Radek píše:Jak jsem si na vlastní kůži mohl vyzkoušet, tak hadry s chrániči nejsou jen na okrasu. Myslím že mě hodně podržely při mém držkopádu. Ještě že jsem si je vzal i v tom horku. A to jsem jel na otočku jen cca 20km. Typů a značek je jistě hodně a je to i o peněžence, ale bez nich je to hazard.
Jistě slova která nepotřebují komentář a sedí na 100% ale v tom případě je hazard i jízda vyšší rychlostí než je povoleno a ruku na srdce u toho taky vždy dodržujeme zásadu bezpečnosti?Co vidím sjetých pneumatik,to není hazard?Nebo samotná jízda v ochraném oblečení?V sobotu dorazil na pokec Normas se Zdenou.Normas uvařené ....a Zdena taky na mrtvici.Oba byli rádi když se oděvu i bot zbavili a to Míra jel relativně nalehko v bezpečnostních riflích a botaskách.Z hovoru vyplynulo,že silným způsobem zvažovali jestli vůbec v tom vedru mají jet.Já to prožívám ještě hůř a smekám před nimi protože takhle oblečen bych prostě nebyl schopen jet a těžko bych se na vlastní jízdu soustředil neboť pot a vedro by moje soustředění silným způsobem ovlivňovalo.A tím i bezpečnost jízdy.Zcela něco jiného je když někdo sedne na moto,vyjede nádrž najednou či na dvakrát po 300km a jede nějakou ustálenou rychlostí nad 100 km v hodině.To by mne za prvé nebavilo a za druhé bych to oblečen zvládl taky.Ale při stylu co se svými kamarády jezdím(především Angreštem,Ávikem) a neustále stojíme a ladíme cestu při nechtěných objížďkách,kouříme(Myšák),kafujem(Gamba)a podobně už nepočítám počet ujetých km ale motohodiny ztrávené v sedle.Nechápal jsem jak někdo může ujet 400 a více km za den.Letos jsem podobnou vzdálenost jel dvakrát a byl daleko méně unaven protože naše cestovní rychlost(mimo obec) se pohybovala okolo 130km v hodině a ujížděli jsme před deštěm ale v sedle jsem ztrávil polovinu času než na třetinové porci kilometrů které běžně s kluky jezdíme.
Už se těším na Ávikovo Polsko a řádné oblečení s ochranýma prvkama jak má být neboť je to věc velmi důležitá.