Stránka 3 z 3

Re: Druhý klíč

PříspěvekNapsal: sob 14. čer 2014 14:13:38
od Dejavu
No jo, bo neni čas :D

Druhý klíč

PříspěvekNapsal: úte 17. čer 2014 16:55:59
od gerrik
Voláno, jsem objednán na úterý :gd:

Druhý klíč

PříspěvekNapsal: úte 17. čer 2014 17:01:58
od Květek
gerrik píše:Voláno, jsem objednán na úterý :gd:


Zkusils ten Janov?

Druhý klíč

PříspěvekNapsal: úte 17. čer 2014 18:23:47
od gerrik
Tož jasné, Janov. Včera odpolko objednávaný klíč, dnes odpolko volal že už je na skladě :gd:
Edit: Dnes jsem tam byl, vše dle dohody, klíč fachá, je to cajk, celkem náklady cca 1200,- . Ten klíčař Šlégr je borec, dokonce tvrtdil že by sehnal klíč Honda - repliku i s čipem, neřekl ale za kolik. Nechal jsem si u něj udělat i klíč od kufru :gd:

Druhý klíč

PříspěvekNapsal: úte 05. srp 2014 19:43:28
od Dejavu
Dotaz od K.C. - přesunuto z jiné rubriky
Dotaz - mám k TA 700 jeden klíč a chtěl bych si dat udělat ještě jeden. Jasný ze musím asi do Hondy ale nevím co to bude stát? Nemá někdo s tím zkušenost? Díky moc za odpověď.
K.C.

/edit:Dejavu

Druhý klíč

PříspěvekNapsal: úte 05. srp 2014 19:47:33
od Dejavu
Asi bych dal na jistotu a udělal to v Hondě. Bude to asi dražší, ale mám špatnou zkušenost s klíčky k autu rodičů - náhradní klíč se asi po půlroce ohnul a pak zlomil.

Druhý klíč

PříspěvekNapsal: úte 05. srp 2014 19:49:00
od Tomas_7
Už tu jedno téma je a já to dělal shodou okolností před nedávnem :) Klíč v Hondě origo 1100, vybroušení klíče podle toho prvního a načtení immo opět v Hondě mě stálo 400kč, dohromady mě klíč vyšel asi na 1600,-. Květek a i další tu psaly, že to jde i levněji, já to chtěl mít hlavně z krku tak sem za to dal cca pár stovek navíc, jinak klíč přišel do druhýho dne, vybroušení pár minut a načtení immo asi 30 minut kvůli odstrojení nádrže k zásuvce, pokud se nemýlím sedmikilo jí má volně přístupnou :)

Druhý klíč

PříspěvekNapsal: úte 19. kvě 2015 21:06:14
od petrucio
Taky mám jen jeden načipovaný klíč a tak jsem na to šel trochu jinak. Nechal jsem si přidělat obyč. klíč za pár korun
1. Vyjmul jsem čip z funkčního klíče
2. Odšrouboval čtečku čipu ze spínačky
3. Udělal plošku na těle spínačky a přilepil čip tavným lepidlem.
4.čtečku namontoval zpět
Teď si čtečka sejme kód s přilepenýho transpondéru a klíčů můžu mít X a každej pojede. :)

Druhý klíč

PříspěvekNapsal: úte 19. kvě 2015 21:13:52
od gerrik
Taky dobry, ale dobrovolne ses timto zbavil funkce imobilizeru :-(

Druhý klíč

PříspěvekNapsal: úte 19. kvě 2015 21:47:51
od petrucio
gerrik píše:Taky dobry, ale dobrovolne ses timto zbavil funkce imobilizeru :-(


Myslím, že Imo nezabrání krádeži, dnes ti to naloží do dodávky, koupí CDI ignitech a jezdí. Tak k čemu HISS?

Druhý klíč

PříspěvekNapsal: čtv 21. kvě 2015 18:15:11
od Tomas_7
Za mě docela chytrý, HISSka začíná zlobit časem to ví každej, jen bůh a v Hondě vědí, proč to potřebuje tak velký napětí navíc v připadě pořízení dalších klíčů dost ušetříš nervy i peníze, co se krádeže týče souhlasím s tím, že motorka stejně skončí v dodávce a novým CDI za pár šušňů popřípadě na díly kdy není potřebný ji zprovozňovat ... ale zajímalo by mě, jestli bych to nastartoval třeba svým klíčem :D

Druhý klíč

PříspěvekNapsal: úte 01. bře 2016 21:31:37
od Květek
Pokračuj Mýšáčku zde,a přečti si to je tam vše.Příště hledej sám.

Druhý klíč

PříspěvekNapsal: čtv 03. bře 2016 22:17:00
od mysaccek
Přečetl, zajímá mě jestli to nedělal ještě někdo další než PEPE, kam patří plus s 100ohm odporem, jestli na žlutý drát, zajímalo by mě jestli se musí moto odstrojit, nebo jestli se pro ten konektor dá šáhnout pod nádrž.