Stránka 1 z 2

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: pon 09. lis 2015 18:20:08
od Marthhy
Ahoj Bando,

včera jsem se jel na projížďku když bylo tak moc krásně. S kámošem jsme odbočily na polní cestu se spoustou velkých kamenů. Po chvilce jsem šel do stupaček abych si to užil. Kamarád má Chopper tak přede mnou náhle zpomalil. Já šel na brzdy a šup, přední kolo zmizelo . Letěl jsem po hudbě do rygolu a válel se tam jak širokej tak dlouhej. Ještě že mám pořádný motokrosový boty a hadry. Odnesl to jenom obražený kotník a bok s kusem zadku. Moc cenná zkušenost. Motka šla nakopnout tak jsem sedl a jel 40 KM domů. No až jsem slezl tak se to probralo a teď je vysokohorský výstup i 2 metry na záchod. Vím moje hloupost a začátečnická chyba nechat si delší rozestup. No a teď k padákům, mám je v galerii na motce. Padáky úplně na houby, boční plast samozřejmě na hadry. Zrcátko taky a padák se ohnul jako kdybych s tím jel 80km. Padáky po opravě jdou dolů a budu pořizovat jiný. Tyhle fakt stojí za hov..... Fotky přidám, ale časem teď se mi pajdat do garáže nechce.


Marthhy

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: pon 09. lis 2015 18:31:32
od Dejavu
Otázkou je, jestli je padák, který se zdeformuje horší než ten, který ti zakroutí rámem. Věřím tomu, že pořádná trubka by se možná neohla, ale u ní bych se právě bál toho, že "vylepší" něco kousek za ní. Můj názor :tss:

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: pon 09. lis 2015 18:42:45
od Marthhy
nejde tak o tu trubku, ale spíše že ty padáky jsou fakt nízko.

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: pon 09. lis 2015 19:57:04
od Werke
Doporučuji padáky od RDmoto. Ochrání bok motky a v případě , že si s ní lehneš na bok tak tě nepřimáčkne. Osobní zkušenost.

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: pon 09. lis 2015 20:31:05
od ogi
Tyhle nebo hodně podobné jsem měl a stejná zkušenost, ohnuté padáky, popraskané plasty. Naštěstí nešli zkombinovat s plechem pod motor od AluMilánek, takže jsem byl nucen koupit jiný. Teď mám jako Werke od RDmoto a ty jsou celkově lepší. Už párkrát plasty zachránili.

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: pon 09. lis 2015 21:00:05
od Tomas_7
Mám Holany/Touratech a ty udržej třeba i tohle beze škod a že jezdit uprostřed mezi kolejema na neostrejch gumách byla epesní kravina a taky to nožku celkem zabolelo



Ale taky jsem je ohl, jak píše Dejavu, padáky se musí deformovat při pádu, pád se musí nějak utlumit, ta energie neumí zmizet, padáky co se neohýbaj ti pomalu ničí uložení rámu a to je pak daleko větší průser, než kupovat plasty jednou do roka

PS. plasty na 650 na prodej má teď Qwert pokud ti to nepůjde svařit

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: pon 09. lis 2015 21:38:06
od D.ave
Mám padáky stejné jako RD moto, jen jsou na bocích k rámu uchyceny trochu níž. S alpem jsem chytl highsider když jsem při docela svižné jízdě na trávě ve smyku zavřel plyn. Motorka sebou solidně třískla o zem. Padáky to docela pobraly, trochu se pohly, ale plasty zůstaly v pohodě.

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: úte 10. lis 2015 0:30:26
od hobr
Tomas_7 píše:Mám Holany/Touratech a ty udržej třeba i tohle beze škod a že jezdit uprostřed mezi kolejema na neostrejch gumách byla epesní kravina a taky to nožku celkem zabolelo

Tome, jestli to nebylo tím "Red Bulem" (dává křídla a už jsi letěl :D )... :chjo:

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: úte 10. lis 2015 7:54:53
od Tomas_7
No to už říkal Pardál, že bych potřeboval ty křídla :D po pravdě jsem s Alpem nikdy víc nesekl, tohle mi už neudělalo moc radost, ale jak jsem psal, ani jednomu z nás se nic nestalo, teda krom mého vztahu k soft off gumám, již naprosto zavrhuji E-07,09 i TKC :D příští rok budu zkoušet Michelin S12 XC R tak snad už takhle litat na rovinkách nebudu :D

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: úte 10. lis 2015 13:44:04
od Tech
Givi padáky potřebují hlavně mezi sebou spojit. Pak se jejich pevnost hodně zvýší. Je blbý že při větším náklonu drhnou o asfalt jako první a docela brzo.

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: úte 10. lis 2015 14:16:32
od Brian1986
proč máš záchod 2m vysoko? :omg2: vtip, neber to vážně :devil: přítelka měla na alpovi 650 taky nějaké padáky které kryty jen motor a spodní část plastů a při pádu už to křupalo, pak jsme pořídili padáky na amtrade.cz dle fotky bych řekl že jsou to ty stejné jako RDmoto a od té doby už bez problémů, akorát jme upravili horní uchycení protože to bylo nebezpečně blízko chladiče. v mém profilu je na fotkách trochu vidět ten starý padák a ten vysoký současný.

to Tomas_7: pěkný skluz :gd:

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: úte 10. lis 2015 18:02:15
od Váňa
Taky mam RD moto z amtrade byl v tu chvili nejlevnejsi a dodaci lhuta byla jako u vyrobce. Takze jen doporucim. Zatim jsem je pouzit nemusel a ani to neplanuji.

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: úte 10. lis 2015 18:20:52
od Pešout
Mám RD moto, absolutní spokojenost, ochráněny boční plasty, po pádu moto na asfaltu ze stojánku škoda 0, takže můžu doporučit. Za jízdy bohudík zatím nepoloženo.....

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: úte 10. lis 2015 19:31:50
od dimi
Mám Givi a pád na asfaltu se obešel bez poničení plastů. Takže dobrý, ale spíš záleží jak člověk spadne a kde. Něco zachránily třeba i držáky bočních kufrů. Ale RD MOTO se mi zdají bezpečnější, takže asi budu měnit.

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: pát 11. pro 2015 13:04:50
od gugo6
Dejavu píše:Otázkou je, jestli je padák, který se zdeformuje horší než ten, který ti zakroutí rámem. Věřím tomu, že pořádná trubka by se možná neohla, ale u ní bych se právě bál toho, že "vylepší" něco kousek za ní. Můj názor :tss:



koukam rada hodna znalce :-)

Padaky givi jsou vseobecne na off jezdeni tenke, slabe. U tech klasickych na TA, pomohla vystuha mezi dva padaky vytahnou nahoru , pdobne jako to ma KTM nebo jako se dala vyztuha propojeni dvou drzaku na kufry.

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: pát 11. pro 2015 16:10:32
od Dejavu
gugo6 píše:koukam rada hodna znalce :-)


Asi špatně koukáš, já nikomu neradil, jen jsem prezentoval svůj názor. Nemám potřebu se vydávat za nějakého odborníka když jím nejsem :tss:

Re: Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: čtv 24. pro 2015 22:45:35
od Pešout
Tak dnes moje zkušenost.. s padáky RD Moto , naléhání kámoše a odpolední výjezd na moto supr čas sucho prostě pohoda, s batůžkem za zády a s kámošem s CBR. Pohodových cca 70 km, až do chvíle na tacháku cca 60km levotočivá zatáčka a hle v polovině zatáčky obrovská zmrzlá kaluž. A už to šlo motku mi někdo podkopl , s batůžkem jsme v letu opustili moto, kdy já nadále kopíroval plachtění moto a modlil se, abych ji nedohnal. Dohnal jsem ji až v příkopě. Výsledek dopadl, tak nikomu se nic nestalo, mirně odrbané kalhoty na koleně, mírně odřený loket na bundě. Alp po celé délce levého boku odřený padák bez posunu, uražené zrcátko, mirně ohnutá řadička(narovnána)mirně odřená stupačka, 2mm obroušený držák bočního stojanu, plasty neporušeny. Takže vřele mohu doporučit, tyto padáky, motka v letu několikrát nadskočila, přesto to podrželi. Kamarád na CBR asi se 100m zpožděním kompletně plasty na padrť levý bok , rozbité světlo, uražený blinkr, prodřené sedlo, zkřivená řidítka. Asi ten první pád měl přijít, dopadl dobře s velkým poučením, že se baterie na moto odpojuje v měsíci říjnu a o vánocích se má baštit bramborový salát, jinak všem pěkné vánoce a bezpečnou další sezonu, pro mne dnes velmi štastný den!!!!!

Re: Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: pát 25. pro 2015 6:23:18
od Květek
Pešout píše: Asi ten první pád měl přijít, dopadl dobře s velkým poučením, že se baterie na moto odpojuje v měsíci říjnu a o vánocích se má baštit bramborový salát, jinak všem pěkné vánoce a bezpečnou další sezonu, pro mne dnes velmi štastný den!!!!!

To je přesně ta věta kterou dodržuji.Nemám sebemenší důvod sedat na moto když je déšť,zmrzlo,listí v lese mokro a pod.Na to mám auto.Prostě když nemohu vzít za heft a jet dle svých možností na 100% a musím kalkulovat neustále s nějakým přírodním vlivem tak mne,zdůrazňuji mne jízda na moto nic neříká.Mám rád adrenalin mírně draftujícího zadního kola a to mi výše popsané počasí nedovoluje.Když je někdo zaměřen jen tak na kochací projížďku nebo bahno je to čistě jeho věc a přeji mu co nejméně pádů a zrovna takový požitek z jízdy který já zažívám až v období když silničáři uklidí z vozovky po zimě štěrk do té doby než začne v lese být mokro a listí.
Takže zaplať Pán Bůh,že se Jirkovi ani paní nic nestalo protože u mne by to znamenalo poslední manželčinu jízdu se mnou na moto i kdyby se jí nic nestalo a to bych rozhodně nechtěl.Moje slova zřejmě vycházejí z věku ale po více jak čtyřiceti nepřetržitých letech strávených na velké moto nemám si co dokazovat ani co dohánět a tak budu i nadále dodržovat zimní spánek.Ještě jednou podotýkám,že mi vůbec nevadí ani to neodsuzuji když někdo jezdí i na sněhu.Každý jsme jiný a Hobrovy slova ,,vo,vo,vo tom to je"

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: pát 25. pro 2015 8:35:48
od angrest.
Pešout
Kdepak jsi se toulal,že bylo namrzlo,to jste museli být trošku výš .....
Když to tak dobře dopadlo,co nějaká foto by nebyla ? To s vámi nebyl žádný paparazzi ?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
K tématu:
U mě za Givi padáky zatím spokojenost.Párkrát do měkoty se ani nehly,jednou asfalt : plasty gut a padák jsem rukama natáhl do původní polohy(vzdálenost od plastů) a doma přetáhl kotvící šrouby.
Kochání krajinou.jpg

Osobní zkušenost padáky GIVI

PříspěvekNapsal: pát 25. pro 2015 9:13:42
od Tomas_7
On by se padák deformovat měl, to co popisuje angrešt je ideál, na měkkým se nehne a na tvrdým se ohne, ale jen tak, že jde zase narovnat a nerozbije se nic pod ním, pokud se ani nehne na silnici tak naráz se neabsorbuje v něm, ale v jeho uložení, může se vymlátit jeho ukotvení v rámu v extrémních případech asi i ten rám, ale toho bych se nebál, to by asi musela bejt doslova bouračka

Jinak bych začel taky rozlišovat typ moto, givi dělá na 600, 700, 650 ty rámy úplně jiné, hlavně ty na 650 jsou na pykaču

Jinak hlavně, že bez zranění, on takhle člověk může bejt nasranej, ale když může odejít po svejch tak to víceméně vždycky dopadlo dobře :chjo: