fotky, sepis navod, dej to do sebe a zverejni to tady. A pokud se ti nechce, tak prosimte nepln forum prispevkama o nicem. Nechci byt na tebe skaredy, ale vidim, ze je to s tebou tezke. Chceme mit tady prehledne forum, ktere bude slouzit druhym a ne jen tobe na vykecavani o nicem. Trosku se uz brzdi, nejsem urcite jediny komu to vadi, tak s tim neco udelej. Vem si, ze by kazdy prispival jako ty. To by jsme to tu mohli hnedka zavrit a to snad nechcete :?: :!:

Laďák

PříspěvekNapsal: úte 22. led 2013 8:37:17
od Tomas_7
Souhlasím, že mě ze židle nevytrhla veta mechanik mi říkal a ani odkaz na motorkare do diskuze mechanickych géniů, jen prosím někdo pokud máte zkušenosti napište jak probíhá v zahraničí kontrola ladaku, ladak na motorce mám, líp to táhne a zvuk se mi libi vic, takže ho sundavat nehodlám

Laďák

PříspěvekNapsal: úte 22. led 2013 8:52:43
od Marex
Az si vsichni prectou poslednich cca 5 prispevku, tak vetsinu smazu a budou se zde davat jen vlastni zkusenosti. Tak jako o to žádá Tom v prvnim prispevku. Prispevky typu, brachy segra svagra strycuv mechanik rikal, prej.... tady v techboxu KONCI :!:

Laděné výfuky

PříspěvekNapsal: úte 22. led 2013 9:34:53
od Writeon
Zde si řeště cokoliv o těch výfucích. Musíme tu udržovat nějaký pořádek a původní vlánko se tázalo na problémy s policií v zahraničí a né názory a hádky . DÍKY ZA POCHOPENÍ :!:

Laděné výfuky

PříspěvekNapsal: úte 22. led 2013 22:09:27
od HonzaCBX
Cokoliv o výfucích? OK :-) Tak moje zkušenost:

Nějak se mi origo výfuk nelíbil (jo, je to věc vkusu). Nakonec jsem koupil Gianelli (konstrukce stejná jako Arrow) za cca 6500,- Kč (http://img8.rajce.idnes.cz/d0803/7/7516/7516888_5812eb758d4fb3ac49ccc934fa58f336/images/IMG_7261_1.jpg?ver=0). Zároveň došlo k výměně vzduchového filtru za KN. Výkon se pocitově nezlepšil, dokonce se mi zdálo, že ve vyšších otáčkách mírně povadl, ale za to ruku do ohně nedám. Ovšem když jsem vytáhl tlumící vložku, tak to nahoře ožilo a jelo to výrazně lépe. Dole to bylo takové lehce tupší, řekl bych. V létě proběhla amputace dohořívací komory a eliminace pair systému. Jde o jednoduchou operaci. Trysky jsem neměnil - vyhodnotím barvu svíčky a uvidím. Došlo ke změně chování motoru. Pokud je vyndaná vložka, jede to bez výrazného zlepšení oproti původnímu stavu. Zdá se, že bez vložky je to nyní ve vysokých otáčkách slabší. Ovšem po namontování vložky se projevily pozitivní změny. Hlavní přínos je ten, že otravná výkonová díra mezi 4 - 5 tis. otáček je pryč. Když chci jet relativně svižně (bavíme se o TA :-)), mohu se pohybovat mezi 4 - 5 rpm, což je oproti dřívějšku, kdy jsem to honil mezi 5 - 6 tis. rpm, pozitivní změna (vrchol krouťáku je stále mezi 5 - 6). Při předjíždění nemusím tolik podřazovat, stačí se zařazenou pětkou vzít za plyn a motorka se rozjíždí ochotněji, než dříve.

Projev motoru se tak trochu přiblížil Africe, ale ta má nástup ve spodku přeci jen výraznější. Zvuk je bezva, tedy podle mne.

Laděné výfuky

PříspěvekNapsal: úte 22. led 2013 22:21:46
od Tomas_7
To budeš mít asi taky homologovaný ale ne? Když se zeptám jestli tu má někdo nehomologovanej výfuk? budu asi sám :D

Laděné výfuky

PříspěvekNapsal: úte 22. led 2013 23:43:52
od HonzaCBX
Jj, má to homologaci. Ale ta úprava svodů už moc ne :-)

Laděné výfuky

PříspěvekNapsal: ned 27. led 2013 7:04:12
od qwert
HonzaCBX píše:Cokoliv o výfucích? OK :-) Tak moje zkušenost:

Nějak se mi origo výfuk nelíbil (jo, je to věc vkusu). Nakonec jsem koupil Gianelli (konstrukce stejná jako Arrow) za cca 6500,- Kč (http://img8.rajce.idnes.cz/d0803/7/7516/7516888_5812eb758d4fb3ac49ccc934fa58f336/images/IMG_7261_1.jpg?ver=0). Zároveň došlo k výměně vzduchového filtru za KN. Výkon se pocitově nezlepšil, dokonce se mi zdálo, že ve vyšších otáčkách mírně povadl, ale za to ruku do ohně nedám. Ovšem když jsem vytáhl tlumící vložku, tak to nahoře ožilo a jelo to výrazně lépe. Dole to bylo takové lehce tupší, řekl bych. V létě proběhla amputace dohořívací komory a eliminace pair systému. Jde o jednoduchou operaci. Trysky jsem neměnil - vyhodnotím barvu svíčky a uvidím. Došlo ke změně chování motoru. Pokud je vyndaná vložka, jede to bez výrazného zlepšení oproti původnímu stavu. Zdá se, že bez vložky je to nyní ve vysokých otáčkách slabší. Ovšem po namontování vložky se projevily pozitivní změny. Hlavní přínos je ten, že otravná výkonová díra mezi 4 - 5 tis. otáček je pryč. Když chci jet relativně svižně (bavíme se o TA :-)), mohu se pohybovat mezi 4 - 5 rpm, což je oproti dřívějšku, kdy jsem to honil mezi 5 - 6 tis. rpm, pozitivní změna (vrchol krouťáku je stále mezi 5 - 6). Při předjíždění nemusím tolik podřazovat, stačí se zařazenou pětkou vzít za plyn a motorka se rozjíždí ochotněji, než dříve.

Projev motoru se tak trochu přiblížil Africe, ale ta má nástup ve spodku přeci jen výraznější. Zvuk je bezva, tedy podle mne.


Když si kromě otevřeného výfuku měnil i vzduchový filtr z větším sacím výkonem budeš to muset i přetryskovat.Doporučuji zajet na mot.brzdu..

Laděné výfuky

PříspěvekNapsal: ned 27. led 2013 20:39:53
od HonzaCBX
Chystám se na to. I když se obecně říká, že TA má bohatou směs a tak se to po instalaci KN dělat nemusí ... asi tu storku znáš. Drtivá většina lidí KN jen namontuje. Ale jedině brzda ti řekne pravdu, takže faktorem pro mne je i zvědavost.

Pro mne byl pocitově zásadní (pozitivní) zlom až ten kaťák. V návodu kdesi na anglických stránkách doporučují po této operaci výměnu trysek za užší, ale jak říkáš, ta brzda je jistota, každej motor je jinej a jen tak přetryskovávat vidím jako riskantní.

Laděné výfuky

PříspěvekNapsal: ned 27. led 2013 20:56:23
od qwert
Tak se pak pochlub jak jsi dopadl.Já se s alpem na brzdu chystám taky už jen proto že kdysi jezdil nějaké amatérské závody v Itálii a žere mi víc než lc8.Filtr ale nechávám origo protože ho často krmím prachem..

Laděné výfuky

PříspěvekNapsal: pát 28. čer 2013 13:31:54
od Tomas_7
Tak sem dneska dělal pokus

Obrázek

no myslím, že do zahraničí na to půjde origo

Laděné výfuky

PříspěvekNapsal: pát 28. čer 2013 13:51:05
od qwert
Nemusí pokud má homologaci.. ;)

Laděné výfuky

PříspěvekNapsal: pát 28. čer 2013 13:53:58
od Tomas_7
ten homologaci nikdy neviděl :D