Spotreba TA 650
![Příspěvek Příspěvek](./styles/prosilver/imageset/icon_post_target.gif)
Já na vzdušníku trochu přidal, ale možná to dám zpátky na origo, zdá se mi že to má nějaký divný volnoběh teď. Stejně si nemyslím, že vzdušník má velký vliv na směs při jízdě.
Tak to sis s tím dal docela práci,a pokud ti to takle funguje,tak je to paráda.Já myslel že jen přepneš a jedeš na ní,ale to je asi nízko a takovej kohout na benzín taky není jednoduchý nahradit.S tím že je hnusný to nebylo myšleno zle,spousta lídí si nedovede představit jakej pakec to dalo stvořit aby to fungovalo ajkš takš vypadaloTech píše:Jinak pro ty zajímají nejen sváry, pod sedlem mám podtlakové čerpadlo ze skůtra co přečerpává benzín z téhle nádrže do hlavní. V palivoměru hlavní nádrže mám průchoďák kterým to tam čerpu. Podtlakovka je poháněna z vývodu na vyřazený PAIR, s kohoutkem abych si to přečerpal kdy chci. Je to naprosto skvělé, pod 400km jsem nebral ani jednou, na severu Norska k nezaplacení. Domů na jeden zátah 430km po dálnici. Těch 300km origo je (pro mně) zoufalé.