Nechci zakládat nový téma , a obsahově nejbližší je to tady tak to napíšu sem .
Nevíte na co je ta hadička na foto co vede z karburátorů ? Vede to dozadu směrem pod sedlo , kde se to rozdvojí a oba konce jsou do volna .
K čemu to slouží ?
A ještě příběh , při kterým jsem zjistil že ty hadičky jsou tak jak jsou .
Před štědrým dnem jsem se jel projet , asi jako většina motobláznů . Když jsem se vracel , padli mě volnoběžný otáčky nějak nízko a mělo to takovej divnej chod . Koukl jsem na svíčky a na předním válcu byli byli nějak uchcaný , jako by nepálili . Dnes jsem tam šel dát nový . Hodím svíčky , běželo to celkem pěkně , ale zjistil jsem že přední válec nejede . Svíčky jiskru házeli , ale ve válci to zkrátka nespalovalo . Když jsem šáhl na výfukový potrubí , bylo jen vlažný , zatím co od zadního válcu se na něj nedalo šáhnout . Taky jsem odpojil CDI od zadního válcu a moto zdechlo . Zkrátka to jelo na jeden válec , ale když jsem dal do fajek svíčky tak normálně jiskřili . Chtěl jsem kouknout na membránu v karbecu , jestli není děravá a jestli chodí šoupě . Bylo to cajk , tak jsem to složil , natočil a ... teď to jelo zase jen na přední válec a zadní nespaloval - a jiskru svíčky házeli . Přehazoval jsem různě CDI ( mám tři ) a pořád to jelo jen na přední válec . Tak jsem vyndal karbece , rozebral , složil , nic v nich nebylo . Nastartoval a už to běželo na oba válce . Ale vůbec netuším čím to bylo . Si ze mě dělal Alp jen tak prdel , či co ...
Nemáte tušáka co to mohlo způsobit ?